Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg rækker hånden ud efter hjælp- jeg synes jeg ekstrem uheldig med at lande en aftale med en GP, ved ikke om jeg siger noget forkert til dem, synes selv jeg skriver/taler høfligt til dem 

inten så svarer de ikke eller os så siger de bare busy.

nogen der kan have lidt input? eller måske fortælle hvordan i selv gør?

måske er jeg heller ikke den eneste med det problem

takker mange gange på forhånd 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror vi alle har hit-and-miss perioder med visse GP'er.

Men normalt, når jeg sender en besked til en GP'er, forgår der ca. sådan:

- Først præsenter jeg mig selv kort
- Lægger så op til en date, men ydelser, dato og klokkeslæt (så hun ved jeg ikke spilder hendes tid)
- Hvis jeg har spørgsmål til hendes ydelser eller gerne vil have noget specielt kommer disse så herefter (holder dem kortfattet)
- Slutter af med lige at få hende til at bekræfte den samlede pris

Disse fire ting i den første besked, vil oftest få GP'eren til at svare tilbage, da de kan se at jeg ikke vil skrive 10-20 beskeder om ydelser, pris og tidspunkt, samt at det ser mere seriøst og konkret ud, ligeledes hold det i et pænt og måske lidt flirtende sprog, uden at skrive stolpe op og ned om hendes øjne.

Men selvfølgelige afhænger antal tilbagemeldinger også af mange andre faktorer såsom om de har travlt, om det er en seriøs GP'er o.l.

Men held og lykke

Del dette indlæg

Link til indlæg
NyiBranchen skrev, for 7 timer siden:

inten så svarer de ikke eller os så siger de bare busy.

Nu ved vi ikke hvilken type glædespiger du søger eller i hvilket område - og hvor du finder dem - måske du skulle forsøge at søge lidt anderledes og lade være med at gå efter de mest eftertragtede piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...