AlfaN 2236 Skrevet 14. September, 2021 (edited) På fredag kl 9 har jeg en aftale med en pige der ikke siger nej til noget. Hun er slut 30’erne, alm af bygning. Til alm og hård sex, anal, sandwich, fisting mm. En der er frisk? Redigeret 14. September, 2021 af AlfaN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 14. September, 2021 Thomson skrev, for 2 minutter siden: Hvor i dk.? Ballerup 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heinoyeah 0 Skrevet 14. September, 2021 AlfaN skrev, for 21 minutter siden: På fredag kl 9 har jeg en aftale med en pige der ikke siger nej til noget. Hun er slut 30’erne, alm af bygning. Til alm og hård sex, anal, sandwich, fisting mm. En der er frisk? Lyder interessant nogle krav ved en selv? Hvordan tænker du det skal foregå? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 14. September, 2021 Svarer alle på pm senest i morgen eftermiddag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 15. September, 2021 Jeg har nu fundet den udvalgte. Tak for interessen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PolleFraSnave 140 Skrevet 17. September, 2021 Gik det godt? Kan du/i fortælle lidt om oplevelsen og setuppet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 17. September, 2021 PolleFraSnave skrev, for 4 timer siden: Gik det godt? Kan du/i fortælle lidt om oplevelsen og setuppet? Som jeg har læst om herinde før, dukkede vedkommende ikke op som aftalt. Men jeg havde en god oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr..nice 20 Skrevet 18. September, 2021 Ærgerlig, håber du finder til næste gang muligheden byder sig som er mere klar på at følge op på aftalen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capstano 88 Skrevet 26. September, 2021 Det er det sædvanlige - hvis 100 melder sig - kommer 5-6 ca. på dagen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterX Skrevet 26. September, 2021 Thomson skrev, den 14.9.2021 at 21:38: Hvor i dk.? Hvad står der i overskriften ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 26. September, 2021 MisterX skrev, for 1 time siden: Hvad står der i overskriften ? Det rettede jeg til senere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 27. September, 2021 MisterX skrev, for 19 timer siden: Hvad står der i overskriften ? Velkommen i kampen, hvis du havde været så tidlig ude med en forespørgel som jeg, vidste du hvorfor der blev spurgt til hvor i dk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg