Rvm17 192 Skrevet 12. September, 2021 Beklager, hvis min efterlysning skulle have været under andet Forum, men jeg vil rigtig gerne høre om nogle har mødet dette par : Slavetøs sælges 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 12. September, 2021 De var kun på i går iflg annoncen. Men vild pris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Robby 19 Skrevet 10. Januar, 2022 Er det nogen der har prøvet denne slavetøsen og kan komme med en annmeldelse af hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 12. Januar, 2022 PoulPik skrev, 1 time siden: Shit en timepris Ja, det er billigt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 12. Januar, 2022 Prøv lige at læse hvad hun tilbyder, man kan ikke kalde det dyrt når hun måske kun er i stand til at have én hård gæst på en dag. Lige voldsomt nok til mig men det er klart at efterlader man blå mærker må det koste nogle penge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 12. Januar, 2022 Hun lyder vild, timeprisen er vel ikke så gal med de ting hun tilbyder. Det er de færreste der tilbyder du kan bruge dem så hårdt inklusiv at bolle hende i halsen til du kommer, endnu færre der er unge, stramme og kønne. Virkelig en skam at numsen er forbudt, især når hun lægger et pirrende billede på annoncen med buttplug i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg