asianlover 20 Skrevet 2. September, 2021 Jeg har besøgt Victoria og hun var bestemt et besøg værd. I starten var hun lidt professionel og høflig, men som tiden gik blev hun mere naturlig og smilende hvilket var ret tiltrækkende. Hun er en ung pæn pige med et flot smil og gode former. Brysterne er naturlige og en rigtig god håndfuld, så nogle rigtig dejlige bryster og bagdelen fejler heller ikke noget. Billederne i annoncen er vellignende så hvis man kan lide hvad man ser så tror jeg ikke man bliver skuffet. Hendes Engelsk er fornuftigt både på skrift og mundtligt så hun er nem at kommunikere med. Jeg ved ikke om det er et krav til alle hendes gæster, men jeg blev bedt om at sende en selfie før jeg fik adressen. Så de af jer der ikke vil sende et sådan bør nok spørge hende om det er et krav. Alt i alt havde jeg en god oplevelse med en pæn ung pige med et dejligt smil. Hun sagde at hun blev i byen 4 dage endnu. Link: https://annoncelight.dk/showad/304017 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Notmee 11 Skrevet 3. September, 2021 Var det nemt at parkere der hvor hun holder til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tony Som 0 Skrevet 4. September, 2021 (edited) Notmee skrev, den 3.9.2021 at 03:04: Var det nemt at parkere der hvor hun holder til? Ja, det koster ca 33 kr. Pr. Tim. Via apps easypark i samme bygning Redigeret 5. September, 2021 af Tony Som Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg