Hop til indhold
Guest Ny startegi

Hvad fanden er det snart for noget !

Recommended Posts

Guest Coulibaly
skunken skrev, for 4 timer siden:

Du har fuldstændig ret, markedet har ændret sig radikalt igennem de sidste 15 år, førhen var der mange flere muligheder, og man kunne sagtens finde søde "danske piger" eller udenlandske piger som slet ikke i samme grad er gangster styret, som man ser det i dag. Nu er det nærmest umuligt at finde. De få danske piger der er tilbage udgør ikke ligefrem et kæmpe udvalg. Jeg har en fornemmelse af at de danske piger bevæger sig mere i snapchat og sugardating miljøet end i den mere traditionelle udgave. Så hvis man skal have taget trykket, er det famn svært ikke at smide penge i lommen på østbander eller danske bander for den sags skyld.

Helt sikkert - og de danske klinikker har sikkert eller er ejet af lyssky personer.

Dem ville jeg dog heller ikke sende min hjemmeadresse, linkedinprofil eller lignende til.

Jeg tror alligevel der er en del - selv østpiger som ikke har pimps i ryggen. Selvfølgelig også mange hvor det er tilfældet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Google; "Pic with one eye closed", giver nedenstående (som I frit kan bruge)

Det giver flere fordele:

1. Jeg får en aftale

2. Jeg bliver ikke genkendt

3. De 1500 kroner gør at jeg ved ankomst ser meget bedre ud i virkeligheden

4. Muligheden for at snyde med kunde billede giver balance i karma efter mange år med snyd med annonce billeder - det føles helt rigtigt!

man-one-eye-closed-10873648.thumb.jpg.1ca375e44cd02b680f9ac1b837e8fc7b.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
LongJohn skrev, for 4 minutter siden:

Google; "Pic with one eye closed", giver nedenstående (som I frit kan bruge)

Det giver flere fordele:

1. Jeg får en aftale

2. Jeg bliver ikke genkendt

3. De 1500 kroner gør at jeg ved ankomst ser meget bedre ud i virkeligheden

4. Muligheden for at snyde med kunde billede giver balance i karma efter mange år med snyd med annonce billeder - det føles helt rigtigt!

 

Og hvis man allerede er one-eyed så er der jo ikke nogle problemer. Ikke nogen som genkender en.

4404300753_719d80a68f_b.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 time siden:

Well Ma'am, guesses is all we have. Anybody's guess is as good as mine - or yours. My guess is founded on the fact that this phenomenon has appeared rather suddenly and mainly is 

 

Honey,
I wrote my post because there is way too much interpretation here, mafia, gangsters ... conspiracy theories of all the fainest. Like in the cinema .... Title "fictional mafia hunt on eroguide" - the only question is: is the "mafia" hunted or the mafia itself hunted:rolleyes: ...
Guesswork can be misinterpreted by some readers that it could harm innocent people.
I don't know anything about a sudden Fänoman, a verification via selfie is widespread and has been practiced almost 100% in the upper segment for many years.

I have no knowledge of whether this suddenly occurred in this particular group. However, I see that they are far too young girls, almost still children ... To be honest, I feel sorry for the girls, but I think it's wrong if you have to fill an entire thread with nonsensical guesses without any evidence.
Everyone is worth being treated fairly ...

"if someone opened a thread to talk about the fact that quite new users accuse the group of girls of having a pimp because they themselves are probably pimps and the young girls are too big a competition for their old women, and these users are online non-stop and fill all threads with nonsensical posts. A customer sometimes goes to work to earn money so that he can enjoy time in paysex .... only a pimp can allow himself to be online nonstop and one of his tasks is to write forum posts .....-"

- That would be based on guesswork!

I just turned it around so that you think about it first before you suspect too much ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantra skrev, for 8 minutter siden:

I just turned it around so that you think about it first before you suspect too much ...

We're discussing this from opposite views. And as I said, anybody's guess....

But from my perspective - and rightly from anyone's who's supposed to display their real selves - suspicion is your friend.

I wouldn't expect to know your real name, your possible civil work or your family status before I meet you, and I would be annoyed if you demanded that of me. No matter how up in the segment you define your self.

I've seen in other threads that you claim to have never met trafficked girls; well that doesn't mean there aren't any. I've no idea about how many eastern europe girls you're friends with, but from the customers point of view there's every reason to thread carefully.

My personal guess is that you personally are safe ground. Your presence in here indicates that.

But any one girl that suddenly demands personal and intimate information about their customer - well how on earth can one know what's going on?

As I said: suspicion is your friend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tvr
Tantra skrev, for 10 timer siden:

What a thread. Madness ... from conspiracy theories to gangsters and mafia:rolleyes: ... let's go and popcorn please;) ...
Seriously, nowadays many of us self-employed girls only work on an appointment and in order to guarantee the deadline security, many are currently asking perhaps 60-70% of the girls for a selfie and / or verification through an eroguide profile. That has absolutely nothing to do with the Mafia and there is also no Al Capone behind the corner with a "Magnum 45" in hand:rolleyes:...

Let's get things into a proper perspective..... Mafia or not, noone is talkin about a Magnum 45 or Al Capone. Whether you want to call it mafia or not, is your choice. Mafia doesn't have to be with guns (but can be). 

Tantra skrev, for 10 timer siden:

After all, nobody knows for sure whether this particular group of girls, have any pimps ... these are all guesses, nobody knows why this girls don't take calls - maybe they would like to be contacted in writing to be able to sort out " the garbage"....Maybe they have a "secretary" (?) ..... and yes, there is a possibility that they actually have one or more pimps - but we don't know how it actually is.

Hmmm. Here is what we know:

A Girls ask for identifiable verification of guests. In good English. Is this info stored correctly according to data collection rules?

B Some girls don't speak English when the guests meet them.... so someone is writing for them. It could,  as you say, be a secretary. Or a pimp. It doesn't really matter.... both are illegal, according to Danish law. 

C At least one girl (reviewed in this forum) was crying and unhappy with the whole situation. One guess is that she was forced to be there. Another guess could be that she is not

So, in conclusion from what we know: we're talking about a group of people, who collect data about their clients, that they MAY store illegally (this is not verified yet), there is a suspicion that at least one girl were forced into being there, and of course the fact they have drivers and "secretaries"/pimps involved. Some of the points are not clear cut, I admit that, but some of them are very clear and to the point where prison sentences according to the penal code para 233, is unquestionable. And yet, I have not even touched the point of using the (illegally stored?) info for black mail.

Now, I get that you don't want to use the word "mafia". OK, call it what you want. Magnum 45 or not, it's a group of people/foreigners, who operate in this country by illegal means - potentially punishable by prison - who collect data about others.  Maybe you have a better word for it. Personally I don't use the word mafia here, but it would not be far fetched to do so. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bødlen

Hmm GP danske såvel som udenlandske ønsker  selv fuld diskretion og bruger manipulerede fotos - lyver om alder og vægt,  jeg er en af dem der afviser alle ønsker om yderligere information og forudbetaling og afvises jeg er det fint nok - den der afviser mig må også undvære mine penge. 
 

Al sund fornuft tilsiger at begge parter er bedst tjent med gensidig diskretion. Og at vi kunder er i stand til at “fratrække momsen” i oplysningerne,  og at vi kan vende i døren hvis der er brugt for stor momssats. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims
LongJohn skrev, for 9 timer siden:

Google; "Pic with one eye closed", giver nedenstående (som I frit kan bruge)

Jeg plejer at bruge https://www.thispersondoesnotexist.com/

Garanteret ny person hvergang, men kan til gengæld ikke følge instrukser som venstre-øje-lukket eller trutmund.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et par spørgsmål til dig, @Tantra, i forlængelse af dit indlæg:

Det lader til, at du finder det både ok og normalt, at piger (i hvert fald i “upper segment”) beder om et selfie. Mener du også, at det er forståeligt, at man som gæst skal fremsende andre informationer af personlig art?

Tantra skrev, for 9 timer siden:

To be honest, I feel sorry for the girls, but I think it's wrong if you have to fill an entire thread with nonsensical guesses without any evidence.

Som @tvr også er inde på, så er det jo et faktum, at gæsten booker aftalen med en person, som er god til engelsk, mens pigen viser sig at være dårlig til engelsk. Så er det vel ikke gætværk, at pigen ikke er uafhængig på samme måde, som du selv er. Er det alligevel din opfattelse, at disse piger er uafhængige, altså at de ikke afleverer en del af deres indtjening til en anden? (Jeg ved godt, at dit svar vil være et gæt, men jeg vil gerne høre hvad du mener om det).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Den_glade_amatør skrev, for 31 minutter siden:

Et par spørgsmål til dig, @Tantra, i forlængelse af dit indlæg:

Det lader til, at du finder det både ok og normalt, at piger (i hvert fald i “upper segment”) beder om et selfie. Mener du også, at det er forståeligt, at man som gæst skal fremsende andre informationer af personlig art?

Som @tvr også er inde på, så er det jo et faktum, at gæsten booker aftalen med en person, som er god til engelsk, mens pigen viser sig at være dårlig til engelsk. Så er det vel ikke gætværk, at pigen ikke er uafhængig på samme måde, som du selv er. Er det alligevel din opfattelse, at disse piger er uafhængige, altså at de ikke afleverer en del af deres indtjening til en anden? (Jeg ved godt, at dit svar vil være et gæt, men jeg vil gerne høre hvad du mener om det).

Je tror nok at profilen Tantra er forhindret i at svare de næste stykke tid, men kan da fortælle at hun, i mit tilfælde, ikke kræver anden oplysning end et biled, og da mit nummer ikke er registreret så brugte jeg min profil på EG og så var jeg i mål.

Husk at når man bruger et biled, så vær sikker på at det ikke er et biled som er brugt andre steder, da man ved en søgning på nettet, måske kan finde ud af hvor det er brugt, og på den måde måske finde en masse personlige oplysninger.

jeg må indrømme at jeg ikke vil give personlige oplysninger til en fremmed pige.

Hvis man vil lave lidt ravage, så kunne man jo besvare et krav om en selfie, med et modsvar om selfie ( et med  lukket øje hvor pigen står på et ben mm ) , og så se om det går begge veje. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Hm, tja. 

Det er én ting med en selfie, og at selfien skal verificeres med endnu selfie, hvor man gør noget bestemt, for at bevise at det netop ikke bare er et billede man har taget af en anden.

Det kan jeg i og for sig godt forstå. Ikke så meget for sikkerhed, men mere fordi jeg synes, at det er helt okay, hvis nogle piger arbejder på den præmis, at de kun vil være sammen med mænd, som de føler sig sikre på, at de kan tænde på - og sikre på er dem de påstår, hvis nu de samtidig er kommet med en beskrivelse af deres udseende. Vi kan ikke alle sammen være versatile ;) De piger som beder om billeder af den grund, forestiller jeg mig primært er semi-amatører, som bare knalder sig til lidt lommepenge eller tænder på at sælge sig selv ind imellem til enkelte personer. Dem skal der også være plads til. Jeg har selv brugt metoden privat, når jeg har lavet ikke-betalte aftaler på scor, for at undgå at blive catfished. 

Det er noget andet når selfies skal kobles med identificerbare informationer som arbejdsplads, eller hvis man kun tager numre, som man kan søge på. Det ville jeg virkelig heller ikke selv være komfortabel med at oplyse, hvis jeg var køberen. Særligt hvis det er til piger, som man véd ikke taler det sprog, som de skriver på, og man ikke kan komme til at tale med dem. Ærlig talt, hvis der ikke er nogen bagtanker med billedeverfikationen, ville jeg tænke, at en kort videochat var oplagt, så begge parter kunne se at den anden var reel. 

Om der er bagtanker, det ved jeg jo reelt ikke noget om, men min egen tilgang som GP er hellere at være overforsigtig, end ikke forsigtig nok.. det er nok ikke det værste princip at holde sig. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tvr
Nannas Hjørne skrev, for 49 minutter siden:

Det er én ting med en selfie, og at selfien skal verificeres med endnu selfie, hvor man gør noget bestemt, for at bevise at det netop ikke bare er et billede man har taget af en anden.

Har jeg heller ikke et problem med. Har også sendt det flere gange.

Nannas Hjørne skrev, for 50 minutter siden:

Det er noget andet når selfies skal kobles med identificerbare informationer som arbejdsplads, eller hvis man kun tager numre, som man kan søge på. Det ville jeg virkelig heller ikke selv være komfortabel med at oplyse, hvis jeg var køberen

Enig. Det er meget suspekt..... Hvad skal det bruges til, tænker man....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
tvr skrev, for 34 minutter siden:

Har jeg heller ikke et problem med. Har også sendt det flere gange.

Enig. Det er meget suspekt..... Hvad skal det bruges til, tænker man....

Der er selvfølgelig også forskelle på hvem der gør det. Ting som kan virke suspekte ved én gp, kan virke reelle ved en anden. Her betyder omdømme bare meget. 

Der er fx stor forskel på, om en GP som har været aktiv i flere år og har mange gode anmeldelser bag sig beder om et depositum vs hvis en ukendt GP gør det samme. Jeg tænker, at lidt det samme gør sig gældende, hvis en totalt ukendt GP beder om billeder, vs en som @Tantra. Både den ukendte og den kendte kan være reelle, men risikoen ved den kendte virker væsentlig lavere. 

Der er fx også enkelte velkendte GP'er som tager depositum. Selvfølgelig taber de nok nogle mænd på det koncept, men stadig kan man med en vis sikkerhed formode, at de ikke snyder. 

For altså, hvis det ikke var for diskretionskonceptet, er der da ingen tvivl om, at det ville være rart, at have en ide om hvem der kommer ind ad døren ved et første møde, eller at have et depositum, som en garanti for at man ikke spilder sin tid. 

Måske et lille sidespor.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke noget her i samtalen, som er rigtigt eller forkert. 

Lad os vende situationen om.  Jeg kan ønske, at pigen skal stå på hænder nede midt på byens torv i myldretiden, mens hun bliver taget i røven og synger med Lille Ole i skoven med høj og klar stemme, mens lokaltv kommer og optager det hele til aften-tv.  Det ønske fejler intet, men jeg må bare acceptere, at en del piger vil takke nej til det. 

På samme måde er det helt i orden at kræve foto af en kunde.  Vil man ikke mødes anonymt er der ok. Så er bare en del kunder, som ikke får besøg af. Jeg tror det er mange, men jeg kan kun tale for mig selv. 

Redigeret af mindiskret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ny startegi
mindiskret skrev, for 3 timer siden:

Der er ikke noget her i samtalen, som er rigtigt eller forkert. 

Lad os vende situationen om.  Jeg kan ønske, at pigen skal stå på hænder nede midt på byens torv i myldretiden, mens hun bliver taget i røven og synger med Lille Ole i skoven med høj og klar stemme, mens lokaltv kommer og optager det hele til aften-tv.  Det ønske fejler intet, men jeg må bare acceptere, at en del piger vil takke nej til det. 

På samme måde er det helt i orden at kræve foto af en kunde.  Vil man ikke mødes anonymt er der ok. Så er bare en del kunder, som ikke får besøg af. Jeg tror det er mange, men jeg kan kun tale for mig selv. 

er det også ok at man oveni foto skal skrive hvad man laver til dagligt og eftyerfølgende bevise det med billede ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tvr
Ny startegi skrev, for 11 timer siden:

er det også ok at man oveni foto skal skrive hvad man laver til dagligt og eftyerfølgende bevise det med billede ?

Selvfølgelig er det ikke OK for mange af os. Men jeg tror det der menes ér, at for dem der rent faktisk gør det, ér det jo OK. Ellers havde de jo ikke gjort det, må man formode

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny startegi skrev, den 1.9.2021 at 18:44:

er det også ok at man oveni foto skal skrive hvad man laver til dagligt og eftyerfølgende bevise det med billede ?

Det er ok ja. Hun har ret til selv at bestemme hvem og hvordan hun mødes. Det kan du ikke bestemme for hende. Det du bestemmer er, at du kan sige NEJ. Du skal bare takke nej, og så finde en anden dejlig pige, som ikke ønsker noget så fjollet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har for noget tid siden, stået i Aarhus og blevet brændt af, af en af de skønheder, jeg formoder arbejder selvstændigt, og som ifølge, adsk. anmeldelser, ikke sælger maskinsex -

nuvel, mit liv, er sådan skruet sammen, at de her små eventyr, kræver planlægning, en masse, derfor selvfølgelig bittert, at der kom noget i vejen for det planlagte besøg - Jeg forsøgte så med et frækt besøg, hos en af de pt. meget populære body to body massage piger - skide sød at tale med, men hun var optaget i flere dage frem - nå, shit, men der var stadig tid, inden toget afgik, og tænkte, at jeg trængte til noget sex, og kontaktede så en af de piger, der kræver selfie - hun var sød, og forklarede også, at det bare var for, at hun vidste hvem hun åbnede sin dør for - umiddelbart lyder det sgu meget fornuftigt - men nok også tordnede naivt - så forklarede høfligt, at jeg ikke er selfie generationen, så det kunne hun ikke få - men så stoppede vi bare her -og så måtte man hoppe uforløst på toget - nu har jeg ikke hemmeligt nummer, men mit nummer står ikke registreret så det kan spores til en adresse og lign. - men paranoid eller ej, det er sgu mystisk, at lidt efter, jeg havde kommunikeret med selfie pigen, begyndte jeg at modtage flere opkald fra udlandet - det har måske været tilfældigt - men mistænkeligt, det synes jeg det var -

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...