Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Zoro1

Hej alle.

Jeg har igen besøgt Mali Herlev Hovedgade 60. Hun er super dejlig, og sød, altid smilende og imødekommende. Taler super godt dansk og så giver hun en virkelig god massage. Hun kan mange tekniker og har man/du problemer med kroppen ved hun lige, hvordan det gøres godt igen. Malis priser er helt i bund, så det næsten er pinligt, men du får valuta for alle pengene.

Stor anbefaling herfra 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zoro1 skrev, for 50 minutter siden:

Hej alle.

Jeg har igen besøgt Mali Herlev Hovedgade 60.

hvor annoncerer hun?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan er hendes ekstra ydelser? Jeg tænker pris og om hun også er god til håndjob og evt sex? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Jogge skrev, for 11 timer siden:

Hvordan er hendes ekstra ydelser? Jeg tænker pris og om hun også er god til håndjob og evt sex? 

Det tilbyder Mali intet af. Mali er kun til massage, hvilket hun nu også er rigtig god til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agurken skrev, 1 time siden:

Det tilbyder Mali intet af. Mali er kun til massage, hvilket hun nu også er rigtig god til. 

Mon ikke der er mulighed når hun viser,  et godt nok sløret billede hvor hun er i bad 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
John6valby skrev, for 1 time siden:

Mon ikke der er mulighed når hun viser,  et godt nok sløret billede hvor hun er i bad 

Nej det tror jeg ikke, men du er velkommen til at prøve. Men hvis man er til god massage, går man ikke galt i byen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agurken skrev, for 3 timer siden:

Alt er nu muligt med hende, hj+bj fås bedre, fp er ret godt, priser er normale.

Men hun overlader ofte ydelserne til de andre hvis ikke hun er tiltrukket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...