Hop til indhold
Babavian

HIV positiv til test af Quick test

Recommended Posts

Hej

Jeg søger en person som er HIV-positiv, som kan hjælpe mig med at teste om mine HIV-quicktest nu også virker.  Jeg har nogle quicktest som jeg rigtig godt gad at have test IRL.

Jeg ved at dette sikkert er et meget sensitivt område, så det er selvfølgelig med fuld diskretion og anonymitet, så man kan sagtens skrive til mig fra en helt ny profil og skriv til mig.

Jeg tilbyder gerne 500kr for at lægge finger og et par dråber blod til.

Jeg lægger ikke op til større debat her, så jeg svare ikke på irrelevante kommentarer. Men hvis man er interesseret så send gerne en privat besked.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg håber at testene bliver testet på mere end én HIV-positiv. ;)

Har du prøvet at kontakte forskningsenhederne på de infektionsmedicinske afdelinger?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og i øvrigt skal din test jo sikkert anmeldes men det har du sikkert allerede tjek på. 

https://www.nvk.dk/forsker/oftest-stillede-spoergsmaal

"3. Skal kliniske afprøvninger af medicinsk udstyr anmeldes til en videnskabsetisk komité?

Ja. Udgangspunktet er, at alle kliniske afprøvninger af medicinsk udstyr skal anmeldes - ikke kun afprøvninger, der indgår i et biomedicinsk forskningsprojekt, idet en klinisk afprøvning af medicinsk udstyr i sig selv er et biomedicinsk forskningsprojekt.

En klinisk afprøvning af medicinsk udstyr på mennesker er ethvert forsøg på mennesker, der har til formål at afdække eller efterprøve sikkerheden eller ydeevnen af medicinsk udstyr.

Anmeldelsespligten til komitésystemet gælder alle kliniske afprøvninger, uanset om udstyret er CE-mærket eller ikke. Udstyret, der bliver undersøgt kan være nyt medicinsk udstyr eller velkendt medicinsk udstyr, der allerede er på markedet i Danmark. Anmeldelsespligten til det videnskabsetiske komitésystem er således bredere, end anmeldelsespligten til Lægemiddelstyrelsen."

Del dette indlæg

Link til indlæg
John Dillermand skrev, for 3 timer siden:

I så fald skal du jo finde en HIV-positiv som ikke er i behandling,for ved korrekt behandling f.eks med Retrovir er virusniveauet så lavt at det ikke kan detekteres.

Jeg mener at den tester for Antigener, hvilke man jo burde have hele tiden hvis man har været smittet. 

John Dillermand skrev, for 3 timer siden:

Del dette indlæg

Link til indlæg
xo-nix skrev, for 2 timer siden:

Og i øvrigt skal din test jo sikkert anmeldes men det har du sikkert allerede tjek på. 

https://www.nvk.dk/forsker/oftest-stillede-spoergsmaal

"3. Skal kliniske afprøvninger af medicinsk udstyr anmeldes til en videnskabsetisk komité?

Ja. Udgangspunktet er, at alle kliniske afprøvninger af medicinsk udstyr skal anmeldes - ikke kun afprøvninger, der indgår i et biomedicinsk forskningsprojekt, idet en klinisk afprøvning af medicinsk udstyr i sig selv er et biomedicinsk forskningsprojekt.

En klinisk afprøvning af medicinsk udstyr på mennesker er ethvert forsøg på mennesker, der har til formål at afdække eller efterprøve sikkerheden eller ydeevnen af medicinsk udstyr.

Anmeldelsespligten til komitésystemet gælder alle kliniske afprøvninger, uanset om udstyret er CE-mærket eller ikke. Udstyret, der bliver undersøgt kan være nyt medicinsk udstyr eller velkendt medicinsk udstyr, der allerede er på markedet i Danmark. Anmeldelsespligten til det videnskabsetiske komitésystem er således bredere, end anmeldelsespligten til Lægemiddelstyrelsen."

Det skal lige siges at det ikke er en quicktest jeg selv har lavet. 

