Hop til indhold
Muggi

Smukkestine - Ringsted

Recommended Posts

Har ikke besøgt hende, men skrev efter et par billeder hvilket jeg fik.

Men ..... mindst et af billerne findes flere steder og er iflg. Tinyeye fra 2019.

Så hvorvidt hun er ægte ved jeg ikke - så jeg nøjes med at følge med i tråden her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke du pludselig får besked om at hendes mail driller men du kan oprettet en profil på "dirty2night" eller tilsvarende sider og så kan du skrive til hende derfra og hun ser dine beskeder med det samme.

For at kunne skrive til hende derinde skal du lige betale 7 Euros og så kan du sende 5 beskeder til hende.

Har selv været faldet i fælden. De sidder er kun penge maskiner der ved vi mænd er nemme og liderlige

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Arnebent1 du har helt ret :)

"Hej så Peter! Jeg ved ikke om det dig der har forsøgt at ringe, men jeg kunne ikke tale! :( Du kan godt besøge mig i aften!

Beklager det sene svar! Der har været nogle komplikationer med mobilen, kom til at flække skærmen helt!

Jeg vil rigtigt gerne ses hurtigst muligt og aftale en adresse og præcist tidspunkt men kan ikke få mailen til at due :(

Derfor er du er du ikke sød at skrive til mig herinde på  https://hook-up.dk?al=RlpV1oJao2HE  for at aftale det sidste, inden vi ses!

Hvis alt kan lade sig gøre, første gang behøves ikke at koste noget mellem os to, for jeg søger bare noget diskret, dejligt og fast i sidste ende! Jeg kan ikke holde på mine seksuelle lyster længere!
Jeg hedder Smukkestine der inde så du kan bare søge på mit brugernavn! Har lige lagt flere billeder derinde, så du kan se mig ordenligt!

Jeg glæder mig til at kunne mærke dig snarest  ❤ Du får lige en lille fræk selfie! Håber du kan lide piercinger ;)"

foto har jeg undladt her men det var selvfølgelig en ung smukke kvinde, der var som lokkemad. 

Men hvem har ikke lyst til at støtte ejeren af hook-up.dk :lol:

Navn archie ursolino
Adresse unit 327 CityLOFTS Coronado
Postnr. og by 1211 makati
Land Philippinerne
Telefonnr. +63 9771162590

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @lille_peter Tak for opklaringen. Ja jeg har nogen gange stødt ind i de annoncer hvor de prøver at lede én over på en datingsite. Det er dog ikke lykkedes for dem.

Men troede sgu denne annonce var god nok. Så behøver jeg ikke, at spilde min tid på skriv der ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Muggi skrev, for 8 timer siden:

Men troede sgu denne annonce var god nok

Det var også en af de bedre, men han har desværre også øvet sig i lang tid :oops: det er ikke første gang hans navn dukker op når man søger på de møgirriterende hjemmesider.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...