Gangbang 638 Skrevet 30. August, 2021 Hejsa Gutter så afholdes der gangbang udenfor Odense d. 2/8 fra 13 til 14,30 Det er en smuk 29 årige tøs som deltager og det vil koste 1400 kr til hende for at deltage maks 55 år Hun elsker at blive brugt i alle 3 huller og det tilladt uden kondom men dog ingen sæd i mund og ansigt så er det noget så smid en mail på [email protected] Håber vi ses Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sherlock 259 Skrevet 30. August, 2021 Detektivøjet har spottet, at det vist ikke kan passe med 2. august 2021 ? Jeg lavede denne undersøgelse Pro-Bono, men jeg påtænker måske at skulle undersøge hvorvidt det gang-bang nu også leverer hvad det lover. Som et bæredygtighedsorienteret-kollektivt-transport-transporterende-ovenud-miljøbevidst-tænkende-liderligt-handyr, så blot et spørgsmål om det er i nærheden af et busstoppested. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 638 Skrevet 30. August, 2021 Ha der fik du mig og nej det selvfølgeligt d 2/9 beklager nu jeg ikk så kendt i den by men mener der er 10-15 minutters gang fra busstoppe stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stor i munden 14 Skrevet 30. August, 2021 Lad os håbe, at hun snart kommer en tur til København! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 638 Skrevet 30. August, 2021 Det gør hun helt sikkert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsla 41 Skrevet 30. August, 2021 Er der mulighed for bad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 638 Skrevet 30. August, 2021 Tsla skrev, for 2 timer siden: Er der mulighed for bad Tsla skrev, for 2 timer siden: Er der mulighed for bad Hej jep det er der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsla 41 Skrevet 2. September, 2021 Okay øv så først beskeden nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 15. September, 2021 (edited) Det var en rigtig god oplevelse at være til et arrangement med denne skønne tøs for et par uger siden. Desværre ved jeg ikke om hun bruger et kunstnernavn, men i min egen fantasi har jeg valgt at kalde hende for Louise. Hun var en slank og høj pige med to dejlige naturlige bryster og en dejlig mås, som vi meget gerne måtte give nogle kraftige dask. Desværre kom jeg også tyve minutter for sent til arrangementet, fordi jeg ikke er helt fortrolig med de små veje ude på Vestfyn - og pludselig var jeg kommet helt til Assens, og det var alt for langt væk i forhold til det sted, hvor arrangementet blev afholdt. Men vi var i hvert fald fem mand i alt, som havde et par gode timer med den skønne tøs. Mine GB-brødre havde allerede været i gang med at give hende masser af pik i numsen inden jeg nåede til, så den var lidt hårdt medtaget, og pigen ville helst ikke have mere analsex. Men det gjorde ikke så meget. Der var to andre gode huller, som vi kunne forlyste os med. Jeg startede med at få et dejligt blowjob mens hun lå på ryggen med ansigtet ud over kanten på den store madras, hvor aktiviteterne foregik. Det er en af mine favorit-stillinger fordi man samtidig lidt blidt kan komme til at mundkneppe pigen. Og det tænder jeg så meget på De andre herrer kneppede hendes glatte fisse med god energi - og det forsatte de med, da pigen synes det var tid til en ny position på madrassen. Hun kunne nemt håndtere pik i både munden og kussen samtidig, og begge hænder blev brugt flittigt på de pikke, som ikke lige var oppe i de frække huller. Jeg og en af de andre herrer brugte meget energi på at sutte og slikke på pigens smukke bryster. Hun gav på et tidspunkt udtryk for, at brystvorterne var helt ømme af vores kærlige behandling. Så der blev gået til den i et stykke tid. Pigen nød vores behandling af hende og opfordrede os hele tiden til at forlyste os med hende. På et tidspunkt lå pigen på knæ på madrassen og suttede pik på en af de andre herrer. Jeg gled op under hendes fisse med ansigtet og gav mig til at slikke den alt hvad jeg kunne. Det er en helt særlig fornemmelse, når hele ens ansigt er omsluttet af et glat kvindeskød og man har hendes fisse presset helt ned over sin næse og mund. Jeg håber jeg gjorde det godt for hende. I hvert fald kunne jeg mærke, at hun vrikkede med underkroppen som om, at hun selv fik en orgasme. Ved siden af madrassen hang der en lædergynge, som vi naturligvis også måtte afprøve. Den var ikke velegnet til at få suttet pik på grund af højden, men en efter en fik vi pikken op i pigens dejlige glatte og våde fisse. Der var ikke noget kondomkrav, så vi gik på med frisk mod og koncentrerede os om sagen. Og selv om pigen ikke kunne have en pik i munden mens hun lå i gyngen, så kunne hænderne sagtens bruges til at massere vores liderlige pikke. Jeg gled selv op i hendes fisse som den sidste ved gyngen, og kunne mærke hvor våd hun var. Måske var der allerede nogle af herrerne, som havde fået udløsning oppe i hende. Til sidst fik vi pigen over på madrassen igen - men nu var to af de flittige herrer pludselig forsvundet. Jeg håber de havde fået deres tilfredsstillelse for ellers er det surt at køre langt for at deltage. Men jeg vil tro de havde fået udløsning på et tidspunkt undervejs, men de var ikke så snakkesagelige med det. Men jeg og de to andre tilbageblevne herrer var på ingen måde færdige. Vi kunne slet ikke få nok af denne skønne sexgudinde. De to andre ville gerne prøve om de kunne få to pikke op i pigens kusse på en gang, men trods adskillige forsøg, så måtte de opgive det. Pigen var ellers helt våd og med på den, men det kunne simpelthen ikke lade sige gøre rent praktisk at få de forskellige kropsdele og kønsorganer til at mødes sammen i en to-i-ener. Men i stedet samlede vi energien sammen til en sidste kraftanstrengelse. Pigen fik pik af en af herrerne mens hendes mås lå på kanten af madrassen, og samtidig gjorde vi tog andre os færdige, så vi kunne sprøjte vores sæd ud over hendes bryster. Jeg ville rigtig gerne have sprøjtet i munden eller ansigtet på pigen, men det var ikke muligt denne gang. Først kom min med-sprøjter med en ordentlig ladning på hendes venstre bryst - og kort tid efter fyrede jeg kanonen af over det højre bryst, mens den tredje herre tømte sig oppe i hende. Så kunne vi ikke mere. Mændene var udtømte og tilfredse - og det håber jeg også, at pigen var. Jeg tog et hurtigt bad i det fine badeværelse, som hører til stedet - og sagde så farvel til pigen, de andre herrer og arrangøren. Redigeret 15. September, 2021 af TommyHansen 9 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 15. September, 2021 Tak for din dejlige og indlevende fortælling. Kunne desværre ikke selv den dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg