Hop til indhold
Kim 0240

Cattleya i holsted

Recommended Posts

Holsted

Så fik jeg lige besøgt denne skønne unge dame, havde bestilt 45 min med super og jeg blev ikke snydt. Hendes billeder er ægte og hun er bare super dejlig at være sammen med. Hun taler rigtig godt engelsk og forstår med det samme at gøre ens ophold behageligt, vi startede ud med at jeg slikkede hendes lækre glatte mis og endte lidt senere i en skøn 69 med lidt deep throat, hun kunne dog ikke tage den helt i bund men gjorde et ok forsøg. På med gummi og kneppede hende først i missionær og siden i doggy med en skøn udsigt til hendes lækre numse( uha den er lækker ) sluttede med blow og kom med et brøl ud over hendes bryster og mig selv. Lidt aftørring og smaltalk og så på med klunset fik lige et lækkert kys og et kran og så stod jeg på gaden igen efter ca 55 min så tiden snyder hun heller ikke med. Alt i alt en rigtig dejligt besøg hos denne unge rumænske lækkerbisken, og ja jeg skal helt klart besøge hende igen.
Der er mulighed for både at benytte fordøren eller den noget mere diskrete bagdør hvis man ikke synes det er så fedt at stå ud til gaden.
Pas godt på denne lille gotte, der er langt imellem at man møder så køn og skøn ung pige i dette game.
kim

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun være enig. Besøgte hende i Holsted i går. Hun er skide sød og lækker. Top GFE med masser af tungekys. Skal snart besøge hende igen. :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lange skrev, for 43 minutter siden:

Kan kun være enig. Besøgte hende i Holsted i går. Hun er skide sød og lækker. Top GFE med masser af tungekys. Skal snart besøge hende igen. :razz:

Ville sku ønske at jeg kunne beholde hende for mig selv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...