NyiBranchen 20 Skrevet 29. August, 2021 Jeg rækker hånden ud efter hjælp- jeg synes jeg ekstrem uheldig med at lande en aftale med en GP, ved ikke om jeg siger noget forkert til dem, synes selv jeg skriver/taler høfligt til dem inten så svarer de ikke eller os så siger de bare busy. nogen der kan have lidt input? eller måske fortælle hvordan i selv gør? måske er jeg heller ikke den eneste med det problem takker mange gange på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1150 Skrevet 29. August, 2021 Jeg tror vi alle har hit-and-miss perioder med visse GP'er. Men normalt, når jeg sender en besked til en GP'er, forgår der ca. sådan: - Først præsenter jeg mig selv kort - Lægger så op til en date, men ydelser, dato og klokkeslæt (så hun ved jeg ikke spilder hendes tid) - Hvis jeg har spørgsmål til hendes ydelser eller gerne vil have noget specielt kommer disse så herefter (holder dem kortfattet) - Slutter af med lige at få hende til at bekræfte den samlede pris Disse fire ting i den første besked, vil oftest få GP'eren til at svare tilbage, da de kan se at jeg ikke vil skrive 10-20 beskeder om ydelser, pris og tidspunkt, samt at det ser mere seriøst og konkret ud, ligeledes hold det i et pænt og måske lidt flirtende sprog, uden at skrive stolpe op og ned om hendes øjne. Men selvfølgelige afhænger antal tilbagemeldinger også af mange andre faktorer såsom om de har travlt, om det er en seriøs GP'er o.l. Men held og lykke 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 29. August, 2021 NyiBranchen skrev, for 7 timer siden: inten så svarer de ikke eller os så siger de bare busy. Nu ved vi ikke hvilken type glædespiger du søger eller i hvilket område - og hvor du finder dem - måske du skulle forsøge at søge lidt anderledes og lade være med at gå efter de mest eftertragtede piger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NyiBranchen 20 Skrevet 30. August, 2021 Tak ½Angel - Det virkede sku - er lige kommet hjem fra en dejlig glædes pige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1150 Skrevet 31. August, 2021 Tillykke, glad for at kunne hjælpe. Hvem endte du med at besøge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg