Mr Black 484 Skrevet 1. September, 2021 (edited) Jeg har lige været et smut forbi hende her, men jeg gik igen..det er ikke hende på billederne selv om hun ligner lidt på håret, men Carolines hår var ulet og så fedtet ud og hun lignede en der havde ligget og sovet og så har hun iøvrigt en kæmperøv og nogle solide håndtag https://annoncelight.dk/showad/326521 Redigeret 1. September, 2021 af Mr Black 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wasted Youth 299 Skrevet 1. September, 2021 Er du sikker på at det ikke hende?? Jeg kan ellers genkende hende fra sidste år da hun var i København... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1582 Skrevet 1. September, 2021 (edited) Wasted Youth skrev, 1 time siden: Er du sikker på at det ikke hende?? Jeg kan ellers genkende hende fra sidste år da hun var i København... Enig. Dengang lignede hun sine billeder ret godt og jeg kan se, at der er også enkelte nye billeder ift sidst - de ser ud til at være af nyere dato. Jeg antager, at man ikke har beholdt billederne og skiftet pigen ud Redigeret 1. September, 2021 af OldGentlemann 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg