Ranger 12 Skrevet 13. September, 2021 Hej Brødre Jeg vil bare slutte mig til dem der synes godt om http://www.madamesascha.com/ Madame S. Jeg er meget nybegynder i dette miljø og har kun drømt om det men aldrig levet det ud i verden. Nu skulle det være og jeg skrev til Madame om mine drømme og ønsker der ikke var af meget endnu men gerne ville vide/prøve mere. Jeg fik en fantastisk oplevelse og jeg synes Madame er rigtig godt til at lytte til hvilket niveau man er på og så ramme ens grænse og så gå lidt over hvis man tør. Det var så godt for mig da jeg synes det var vigtig jeg blev taget godt imod første gang. Så hvis man er ny inden for BDSM så tag du roligt ned til Madame hun er godt til at tage godt imod en og komme med overraskelser Klart en anbefaling. Jeg kommer igen og skal lære mere og bryde flere grænser 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Darksidw Skrevet 21. September, 2021 Ja hun er en fantastisk domina. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 21. September, 2021 Ranger skrev, den 13.9.2021 at 15:31: Hej Brødre Jeg vil bare slutte mig til dem der synes godt om http://www.madamesascha.com/ Madame S. Jeg er meget nybegynder i dette miljø og har kun drømt om det men aldrig levet det ud i verden. Nu skulle det være og jeg skrev til Madame om mine drømme og ønsker der ikke var af meget endnu men gerne ville vide/prøve mere. Jeg fik en fantastisk oplevelse og jeg synes Madame er rigtig godt til at lytte til hvilket niveau man er på og så ramme ens grænse og så gå lidt over hvis man tør. Det var så godt for mig da jeg synes det var vigtig jeg blev taget godt imod første gang. Så hvis man er ny inden for BDSM så tag du roligt ned til Madame hun er godt til at tage godt imod en og komme med overraskelser Klart en anbefaling. Jeg kommer igen og skal lære mere og bryde flere grænser Tak for din beretning men hvad fik du af oplevelse hos hende der i Hvidovre ikke noget med udløsning og orgasme og fik du set hendes bryster og kusse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 24. September, 2021 Sascha er da ikke i Hvidovre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ranger 12 Skrevet 22. Juni, 2022 @grå, Madame S. Er i København, Ja jeg fik lov som slave , lov til at se bryster og K da jeg var en god slave. Og så var hun god til bagefter at snakke om hvad man kan og hvilke muligheder der er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 23. Juni, 2022 grå skrev, den 21.9.2021 at 21:35: Tak for din beretning men hvad fik du af oplevelse hos hende der i Hvidovre ikke noget med udløsning og orgasme og fik du set hendes bryster og kusse det var trist ikke se hendes kusse eller smage de ok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg