TheVoice 9405 Skrevet 15. September, 2021 Mand45zxcv skrev, den 12.9.2021 at 11:59: vi skal tilbage til 1200 + 200 for et besøg på en time. hvad tænker i Hvad tænker jeg ? jeg tænker umiddelbart at denne prissnak primært er interessant for købere, der typisk Køber sex ofte Handler i den i forvejen lave prisende Som stort set aldrig besøger den samme pige mere end en gang Jeg køber altid kun i det segment hvor en time typisk ligger om 1.800 - 2.200 for en time uden alverdens tillægsydelser. Det segment har stort set ikke ændret på priserne siden jeg første gang købte en seksuel oplevelse. Jamen hvad så hvis det segment pludselig hæver priserne ? Tja, jeg har en slags årsbudget, så jeg vil bare bruge samme beløb på færre besøg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 15. September, 2021 Kaspersen skrev, den 13/9/2021 at 16:59: Jeg har længe fået besøg af den samme fantastiske kvinde, og der holder den med pris og kvalitet i hvert fald ikke, og det gør den med prisstigning heller ikke. Prisen har været den sammen siden vi startede med besøg ved mig i 2017, og hun får slet ikke nok i forhold til den kvalitet møderne har. Din kone ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 15. September, 2021 numsekenderen skrev, for 14 minutter siden: Din kone ? Havde jeg en kone fik jeg ikke besøg af en GP. Svaret er nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kop 74 Skrevet 15. September, 2021 er dit budskab at hojere priser ville give fler kunder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 15. September, 2021 Jamen. Det er da enkelt https://www.dst.dk/da/Statistik/emner/oekonomi/prisindeks/nettoprisindeks Det der kostede 940 i 2010 koster 1050 i 2021- hvis jeg ellers har kigget ordentligt efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 15. September, 2021 Den lille frøken skrev, den 13.9.2021 at 13:19: Jeg gider sgu heller ikke betale 2000 kr for et restaurant besøg. Eller jo det gider jeg godt, hvis jeg altså havde råd. Men det har jeg ikke. Altså råd. Du mangler bare dannelse når du tror god mad er det samme som dyr mad. Den lille frøken skrev, den 13.9.2021 at 13:19: Og jeg synes det er for dårligt at man kan købe så lækker mad uden jeg har råd til det. De dyre restauranter burde virkelig sætte deres priser ned. Jeg er snart træt af Jensens bøfhus. Hvor kan jeg brokke mig henne over det? Du brokker du hos Jensens Bøfhus og derefter hos den dyreste restaurant du kan finde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 15. September, 2021 (edited) Chock Dims skrev, for 32 minutter siden: Du mangler bare dannelse når du tror god mad er det samme som dyr mad. Du brokker du hos Jensens Bøfhus og derefter hos den dyreste restaurant du kan finde. Ja det kan jeg godt se. Jeg må virkelig mangle dannelse når du siger det . For selvfølgelig har prisen ingen som helst ting med kvaliteten at gøre. Nu vil jeg med langt større sindsro bestille min cheese burger og banan milkshake hos MC Donalds og fryde mig over at jeg får lige så god og nærende og velsmagende mad som hos NOMA.. Og så til en tienedel af prisen. Wow altså. Hvor er jeg dog glad for at du åbnede mine øjne for den sandhed. Tak Redigeret 15. September, 2021 af Den lille frøken 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 16. September, 2021 Den lille frøken skrev, for 11 timer siden: Ja det kan jeg godt se. Jeg må virkelig mangle dannelse når du siger det . For selvfølgelig har prisen ingen som helst ting med kvaliteten at gøre. Nu vil jeg med langt større sindsro bestille min cheese burger og banan milkshake hos MC Donalds og fryde mig over at jeg får lige så god og nærende og velsmagende mad som hos NOMA.. Og så til en tienedel af prisen. Wow altså. Hvor er jeg dog glad for at du åbnede mine øjne for den sandhed. Tak Du gør bare hvad du vil, men det du skriver virker bare som såkaldt name dropping plus et kikset forsøg på sarkasme. Du er ikke ret god til det. Du aner hellerikke meget om det du skriver om. F.eks. koster McDonalds koster noget mindre end en tiendedel og fokus på NOMA er ikke nærende mad. Men det vigtigste er at pris og kvalitet (og ærlighed) hænger ikke sammen og slet ikke i en branche befolket af "ludere og lommetyve". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4582 Skrevet 16. September, 2021 Hvis jeg bruger Chock Dims' prisindex (som jo er det officielle fra Danmarks Statistik), så er priserne på de danske bordeller (SG, PG SC etc) sakket lidt bagud. Nit første besøg på SG kostede 1.000 kr. for ½ time. SIdst jeg var der og havde god fornøjelse med min yndlingschokomums (Tiffany) kostede de 1.200 kr for ½ time). Ifølge prisudviklingen skulle prisen være ca. 1.335 kr (index 2001 aug 2001 = 76,9 - aug 2021 = 105,5) Så jeg piver ikke over priserne her. Hos de private udenlandske er priserne steget noget mere, men her har jeg ingen statistik at hænge det op på. Jeg nyder både de danske etablerede bordeller og P/D-pigerne. Venligst OT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 16. September, 2021 Oldtimer skrev, for 25 minutter siden: Hvis jeg bruger Chock Dims' prisindex (som jo er det officielle fra Danmarks Statistik), så er priserne på de danske bordeller (SG, PG SC etc) sakket lidt bagud. Nit første besøg på SG kostede 1.000 kr. for ½ time. SIdst jeg var der og havde god fornøjelse med min yndlingschokomums (Tiffany) kostede de 1.200 kr for ½ time). Ifølge prisudviklingen skulle prisen være ca. 1.335 kr (index 2001 aug 2001 = 76,9 - aug 2021 = 105,5) Men har du så ramt de "rigtige priser" i 2001 og i 2021? Og kan "varen" i øvrigt sammenlignes når indpakningen ikke er den samme? Vi kan sammenligne gennemsnittelige priser tilbudt i 2021 og i dag. Påtager mig gerne opgaven hvis nogen kan fortælle hvilke annoncesider der blev brugt for ca 10-20 år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4582 Skrevet 16. September, 2021 Chock Dims skrev, for 6 minutter siden: Men har du så ramt de "rigtige priser" i 2001 og i 2021? Og kan "varen" i øvrigt sammenlignes når indpakningen ikke er den samme? Vi kan sammenligne gennemsnittelige priser tilbudt i 2021 og i dag. Påtager mig gerne opgaven hvis nogen kan fortælle hvilke annoncesider der blev brugt for ca 10-20 år siden. Nu sammenligner jeg jo netop kun prisudviklingen på de kendte etablerede danske bordeller i Københavnsområdet, og der har prisudviklingen været således, som beskrevet. Så jo, jeg har ramt de rigtige priser for dette segment. Der var enkelte steder (som så ikke findes i dag), hvor prisen var 900 kr. Netop P/D pigerne benyttede jeg ikke dengang, dels var det ikke så udbredt som i dag og dels turde jeg ikke. Begge disse præmisser har heldigvis ændret sig, men her har jeg ingen statistik på priserne. Den følte prisstigning er noget ganske andet, men som sagt, her har jeg ingen fakta. Og med henvisning til en anden tråd herinde: Kvalitet og pris hænger ofte sammen, ikke altid men ofte. De etablerede steder har et brand, der skal værnes om. Det har de kendte P/D-piger også. Venligst OT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 16. September, 2021 Oldtimer skrev, for 6 minutter siden: Nu sammenligner jeg jo netop kun prisudviklingen på de kendte etablerede danske bordeller i Københavnsområdet, og der har prisudviklingen været således, som beskrevet. Så jo, jeg har ramt de rigtige priser for dette segment. Der var enkelte steder (som så ikke findes i dag), hvor prisen var 900 kr. Det har du nu ikke. Du gav et eksempel per år med 20 år imellem. Det er jo statistisk insignifikant og prisen er styret af bordellet men lad os ikke skændes om det Oldtimer skrev, for 6 minutter siden: Netop P/D pigerne benyttede jeg ikke dengang, dels var det ikke så udbredt som i dag og dels turde jeg ikke. Begge disse præmisser har heldigvis ændret sig, men her har jeg ingen statistik på priserne. Den følte prisstigning er noget ganske andet, men som sagt, her har jeg ingen fakta. Vi kan jo bare finde et branchesegment (hahaha) og holde fast i den. P/D er temmelig udbredt og dynamisk så det kan bruges som retningsgivende. Jeg tænkte på at tage noget så banalt som forsiden af en dominerende annonceside for 20 år siden og vælge 10 annoncer og gøre det samme i dag. Statistisk holder det selvfølgelig ikke da det er for få men det kan give en ide. Oldtimer skrev, for 6 minutter siden: Og med henvisning til en anden tråd herinde: Kvalitet og pris hænger ofte sammen, ikke altid men ofte. De etablerede steder har et brand, der skal værnes om. Det har de kendte P/D-piger også. Det er nu ikke mit indtryk at der er noget branding på spil. Bordeller stiller vel i realiteten blot lokaler til rådighed og evt noget praktisk planlægning. Det kan (h|m) hoteller også gøre. En hel del P/D-piger skifter ofte Nick kan man læse så branding er ikke så vigtig for nogle,men tydeligvis for andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 16. September, 2021 Chock Dims skrev, for 19 minutter siden: Det har du nu ikke. Du gav et eksempel per år med 20 år imellem. Det er jo statistisk insignifikant og prisen er styret af bordellet men lad os ikke skændes om det Vi kan jo bare finde et branchesegment (hahaha) og holde fast i den. P/D er temmelig udbredt og dynamisk så det kan bruges som retningsgivende. Jeg tænkte på at tage noget så banalt som forsiden af en dominerende annonceside for 20 år siden og vælge 10 annoncer og gøre det samme i dag. Statistisk holder det selvfølgelig ikke da det er for få men det kan give en ide. Det er nu ikke mit indtryk at der er noget branding på spil. Bordeller stiller vel i realiteten blot lokaler til rådighed og evt noget praktisk planlægning. Det kan (h|m) hoteller også gøre. En hel del P/D-piger skifter ofte Nick kan man læse så branding er ikke så vigtig for nogle,men tydeligvis for andre. ja de stiller bare lokaler til rådighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PiaV 156 Skrevet 21. September, 2021 Ja jeg har for nylig sat priser på enkelt ydelser op og det er fordi priserne har stået stille i årevis og slet ikke er fuldt med prisstigningerne i resten af samfundet. Knus Pia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 21. September, 2021 Hvornår betalte du sidst for sex? For 20-30 år siden??? 1500 for en time lyder meget standard og har gjort det længe. Jeg har selv fået måske lidt over en time for 1000 kroner og 2 timer for 3500. Tag en ekstra spiller hvis ikke du har råd til at købe det så ofte du gerne vil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 22. September, 2021 (edited) Orgasmic skrev, for 11 timer siden: Hvornår betalte du sidst for sex? For 20-30 år siden??? 1500 for en time lyder meget standard og har gjort det længe. Jeg har selv fået måske lidt over en time for 1000 kroner og 2 timer for 3500. Tag en ekstra spiller hvis ikke du har råd til at købe det så ofte du gerne vil. 1500 for en time? Jeg har i tidligere indlæg skrevet om nogle damer der yder rigtig gode sex for ca 500 kr. så det er ikke nødvendigt at bruge så mange penge. En time med sex bør aldrig koste mere end 800-900 kr. Jeg betaler kun 500 for 30 min da jeg ikke har brug for mere, og det synes jeg er dyrt nok. Redigeret 22. September, 2021 af Chock Dims Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PiaV 156 Skrevet 22. September, 2021 Chock Dims skrev, for 1 time siden: 1500 for en time? Jeg har i tidligere indlæg skrevet om nogle damer der yder rigtig gode sex for ca 500 kr. så det er ikke nødvendigt at bruge så mange penge. En time med sex bør aldrig koste mere end 800-900 kr. Jeg betaler kun 500 for 30 min da jeg ikke har brug for mere, og det synes jeg er dyrt nok. Ja der er masser af udenlandske piger du kan få til den pris og din nydelse bliver jo ikke mindre af at den gode service temmelig sikkert stammer fra angsten for tørre tæsk hvis alfonsen, som tager de fleste af pengene, finder ud af du ikke har været tilfreds. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny startegi Skrevet 22. September, 2021 PiaV skrev, for 40 minutter siden: Ja der er masser af udenlandske piger du kan få til den pris og din nydelse bliver jo ikke mindre af at den gode service temmelig sikkert stammer fra angsten for tørre tæsk hvis alfonsen, som tager de fleste af pengene, finder ud af du ikke har været tilfreds. sikke en åndsvag kommentar, hurra for genaralesering . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PiaV 156 Skrevet 22. September, 2021 Ny startegi skrev, for 15 minutter siden: sikke en åndsvag kommentar, hurra for genaralesering . Hvor sandsynligt synes du det er at en pige tager 500 frivilligt hvis hun nemt kan få 1000 ved at flytte sig lidt geografisk? Nej vel.... ikke særlig sandsynligt. Så hvorfor bliver hun mon? Tænke tænke tænke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 22. September, 2021 Ny startegi skrev, for 17 minutter siden: sikke en åndsvag kommentar, hurra for genaralesering . Måske fordi mange af dem er tvunget. På ingen måde åndssvagt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny startegi Skrevet 22. September, 2021 PiaV skrev, 1 time siden: Hvor sandsynligt synes du det er at en pige tager 500 frivilligt hvis hun nemt kan få 1000 ved at flytte sig lidt geografisk? Nej vel.... ikke særlig sandsynligt. Så hvorfor bliver hun mon? Tænke tænke tænke Stop dig selv, nu ved jeg mange arbejder selvstændigt her i landet da jeg har besøgt mange af dem, det har du måske også ? At en pige fra ungarn tjener feks 1500 på en time her i dk, er det samme som det dobbelte i hendes hjemland. Tænke, tænke, tænke selv ( selvom det er for meget forlangt ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny startegi Skrevet 22. September, 2021 Orgasmic skrev, 1 time siden: Måske fordi mange af dem er tvunget. På ingen måde åndssvagt. Som du selv besøger ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 22. September, 2021 Ny startegi skrev, 1 time siden: Som du selv besøger ? Udelukkende dansk privat diskret. Ingen skumle bagmænd. Ingen bordeller. Bare to folk der mødes efter at have skrevet lidt sammen, hvor vi begge gør det uden nogen form for tvang, og er bedre stillet efter sådan et møde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 22. September, 2021 Orgasmic skrev, for 3 timer siden: Måske fordi mange af dem er tvunget. På ingen måde åndssvagt. Hvordan skulle denne tvang foregå rent praktisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 22. September, 2021 PiaV skrev, for 9 timer siden: Ja der er masser af udenlandske piger du kan få til den pris og din nydelse bliver jo ikke mindre af at den gode service temmelig sikkert stammer fra angsten for tørre tæsk hvis alfonsen, som tager de fleste af pengene, finder ud af du ikke har været tilfreds. Det er da en ulogisk generalisering der vil noget. En Alfons vil jo gerne have så meget som muligt ud af det, så han ville da satse på de dyre piger. Tilbage til den rigtige verden. Min erfaring er at det er de danske der er de billigste. Lige så snart de stopper på bordel så falder prisen voldsomt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg