skunken 551 Skrevet 31. August, 2021 Så fik jeg jeg lige streget endnu et punkt på min to do list. Nå men det var let nok at få en aftale i stand, (ja hun/de ville have en selfie). Nå men det er jeg ikke så bange for, og den diskussion er ikke målet her. Diana Jeg møder op på adressen, og bliver modtaget af pigen, og ja det er hende fra annoncen. Hun ser virkelig godt ud og min motivation er allerede på vej op. Så langt så godt. Hun var super imødekommende og professionel. Efter et hurtigt bad skulle akten begynde. Hun var virkelig på og ville at jeg skulle have den bedste service muligt, og det fik jeg i den grad. Jeg har været rundt på blokken i 15 år og sjældent har jeg oplevet så god indlevelse og service (ikke for meget eller for lidt). Starter med BJ og det gjorde hun udmærket, mens jeg kunne befamle hendes numse og barm. Da lillemanden var stor nok til akt nr 2, kom gummiet på og vi går i gang. Her kom så den eneste skuffelse ved turen. Fellos og fjabbe passede ikke super godt sammen, og jeg tænkte at det måtte være mig der simpelthen ikke stor nok. Så lad jer ikke skræmme af det. Min statistik siger at 2 ud af 10 GP passer jeg ikke størrelsesmæssigt med. Hun fangede lynhurtigt at jeg ikke kunne opnå klimaks, og hun reagerede på super engageret vis at overtage styringen, og skiftede stillinger og ændre teknikker, og alt muligt lækkert som faktisk næsten virkede. Til sidst måtte jeg give op gassen forlod ballonen. Men stadig er det en af mine bedste oplevelser i nyere tid. Stedet 8/10 Virkelig flot sted, men ikke bilparkeringsvenligt. Jeg måtte tage cyklen, da bil parkering i det område er en joke. Service 11/10 Ved ikke hvad jeg skal sige Måske også fordi man ikke lige forventer det niveau hos østpiger. pigen 9/10 Hun er virkelig flot, super på alle måder. Klart en af de bedste indenfor østpige segmentet. Men kun 9 da pik og fjabbe ikke passede sammen. Gentagelse Jeg tror godt jeg ville prøve igen, måske tilkøbe lidt anal og se om det kunne gøre tricket. 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
@beautifulme 168 Skrevet 31. August, 2021 @skunken godt at høre du havde en god oplevelse. Min tanke var at hendes service var på samme høje niveau som jeg oplever hos Filippa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 31. August, 2021 @beautifulme skrev, Lige nu: @skunken godt at høre du havde en god oplevelse. Min tanke var at hendes service var på samme høje niveau som jeg oplever hos Filippa Hende ville jeg vildt gerne møde, men jeg kan ikke det der med BJ med kondom. Så det er desværre aldrig sket. Men øv hvor ville jeg gerne filippa. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 31. August, 2021 @beautifulme skrev, for 2 timer siden: @skunken godt at høre du havde en god oplevelse. Min tanke var at hendes service var på samme høje niveau som jeg oplever hos Filippa Men husk jeg sagde at hendes service var absolut top i østpige segmentet. Jeg har prøvet langt bedre service hos danske, latin, thai (fx. champagne) og nogle callgirls (fx. Mina) Men desværre er en del af øst segmentet, suck&fuck 15 min efter NEXT!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 182 Skrevet 1. September, 2021 skunken skrev, den 31.8.2021 at 17:27: Så fik jeg jeg lige streget endnu et punkt på min to do list. Nå men det var let nok at få en aftale i stand, (ja hun/de ville have en selfie). Nå men det er jeg ikke så bange for, og den diskussion er ikke målet her. Diana Jeg møder op på adressen, og bliver modtaget af pigen, og ja det er hende fra annoncen. Hun ser virkelig godt ud og min motivation er allerede på vej op. Så langt så godt. Hun var super imødekommende og professionel. Efter et hurtigt bad skulle akten begynde. Hun var virkelig på og ville at jeg skulle have den bedste service muligt, og det fik jeg i den grad. Jeg har været rundt på blokken i 15 år og sjældent har jeg oplevet så god indlevelse og service (ikke for meget eller for lidt). Starter med BJ og det gjorde hun udmærket, mens jeg kunne befamle hendes numse og barm. Da lillemanden var stor nok til akt nr 2, kom gummiet på og vi går i gang. Her kom så den eneste skuffelse ved turen. Fellos og fjabbe passede ikke super godt sammen, og jeg tænkte at det måtte være mig der simpelthen ikke stor nok. Så lad jer ikke skræmme af det. Min statistik siger at 2 ud af 10 GP passer jeg ikke størrelsesmæssigt med. Hun fangede lynhurtigt at jeg ikke kunne opnå klimaks, og hun reagerede