buzzlightning 2 Skrevet 10. September, 2021 Hej jeg står og overvejer besøge hende her https://annoncelight.dk/showad/324765 Hun siger hun var i Aarhus og Aalborg i maj og juni, men kan ikke finde nogle reviews. Håbede på hvis nogle kunne genkende hende og lige skrive en lille besked hvordan besøget var Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ReeferMadness Skrevet 10. September, 2021 Jeg har besøgt hende for snart et stykke tiden siden (inden corona'en havde gjort sig indtog i vores liv). Billederne er ægte og hun ser bedre ud IRL synes jeg. Hun var et et positivt bekendtskab både som person og mht sex. Vi gav den ihvertfald gas og hun var frisk på lidt af hvert. Jeg i hvert fald overvejet et besøg igen, når jeg set hendes annoncer, men tid og sted, har aldrig lige passet. Jeg synes også jeg har set hende op omtalt andre steder i dette forum, men kan ikke lige huske hvor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sharingan 10 Skrevet 11. September, 2021 Har også besøgt hende mens hun var i Aalborg, dog 15 min blowjob med cof, det var ikke til at klage over! Hun var sku ret fræk og indlevende trods jeg havde bestilt 15 min, godt humør og energi hele vejen igennem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montgomery 41 Skrevet 11. September, 2021 Har besøgt hende to gange i Aarhus, og kan klart anbefale hende, og som tidligere nævnt er hun pænere end sine billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horus 156 Skrevet 11. September, 2021 Hun er super sød og ja ser super godt ud. Sød at tale med og kan nogle ting. Især hendes pussyslide overraskede mig, da jeg aldrig havde prøvet det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg