Hop til indhold
Guest Kolding_M

Mistænklig annonce

Recommended Posts

Guest Kolding_M

Jeg blev nysgerrig ang denne annonce https://annoncelight.dk/showad/326903

Skifter by konstant og påstår vedkommende har eget sted i adskillige byer, og var igår i Kolding.

og kontaktede "Sofie" på snapchat det første man ser er hendes profil billede ofte blir skiftet ud med ligegyldig baggrund og tilbud om 1 time til X antal kroner og et depositum blir nævnt.

Efter at have ventet på svar en dags tid på hvornår hun havde tid, kom kortfattet svar endelig, og det viser sig at man skal betale det halve af tiden som depositum up front for at få adressen at vide, man for valget bankoverførsel eller mobile pay, når man nævner at man vil anmelde hende hvis det viser sig at være snyd, spiller hun dum og ved ikke hvad man mener, og spørg man hvorfor man overhovedet skal betale et depositum, kan hun ikke svare og skriver at det er irrelevant.

Jeg stod på det her tidspunkt af og sagde at det her virkelig lugtede af fusk og at jeg var ude, og spurgte om man kunne læse nogen anmelders nogen steder af hende, igen spillede "hun" dum og vidste ikke hvad jeg mente.  idag har "hun" ændret pris på 15 min fra 400 til 600, så bare til skræk & advarsel guys, hun må være fake og svindle penge fra folk via dette depositum.

Er der andre der har været i kontakt med "hende" eller de drenge røve der højest sandsynlig står bag?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Kolding_M:)

Hun starter jo selv med at advare: hun indleder med dette : LæS annoncen for god sex!!!!!     - -  der er noget forkert over den 

Hendes næste advarsel Jeg er en flabet pige ved navn sophie. Jeg er 26år. Jeg elsker at lege med følelser.
Jeg har varierede tider hvor jeg hygger mig med jer- ikke forvent jeg sidder med min telefon hele tiden.

U make me feel so horny    - - hvorfor nu lige på engelsk 

Ingen billeder !!!

Hun kunne jo heller ikke tåle du borede i hende og konfronterede hende 

Og forudbetaling - nedlæg straks samtalen med hende.

Jeg synes den emmer af noget utroværdigt, sådan vil jeg gå laaaangt uden om 

Nå bare min holdning:)

Mange hilsner

Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kolding_M

Tak Nye tider det er rigtigt jeg glemte at nævne annoncen selv der lyder som en 14 årig skrev den, jeg kunne også se inde i rapporter annonce at der kunne vælges et punkt der hedder forudbetaling /indskud, det krævede billed bevis at anmelde, og "hun" havde på snapchat gjort sådan at alt chat nærmest slettes med det samme, nu kender jeg ikke snapchat så ved ikke om det er en alm funktion, men anmeldte hende alligevel bare uden billedbevis.

Jeg forstår bare ikke hvordan de kan holde scammen kørende, hvis de har gjort det ved mange er det jo dumt dagligt at "vise" sig offentlig, men måske er ingen hoppet  i fælden endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kolding_M skrev, for 2 timer siden:

Tak Nye tider det er rigtigt jeg glemte at nævne annoncen selv der lyder som en 14 årig skrev den, jeg kunne også se inde i rapporter annonce at der kunne vælges et punkt der hedder forudbetaling /indskud, det krævede billed bevis at anmelde, og "hun" havde på snapchat gjort sådan at alt chat nærmest slettes med det samme, nu kender jeg ikke snapchat så ved ikke om det er en alm funktion, men anmeldte hende alligevel bare uden billedbevis.

Jeg forstår bare ikke hvordan de kan holde scammen kørende, hvis de har gjort det ved mange er det jo dumt dagligt at "vise" sig offentlig, men måske er ingen hoppet  i fælden endnu.

Der er dagligt folk der hopper på forudbetaling både på dating og snap, så der sidder da helt sikkert nogle mænd og drikker bajere og køber rigtige ludere, for de penge andre lige har spildt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...