på super engageret vis at overtage styringen, og skiftede stillinger og ændre teknikker, og alt muligt lækkert som faktisk næsten virkede. Til sidst måtte jeg give op gassen forlod ballonen. Men stadig er det en af mine bedste oplevelser i nyere tid. Stedet 8/10 Virkelig flot sted, men ikke bilparkeringsvenligt. Jeg måtte tage cyklen, da bil parkering i det område er en joke. Service 11/10 Ved ikke hvad jeg skal sige Måske også fordi man ikke lige forventer det niveau hos østpiger. pigen 9/10 Hun er virkelig flot, super på alle måder. Klart en af de bedste indenfor østpige segmentet. Men kun 9 da pik og fjabbe ikke passede sammen. Gentagelse Jeg tror godt jeg ville prøve igen, måske tilkøbe lidt anal og se om det kunne gøre tricket. Super indberetning. Var ikke superfrench med prisen til 1200 kr? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 1. September, 2021 Where2 skrev, for 1 minut siden: Super indberetning. Var ikke superfrench med prisen til 1200 kr? Tror det er ekstra, priser må du tage op med hende, kan være jeg husker forkert. Men i den lidt pebret ende. men dejlig er hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 182 Skrevet 1. September, 2021 Takker for hurtige respons =) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 2. September, 2021 skunken skrev, den 31.8.2021 at 17:27: Så fik jeg jeg lige streget endnu et punkt på min to do list. Nå men det var let nok at få en aftale i stand, (ja hun/de ville have en selfie). Nå men det er jeg ikke så bange for, og den diskussion er ikke målet her. Diana Jeg møder op på adressen, og bliver modtaget af pigen, og ja det er hende fra annoncen. Hun ser virkelig godt ud og min motivation er allerede på vej op. Så langt så godt. Hun var super imødekommende og professionel. Efter et hurtigt bad skulle akten begynde. Hun var virkelig på og ville at jeg skulle have den bedste service muligt, og det fik jeg i den grad. Jeg har været rundt på blokken i 15 år og sjældent har jeg oplevet så god indlevelse og service (ikke for meget eller for lidt). Starter med BJ og det gjorde hun udmærket, mens jeg kunne befamle hendes numse og barm. Da lillemanden var stor nok til akt nr 2, kom gummiet på og vi går i gang. Her kom så den eneste skuffelse ved turen. Fellos og fjabbe passede ikke super godt sammen, og jeg tænkte at det måtte være mig der simpelthen ikke stor nok. Så lad jer ikke skræmme af det. Min statistik siger at 2 ud af 10 GP passer jeg ikke størrelsesmæssigt med. Hun fangede lynhurtigt at jeg ikke kunne opnå klimaks, og hun reagerede på super engageret vis at overtage styringen, og skiftede stillinger og ændre teknikker, og alt muligt lækkert som faktisk næsten virkede. Til sidst måtte jeg give op gassen forlod ballonen. Men stadig er det en af mine bedste oplevelser i nyere tid. Stedet 8/10 Virkelig flot sted, men ikke bilparkeringsvenligt. Jeg måtte tage cyklen, da bil parkering i det område er en joke. Service 11/10 Ved ikke hvad jeg skal sige Måske også fordi man ikke lige forventer det niveau hos østpiger. pigen 9/10 Hun er virkelig flot, super på alle måder. Klart en af de bedste indenfor østpige segmentet. Men kun 9 da pik og fjabbe ikke passede sammen. Gentagelse Jeg tror godt jeg ville prøve igen, måske tilkøbe lidt anal og se om det kunne gøre tricket. Skulle du også helt umotiveret sende selfies og LinkedIn ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 2. September, 2021 (edited) Ups tekniskfejl Redigeret 2. September, 2021 af skunken Glemte at citere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 2. September, 2021 McQueen skrev, for 9 minutter siden: Skulle du også helt umotiveret sende selfies og LinkedIn ? Jeg sagde nej til linkedin, og tilbød hende en selfie. Giver aldrig info om den slags, men en selfie taget nede i Brugsen, er jeg ikke modstander af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 2. September, 2021 skunken skrev, for 13 minutter siden: Jeg sagde nej til linkedin, og tilbød hende en selfie. Giver aldrig info om den slags, men en selfie taget nede i Brugsen, er jeg ikke modstander af. Sjovt for andre fortæller hvordan de efter selfien alligevel skal sende oplysninger om arbejdsplads etc Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 2. September, 2021 (edited) McQueen skrev, for 2 minutter siden: Sjovt for andre fortæller hvordan de efter selfien alligevel skal sende oplysninger om arbejdsplads etc Jeg sagde bare nej, og det gik fint. Jeg kom ikke med lange forklaringer. Bare "du kan få en selfie, men det andet kan du ikke få" Redigeret 2. September, 2021 af skunken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 844 Skrevet 2. September, 2021 skunken skrev, den 31.8.2021 at 17:27: Fellos og fjabbe passede ikke super godt sammen, og jeg tænkte at det måtte være mig der simpelthen ikke stor nok. Så lad jer ikke skræmme af det. Min statistik siger at 2 ud af 10 GP p Hun er 19 år og vejer 45 kg. Hun burde have en lille stram ungpigemis. Hun må være blevet skampulet hele dagen eller deltaget i et gangbang orgie siden hun føltes slap for dig /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 3. September, 2021 ButterflyMan skrev, for 5 timer siden: Hun er 19 år og vejer 45 kg. Hun burde have en lille stram ungpigemis. Hun må være blevet skampulet hele dagen eller deltaget i et gangbang orgie siden hun føltes slap for dig /B Jeg har ca. 16 cm og normal tykkelse at gøre godt med, altså helt normal størrelse. Kan også være at den ikke var helt i topform på dagen og ikke helt levede op til vanlige niveau. Du har en pointe. (ved godt at det ikke er fedt at skrive størrelse, men det giver mening her) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Coulibaly Skrevet 3. September, 2021 I skal have læst lidt op på biologi guys. Hvor stram en fisse er, har meget lidt (læs: intet) at gøre med hvor meget pik hun har fået. Næsten ligeså lidt at gøre med at hun er teenager. Hun har måske tilfældigvis bare fra naturens side en bestemt størrelse skede, ligesom der fra naturens side kan være forskellige størrelser pikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 445 Skrevet 3. September, 2021 Coulibaly skrev, for 46 minutter siden: I skal have læst lidt op på biologi guys. Hvor stram en fisse er, har meget lidt (læs: intet) at gøre med hvor meget pik hun har fået. Næsten ligeså lidt at gøre med at hun er teenager. Hun har måske tilfældigvis bare fra naturens side en bestemt størrelse skede, ligesom der fra naturens side kan være forskellige størrelser pikke. Uden at afspore debatten, er dette ganske enkelt forkert. Det ved alle med en stor pik! Jeg er rimelig veludrustet og har haft flere kærester hvor det nærmest gjorde ondt på dem i den første tid.. Efter et par ugers lagengymnastik kunne de meget bedre tage mig ind, uden smerte. Fissen udvider sig og tilpasser sig det den får ind.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Coulibaly Skrevet 3. September, 2021 Legetimen skrev, for 3 timer siden: Uden at afspore debatten, er dette ganske enkelt forkert. Det ved alle med en stor pik! Jeg er rimelig veludrustet og har haft flere kærester hvor det nærmest gjorde ondt på dem i den første tid.. Efter et par ugers lagengymnastik kunne de meget bedre tage mig ind, uden smerte. Fissen udvider sig og tilpasser sig det den får ind.. Haha ja, det er jeg også selv, men det har jo intet at gøre med at den magisk bliver et par numre større. De lærer bare fysisk og psykisk at kunne rumme den. De lærer at slappe tilstrækkeligt af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 865 Skrevet 5. September, 2021 Er der nogen som har prøvet at sende en fake selfi mm.? Jeg tror ikke, at pigerne holder telefonen op mod dig/mig for at kontrollere. Hun har næppe fået billedet af bagmanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 5. September, 2021 Liverpool skrev, 1 time siden: Er der nogen som har prøvet at sende en fake selfi mm.? Jeg tror ikke, at pigerne holder telefonen op mod dig/mig for at kontrollere. Hun har næppe fået billedet af bagmanden. Mon ikke bagmanden holder dit billede op mod den LinkedIn eller Facebook profil han også beder om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 865 Skrevet 5. September, 2021 tvr skrev, for 11 minutter siden: Mon ikke bagmanden holder dit billede op mod den LinkedIn eller Facebook profil han også beder om? Det er har ret i. I de tilfælde er det lift svært. Jeg er et par gange blot blevet bedt om at sende 1 selfi. I antager, at det er ulovligt at "låne" et billede fra nettet, så selve ideen er ikke den bedste, men jeg overvejede personligt at gøre det, da jeg blev bedt om en selfi - blot for at se, om det blev brugt aktivt. I retrospekt kan jeg godt se, at min ide var tåbelig . Jeg trækker alle min udsagn på emnet tilbage Der er ikke andet at gøre, end at boykotte disse piger!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg