Hop til indhold

Recommended Posts

Først link https://www.haderuppigerne.com/trine-big-boobs

Jeg fik igen muligheden for at komme til Haderup tirsdag, da arbejdet bragte mig tæt på. Heldigvis havde Trine tid til at se mig i den halve time jeg havde til rådighed.

Det er mit 3 besøg hos hende inden for de sidste par år, og hun har ikke skuffet mig, snarere tværtimod. 

Jeg oplever Trine som en glad og dejlig pige, som er nem at snakke og hygge sammen med, og jeg føler mig helt tryg og velkommen i hendes selskab. 

Trine er som hun selv skriver "din plussize elskerinde", og det er også rigtigt. Men det er lige mig med noget til både gården og gaden mv. 

Så "lillemand" blev meget opstemt af gensynet, og da Trine heller ikke er berøringstangst så vi var ret hurtigt igang. 

Med forskellige stillinger, og jeg fik lov at røre ved hende endte det noget vådt - det var bare et plus for mig.

Hun var autentisk, og virkede også som om hun kunne lide hvad hun lavede. 

Så den halve time gik desværre alt for hurtigt, men forhåbentlig får jeg mulighed for at komme forbi igen. 

Beklager at anmeldelsen er blevet så positiv, det jo næsten for meget, men det har altså være den oplevelse jeg har haft de gange jeg har besøgt Trine.

Tidligere tråd om hendes billeder ønsker jeg ikke at kommentere på. Jeg vidste hvad jeg fik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det samme som jeg også oplevet . Da jeg besøgte hende .du hun huseret i Ålborg.  En sød og smilende pige. Indlevende og fuld valuta 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter noget tids ventet er Trine tilbage fra barsel, og det var med en vis spænding at jeg besøgte hende Haderup i sidste uge.

Heldigvis var der ikke ændret noget ved hende, og hun ligner sig selv både psykisk og fysisk.

Hun gav mig endnu en rigtig dejlig oplevelse, og jeg nød meget hendes selskab.

For mig er hun en enèr. 

:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...