Men i så fald så vil jeg gerne teste personer og ikke afprøve Quicktesten ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Har godt læst du ikke reagerer på irrelevante kommentarer. Og behøver du heller ikke. Og måske er jeg naiv. Men håber da virkelig ikke folk der er testet positiv færdes i købesex verdenen. Medicin eller ej. Bør de begrænse deres antal sexuelle partnere. Og i al fald kun have sex med personer der er informeret om de har sygdommen og indforstået med at have sex på trods af det. Smitterisikoen er minimal. Meeen…..

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 21 timer siden:

Har godt læst du ikke reagerer på irrelevante kommentarer. Og behøver du heller ikke. Og måske er jeg naiv. Men håber da virkelig ikke folk der er testet positiv færdes i købesex verdenen. Medicin eller ej. Bør de begrænse deres antal sexuelle partnere. Og i al fald kun have sex med personer der er informeret om de har sygdommen og indforstået med at have sex på trods af det. Smitterisikoen er minimal. Meeen…..

Naturligvis render der HIV smittede rundt og knalder GP’er. Ja desværre nok naivt at tro de ikke findes. Det er desværre den risiko vi alle vel tager på et eller andet plan i dette univers. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Leecher skrev, for 32 minutter siden:

Naturligvis render der HIV smittede rundt og knalder GP’er. Ja desværre nok naivt at tro de ikke findes. Det er desværre den risiko vi alle vel tager på et eller andet plan i dette univers. 

Ja så er jeg da ekstra glad for min kundegruppe primært er midaldrende fornuftige jyder. Ofte med en kone derhjemme som de heller ikke ønsker at smitte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Babavian skrev, den 3.9.2021 at 13:25:

Hej

Jeg søger en person som er HIV-positiv, som kan hjælpe mig med at teste om mine HIV-quicktest nu også virker.  Jeg har nogle quicktest som jeg rigtig godt gad at have test IRL.

Hmm, jeg er ikke helt klar over proceduren eller tanken bag, men jeg kommer sådan til at tænke på Bård Owe i "Riget", der har fået øje på et prægtigt sarkom, og som for at komme videre i sin forskning lader det transplantere over til sig selv.

Redigeret af Mesterjacob

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 13 minutter siden:

Ja så er jeg da ekstra glad for min kundegruppe primært er midaldrende fornuftige jyder. Ofte med en kone derhjemme som de heller ikke ønsker at smitte. 

Ved godt det ikke er en behagelig tanke, men man skylder sig selv at tænke at det selvfølgelig forekommer. Så må alle vurdere deres risikovillighed derefter. Gummi, ingen gummi osv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 9 timer siden:

Kære SweetMilf dit dejlige menneske.

Jeg havde engteligt tænkt mig at jeg ikke ville deltage i denne debat -  Men at tro, fordi din kundegruppe er fra Jylland , at den så er mere sikker - Det er en ommer.

Husker du pigen fra Tønder ? Hvem havde troet det kunne ske der!

Jyder bliver også Hiv smittet. Heldigvis er ny smittede i Danmark de senere år faldende og nutidens behandling gør at en velbehandlet Hiv patient ikke kan smitter andre.

TIL ALLE ANDRE

Vær nu søde ikke at begynde at bruge alle mulige forskellige test selv - Brug den sikreste  metode. Gå til lægen, Bisbebjerg eller gør som jeg. Burg Chek point som der er flere steder rundt i landet  https://aidsfondet.dk/checkpoint/adresser-og-abningstider/  Det er ganske anonymt, gratis og man får svar med det samme.

Med ønsket om en god dag

Madame Elisabeht

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor ikke bruge sin egen læge, jeg har en ordning hvor hver mrd alm kønssygdomme og hver 3 mrd hiv.

Og det køre hurtigt igennem for har adgang til hurtigere kørelse af de test da han har påført at det er sexarbejder.

Som de også gør på Bispebjerg hospital.

Jeg ville aldrig have en test hos mine aftaler for jeg gør det så sikkert som det kan være.

Rigtig smuk dag til jer kolega og jer dejlige aftaler. Vh caya

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 6 timer siden:

Jeg havde engteligt tænkt mig at jeg ikke ville deltage i denne debat -  Men at tro, fordi din kundegruppe er fra Jylland , at den så er mere sikker - Det er en ommer.

Er en kombination af alder, personlighed mm jeg tænker på. Og ja selvfølgelig er risikoen der. Alle kan uvidende ha det. Men at folk testet positiv byder andre det er i min verden ubegribeligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...