lillekim 13 Skrevet 6. September, 2021 (edited) Ny medlem, før eller siden måtte jeg jo bidrage til fælleskabet, nu hvor jeg nyder godt at folk har lyst til anmelde pigerne så, havde rigtig god oplevelse med Nadia Mit første Tantra oplevelse her forleden Fik anbefalet det af en kollage tvivlet på om det var for godt til at være sandt, jeg valgt 45min for se om det var noget for mig. Jeg var pænt overrasket hvor lækkert Tantra er kan desværre ikke samling det, med andre Trantra oplevelser, men jeg hookt på det og ser frem til Næste besøg hos Nadia hvor jeg tænker jeg vil prøve 90min, Nadia fortalt godt nok det bedst med lang tid, kan kunne give hende ret for jo længere hun kan Edging jo voldsommer bliver orgasmen. Selv akten holder jeg for mig selv, Men som udgangs var det ligesom de andre anmelder af det lækkert varmt olie rent sted erotisk afslappende stemning Hun spurte om jeg ikke vil skrive en anmeldes og jeg tænkt det fortjent hun lige så vel som folk tjekker Trustpilot og firmare går op i deres score så jeg ikke i tvivle om de dygtig piger tænker på samme måde, og Eroguiden er det bedst sted tænker jeg at anmeld kvinder. Hun er en skøn rar kvinde man let kan tale med, hun er åben og vil enlig gerne forklar alt om Tantra, hun tager sig god tid vi small talkede lidt efter hvor hun forklaret hvorfor hun tilbød Tantra. Hun er ikke mindst køn pige , og har nogle bløde bryster med nogle utrolig flotte nippeles noget jeg bed mig mærke til dejlig krop der ikke rigtig noget at sætte fingrene på hvad angå udseende og personlighed. Hun er dejligt og udøver en Service i verdens klasse efter min mening mange tak Nadia. jeg kommer igen engang. Anbefales stærkt her til folk der vil prøve Tantra, og jeg genbesøger gerne. håber i kan bære overmed mig min først anmeldelse, de dygtig piger der ude fortjener det vi har alt for få. Undskyld for grammatikken den blev skrev på mobil. https://annoncelight.dk/showad/309991 Redigeret 6. September, 2021 af lillekim 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
simon1989 0 Skrevet 6. September, 2021 Tak for anmeldelsen. Hvor i Aarhus holder hun cirka til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lillekim 13 Skrevet 6. September, 2021 Hun holder til i Højbjerg, nem mulighed for parkering ude ved vejen og ved lejeligheden. hun er lader åbent hurtig der jeg skrev jeg stod foran døren og så diskret adgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 630 Skrevet 6. September, 2021 Helt enig med trådstarter. Nadia er en ener! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klinge 181 Skrevet 6. September, 2021 Kan ikke være mere enig , fuldstændig enestående - håber hun snart kommer til Ålborg igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. September, 2021 (edited) Nadia giver et virkeligt godt håndjob, men tantra har det aldrig været. Mit råd er ikke at købe mere en 40-60 minutter. Jeg købte 2 timer med gensidig berøring. Det var spild af tid og penge med den ekstra time, og berøring? jo lidt men meget lidt. Redigeret 7. September, 2021 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg