Hop til indhold
Guest amatør

Dobbelt Pris

Recommended Posts

Guest amatør

Hej jeg syntes jeg ser at nogle, specielt udenlandske piger har en pris for Super, og en for Mega, men opkræver begge to hvis man vil have Mega!? Er det det også noget i andre oplever? Jeg går ud fra den underlige logik er at man jo ikke kan få mega med et kondom på, så man må derfor også betale for Super hvis man vil have Mega; jeg syntes det er noget underligt noget.

mvh

amatør

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men....
Hvis hun tager f.eks. 300 for super og 300 for mega, og du vælger mega til 300 - så skal du altså ifølge din logik få super og cim til samme pris som kun super?
Eller hvad mener du?
Jeg ville læse det som at super koster 300 og cim koster 300 oven i det. Ikke særligt underlig logik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
amatør skrev, for 40 minutter siden:

så man må derfor også betale for Super hvis man vil have Mega; jeg syntes det er noget underligt noget.

Den er vel også logisk forvirrende.

hvis en mega koster 300, så er det vel en tillægsydelse oven på en tillægsydelse - da det er umuligt at få en mega uden super og jeg tror at de fleste GP mener at CIM er noget ekstra yderligere udover super.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er desværre ikke nogen bulletproof branchestandard, så du må være tydelig i dine bestillinger så der ikke opstår misforståelser. :D Emnet har i øvrigt været diskuteret før. 

xo-nix skrev, den 20.2.2021 at 10:17:

Enig i at dit nævnte eksempel kræver afklaring og min pointe er netop også at de enkelte GP'ere globalt ikke nødvendigvis følger eroguide-brugernes standard definition af super (blow uden kondom) og megafransk (blow uden kondom og afslutning i munden). Derfor må anbefalingen altid være at man afklarer hvad man præcist ønsker med pigen i stedet for at bruge udtryk med risiko for misforståelser. Som jeg nævner har jeg oplevet at man kunne komme i pigens mund uden at blowjob var uden kondom, her fx i Berlin.

Det er også det jeg oplever som det hyppigste, men der er ingen garantier. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan squ godt forstå, at de kan skabe en helvedes masse forvirring.   Jeg tænker at hvis man ønsker fransk uden og vil afslutte i munden, så skal må købe begge ydelser.  Det er ikke så længe siden at en bruger kun havde købt mega.  Det ødelagde hele stemingen, da kvinden startede med at sætte kondom på. 

Jamen giver det så i det hele taget nogen mening at købe  mega særskilt ?.  Næppe med mindre det sker som en afslutning på almen penetrering,  hvor manden så er i stand til afbryde penetreringen afmontere kondomet,  rive lidt i pikken og så skyde den af i munden på kvinden. 

Hvis jeg ønskede en særskilt ydelse i forløbet hvor der blev ydet oral uden, og ikke bare 2 sec slik, og.....hvor der så afsluttes i munden, ville jeg bare spørge om jeg så skulle købe både super og mega.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest amatør

Jeg ville syntes det var logisk hvis feks Super var 300, og Mega var 500 (eller lignende), og hvis man bestilte Mega var det selvfølgelig uden kondom, men det kan sagtens være mig der er ulogisk.

Hos Lia betalte jeg 300 for Mega, hvis man læser annoncen for nogle af "angels" annoncerne, så mistænker jeg at man skal betale 400 for super, og yderligere 400 for Mega,, så +800 for samme ydelse.

Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super og Mega er også super-mega-misvisende og der er ikke noget at sige til at nogle piger får det ..ehm..  galt i halsen
Benyt OWO og CIM i stedet. Så er det nemmere at blive enige om ydelserne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
yrghh skrev, for 10 minutter siden:

Benyt OWO og CIM i stedet

:biggrin:
Det er nu nemmere bare at sige hvad man vil have så er der ingen misforståelser. Alle disse sære forkortelser forvirrer

sut ud gummi, komme i munden. 

Nemt, ikk? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden:

:biggrin:
Det er nu nemmere bare at sige hvad man vil have så er der ingen misforståelser. Alle disse sære forkortelser forvirrer

sut ud gummi, komme i munden. 

Nemt, ikk? 

Jeg tror en del af de udenlandske piger vil blive en smule forvirrede, hvis man siger det :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
yrghh skrev, for 18 minutter siden:

Jeg tror en del af de udenlandske piger vil blive en smule forvirrede, hvis man siger det :D

Jeg tror du kan oversætte til simpelt engelsk ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
yrghh skrev, for 18 minutter siden:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 33 minutter siden:

Hahaha..
Ja, jeg kan oversætte til Oral Without (OWO) and Cum in Mouth (CIM)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
yrghh skrev, for 2 minutter siden:

Hahaha..
Ja, jeg kan oversætte til Oral Without (OWO) and Cum in Mouth (CIM)

Præcis, du kan jo godt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...