Hop til indhold
kingdane68

Dårlig oplevelse i Aalborg/Nørresundby

Recommended Posts

Jeg tog en for holdet, for et par dage siden - og besøgte Maria

Hun er Rumæner og taler ikke et ord engelsk.

Jeg meldte min ankomst, men fik 2-3 gange en sms om at hun var klar om 3 min. - og stedet er ikke på nogen måde diskret. Ligger ud til den store færdselsåre i Nørresundby.

Da jeg så kommer ind, spørger jeg hende (via hendes google translate) om hun tilbyder cim, og der nikker og smiler hun. 
Hun smider tøjet, og jeg det samme. Vi starter med lidt stående sutteri, og efter nogle minutter beder jeg hende om at sætte gummi på. Det får vi sammen bakset på (de er meget små), og jeg vil så tage hende bagfra. Men hun klager noget over størrelsen og gir sig lidt. Jeg er nok lidt over gennemsnittet, men så heller ikke mere. Hun er til gengæld super petit, og ultra stram. Jeg får lidt babyoil smurt på gummiet, og kommer indenfor. Super lækker lille røv, og dejlig stram, men hele tiden lidt klynken over størrelse og stød - selv om jeg forsøgte at være forsigtig. 

Vi prøver lidt  med hende ovenpå, men hun kniber med at få den indenfor, så til sidst flår jeg gummiet af, og får så blow stående...da jeg ikke kommer umiddelbart, bliver hun utålmodig, og gør tegn til at jeg selv skal gøre mig færdig - det gør jeg så, men vil jo gerne have mit cim, så da jeg er klar, begynder hun at sutte igen - men da jeg så kommer, råber hun NEJ NEJ, som om jeg har gjort noget helt galt, og hun begynder med det samme at tørre sig af, og væmmes tydeligt.

Fælles for hele seancen var, at hun var ultra umotiveret, og virkede som om hun slet ikke havde lyst til at være der. Man burde jo gå, men den kender mange af os, man får sjældent gjort det.

Super slim og lækker pige, men bare en super dårlig oplevelse, når pigen ikke gider, og bliver mopset over de ting man allerede har aftalt på forhånd.

Jeg købte 30 min. med cim for 900. Billigt, men altså slet ikke pengene værd - jeg var ude efter 18 min.

ØV!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig.

Sex 2/10, beklagede sig konstant, og trods betaling for 30 min skyndte hun på mig efter 30 sekunders sex. 

Hun sagde desuden nogle ting på hendes eget sprog, som jeg ikke forstod hvad betød, men jeg tvivler på, at det var pæne ord.

Udseende 9/10. Super lækker petit pige

Jeg var ude efter max 15 min. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...