Hop til indhold

Recommended Posts

Har været hos Karla

Blevet mødt med 2 piger som med det samme prøvet overbevise om trekant som jeg takket nej til.

Pigen, jeg valgte er hende på billederne, dog er tydeligt forskønnet værk, men stadig smuk og er kurvet i vidunderlige steder, dog er attituden meget turn-off og bandet meget i sit sprog da jeg kunne ikke blive hård nok, kan ikke forstå basisk engelsk eller bare lader som om for at slippe for service.

Spild af penge for mig da jeg betalte for 30min for 1000kr

Satme skal holde sig væk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skrev mødtes også med hende i aftes, men var dum nok til at takke ja til trekanten. Med hende her https://annoncelight.dk/showad/325482 

De to piger er sådan set meget kønne, men det er den næst dårligste oplevelse jeg nogensinde har haft med glædespiger. De snakker meget dårligt engelsk, og meget af tiden snakkede i de et østeuropæisk sprog jeg ikke forstod, men med en nærmest hånlig tone, og en meget uentusiastisk måde at være på.

Efter 10 minutters dårligt handjob, var spørgsmålet fra dem om jeg ikke snart kom. 

Kan ikke anbefale at besøge dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...