Frækkert 12 Skrevet 7. August, 2013 Hej Jeg har brug for lidt vejledning - står og har lidt til overs efter et besøg i Kbh onsdags og skal finde en lille forlystelse i mellemtiden. Jeg har checket vagtplan på en række sider og umiddelbart er der 2 favoritter: 1. Emmalie fra romantica 2. Natasja fra club erotica Er der nogle der har erfaringer med disse piger/steder? Andre gode forslag er også velkomne, er til yngre slanke danske kvinder under etablerede forhold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2638 Skrevet 7. August, 2013 Andre gode forslag er også velkomne, er til yngre slanke danske kvinder under etablerede forhold Tjaah Mercedes Manifique kunne også være en mulighed http://www.seductiongirls.net/pigerne/mercedes/ Seduction Girls er et lækkert sted, med en række dejlige piger Med venlig hilsen :geek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 7. August, 2013 Vilde Sarah, Sexysecret.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. August, 2013 Begge piger er søde. Jeg ville vælge Emmalie, hun er mere et lille nips end Natasja. Romantica er ikke byens lækreste sted, men det er da "etablerede forhold", som du siger Er det i dag eller næste onsdag? Hvis det er i dag, og det ikke skal være de helt små nips, så ville jeg checke om Nikita har tid ude i Sexyclub. Men hun er der ikke næste uge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert 12 Skrevet 7. August, 2013 Hej, Tak for input indtil videre- Flere tips/anmeldelser er stadigt velkomne, da jeg endnu ikke har bestemt mig Begge piger er søde. Jeg ville vælge Emmalie, hun er mere et lille nips end Natasja. . Har du prøvet hende, hvordan er servicen/sexen og gør billederne hende retfærdighed? Er det i dag eller næste onsdag? Hvis det er i dag, og det ikke skal være de helt små nips, så ville jeg checke om Nikita har tid ude i Sexyclub. Men hun er der ikke næste uge. Det er næste onsdag - så Nikita er desværre ikke en mulighed, hun har længe stået på ønskelisten Tjaah Mercedes Manifique kunne også være en mulighed Absolut også fristende også en rigtig frækkert - men patterne ser lidt falske ud? Igen mange tak for hjælpen - Lover der kommer en fyldig anmeldelse efter besøget *SF* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. August, 2013 Jeg har ikke prøvet Emmalie, men har set hende dernede. Og ærgret mig godt og grundigt over at det ikke var hende jeg havde aftale med Hun er lækker - men meget ungpige slank. INGEN bryster. Billederne passer meget godt, selvom man ikke rigtigt kan se på billederne hvor lille hun er i virkeligheden. Hun vimsede forbi uden hæle, og så er hun godt nok en sød lille sag. Virkede frisk og naturlig. Hverken for genert eller rockercool, hvis du forstår. Mercedes' bryster er flotte, og godt lavet ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert 12 Skrevet 8. August, 2013 Hmm.. valget er næsten truffet Input er stadigt velkomne *SF* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 634 Skrevet 9. August, 2013 Jeg ville tage forbi cassiopeiastars "nikoline" du kan læse min anmeldelse af hende her: viewtopic.php?f=10&t=1564&p=7897&hilit=kanin#p7897 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg