Hop til indhold
aarhusmand

Ebony Cutie Aarhus, spild af tid

Recommended Posts

ok lad os sige at hun har lavet en fejl, med adressen og skrevet forkert... shithappens. kan tilgives

Men at hun ikke bare åbner eller kigger ud af vinduet, nu hvor du siger du står dernede... omg. man tænker næsten der er tale om en troll.

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, for 2 timer siden:

ok lad os sige at hun har lavet en fejl, med adressen og skrevet forkert... shithappens. kan tilgives

Men at hun ikke bare åbner eller kigger ud af vinduet, nu hvor du siger du står dernede... omg. man tænker næsten der er tale om en troll.

Enig. Det sådan set okay at hun laver en fejl og skriver forkert adresse, men så må hun stå ved det istedet for at påstå noget andet og give mig skylden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
aarhusmand skrev, 1 time siden:

Enig. Det sådan set okay at hun laver en fejl og skriver forkert adresse, men så må hun stå ved det istedet for at påstå noget andet og give mig skylden. 

Der er også en anden forklaring. Ved ikke om den holder vand i denne situation. 9 ud af 10 gange får jeg altid et "forkert opgangs  nr" når jeg så står der og skriver "jeg er der", sender hun det rigtige nr. plejer at være 2 opgange længere henne. Så kan hun/pimp lige tjekke ud af vinduet om det er pansere eller om noget virker forkert. Du ligner simpelthen en panser :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet at lave aftale med hende da hun var på et hotel tæt på banegården. Korrespondancen gik vildt godt indtil jeg stod ved værelses døren. Der var der ingen der åbnede. Jeg kiggede endda på gangen om en anden dør stod åben. PS var da møg flovt at spørge dem i receptionen først om etage også bagefter at der ikke var nogen der åbnede men om det var rigtige etage igen. Fik bagefter en sur besked om hun havde ventet og nu misted 2x kunder pga mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der kan fortælle, om hun er et besøg værd,  hvis man er ligeglad med risikoen for at blive brændt af

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...