Hop til indhold
ims

Throat fuck

Recommended Posts

Kim 0240 skrev, for 8 timer siden:

Nemtøsen hun kunne men hun er vist ikke aktiv længere

Ja for satan hun var god til det (og meget andet) 

Men som du også skriver så er hun desværre ikke aktiv mere. Men vi kan jo håbe at hun en dag vender tilbage

Del dette indlæg

Link til indlæg
niels123 skrev, for 22 minutter siden:

Ja for satan hun var god til det (og meget andet) 

Men som du også skriver så er hun desværre ikke aktiv mere. Men vi kan jo håbe at hun en dag vender tilbage

Hvis hun gør så er jeg så klar til at mødes med hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 9 timer siden:

Nemtøsen hun kunne men hun er vist ikke aktiv længere

Nu hvor der alligevel er gået Nemtøs i den…. Jeg har forsøgt at finde en erstatning for Nemtøs, og det er desværre ikke lykkedes endnu. Den kombination af lidenskabelige kys, en fræk mund og hals, store dejlige bryster og en meget våd fisse hænger ikke på træerne. Hvis jeg fik chancen for at mødes med hende igen, ville jeg ikke tøve et sekund.

Så jeg kan desværre ikke bidrage med en mulighed. Finder jeg det, skal jeg nok dele det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fætteren skrev, for 4 timer siden:

Nu hvor der alligevel er gået Nemtøs i den…. Jeg har forsøgt at finde en erstatning for Nemtøs, og det er desværre ikke lykkedes endnu. Den kombination af lidenskabelige kys, en fræk mund og hals, store dejlige bryster og en meget våd fisse hænger ikke på træerne. Hvis jeg fik chancen for at mødes med hende igen, ville jeg ikke tøve et sekund.

Så jeg kan desværre ikke bidrage med en mulighed. Finder jeg det, skal jeg nok dele det.

Del endelig hvis du finder en erstatning for nemtøsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 13 timer siden:

Del endelig hvis du finder en erstatning for nemtøsen

Jeg kan se, at jeg har brugt ordet “erstatning”. Det kan godt opfattes som om, at hvis jeg finder noget god sex et andet sted, så kan det gamle være ligegyldigt. Men det er slet ikke tanken. Nemtøs er også et rigtig dejligt menneske, som jeg har haft interessante snakke med både live og her. Så “erstatning” kan virke lidt nedgørende, hvilket ikke er hensigtigten. Det burde måske snarere være, at jeg gerne vil finde et alternativ til Nemtøs. Undskyld til Nemtøs, hvis du læser med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med Ida

Er ret sikker på, at jeg engang mundkneppede hende hvor hun lå med hovedet ud over sengekanten .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fætteren skrev, for 7 timer siden:

Jeg kan se, at jeg har brugt ordet “erstatning”. Det kan godt opfattes som om, at hvis jeg finder noget god sex et andet sted, så kan det gamle være ligegyldigt. Men det er slet ikke tanken. Nemtøs er også et rigtig dejligt menneske, som jeg har haft interessante snakke med både live og her. Så “erstatning” kan virke lidt nedgørende, hvilket ikke er hensigtigten. Det burde måske snarere være, at jeg gerne vil finde et alternativ til Nemtøs. Undskyld til Nemtøs, hvis du læser med. 

Forstår godt din pointe, jeg tænkte nu også mere at finde et godt alternativ og ikke en erstatning, nemtøsen er en ener

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...