Hop til indhold
buzzlightning

Nathalie var i Aarhus og Aalborg Maj Juni

Recommended Posts

Guest ReeferMadness

Jeg har besøgt hende for snart et stykke tiden siden (inden corona'en havde gjort sig indtog i vores liv). Billederne er ægte og hun ser bedre ud IRL synes jeg.

Hun var et et positivt bekendtskab både som person og mht sex. Vi gav den ihvertfald gas og hun var frisk på lidt af hvert. Jeg i hvert fald overvejet et besøg igen, når jeg  set hendes annoncer, men tid og sted, har aldrig lige passet.

Jeg synes også jeg har set hende op omtalt andre steder i dette forum, men kan ikke lige huske hvor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt hende mens hun var i Aalborg, dog 15 min blowjob med cof, det var ikke til at klage over! Hun var sku ret fræk og indlevende trods jeg havde bestilt 15 min, godt humør og energi hele vejen igennem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er super sød og ja ser super godt ud. Sød at tale med og kan nogle ting. Især hendes pussyslide overraskede mig, da jeg aldrig havde prøvet det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...