Hop til indhold
Dragonguy

Black Angel/Melinda is back!

Recommended Posts

Efter en lang ventetid så er Black Angel (Melinda) endelig kommet tilbage fra en vel fortjent "ferie".

https://annoncelight.dk/showad/278025 

Så at hun var kommet tilbage og skulle straks have en aftale med hende. Fik en tid med hende og mødte op på hendes nye "lejlighed". Hun åbnede døren med smil på læberne og gav mig den kærligste kram og varmeste kys som en GF vil give efter man ikke har set hinanden i langtig. Det føles varmt og virkelig dejligt at blive modtaget på denne måde. Hold kæft hvor har man savnet hende.

Vi gik ind på værelset og kysset og nuttet. Hendes dejlige slanke krop med de dejligste bryster er lige til at spise. Speciel hendes sukkersøde miss. altid glat baberet og vasket. Hun gav den bedste BJ uden og stoppede først da jeg bare ikke kunne klare det mere. Kunne mærke at hun har lært nogle nye finesser og har forbedret sig virkelig meget i denne område. :o)

Efter flere forskellige stillinger med gummi kunne jeg desværre ikke holde længere... damn... Kan absolut mærke at hun har fuld energi og stopper ikke før man gerne vil prøve en anden stilling.

Hun lade mig tømme det hele og man mærke ikke nogen hastværk med at det bare skule overståes. Hun rengjorde min lille ven og begyndte at ligge sig ned for at chatte og nusse lidt.

Det bedste ved Melinda er at man ikke føler at det bare skal overståes og blive sparket ud når jobbet er fuldført. Hun giver altid 110% og hun snakker rigtig god engelsk så der er ikke nogen misforståelser eller akavet situationer.

Hun er altid smilende og prøver altid at gøre besøget så godt som muligt.

Helt klart top karakter igen herfra og kan varm anbefale hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og hun er tilbage igen.
Jeg har set hende et par gange og altid haft det sjovt.
Tidligere har hun sagt, at hun ville være til DP, så er der en eller to fyre, der måske vil være med og se, hvordan hun tager det?
Tænker en eftermiddag eller tidlig aften i denne uge ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
numsemand83 skrev, for 32 minutter siden:

Og hun er tilbage igen.
Tidligere har hun sagt, at hun ville være til DP, så er der en eller to fyre, der måske vil være med og se, hvordan hun tager det?

Sendt pm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dragonguy skrev, den 14.9.2021 at 23:11:

Efter en lang ventetid så er Black Angel (Melinda) endelig kommet tilbage fra en vel fortjent "ferie".

https://annoncelight.dk/showad/278025 

Så at hun var kommet tilbage og skulle straks have en aftale med hende. Fik en tid med hende og mødte op på hendes nye "lejlighed". Hun åbnede døren med smil på læberne og gav mig den kærligste kram og varmeste kys som en GF vil give efter man ikke har set hinanden i langtig. Det føles varmt og virkelig dejligt at blive modtaget på denne måde. Hold kæft hvor har man savnet hende.

Vi gik ind på værelset og kysset og nuttet. Hendes dejlige slanke krop med de dejligste bryster er lige til at spise. Speciel hendes sukkersøde miss. altid glat baberet og vasket. Hun gav den bedste BJ uden og stoppede først da jeg bare ikke kunne klare det mere. Kunne mærke at hun har lært nogle nye finesser og har forbedret sig virkelig meget i denne område. :o)

Efter flere forskellige stillinger med gummi kunne jeg desværre ikke holde længere... damn... Kan absolut mærke at hun har fuld energi og stopper ikke før man gerne vil prøve en anden stilling.

Hun lade mig tømme det hele og man mærke ikke nogen hastværk med at det bare skule overståes. Hun rengjorde min lille ven og begyndte at ligge sig ned for at chatte og nusse lidt.

Det bedste ved Melinda er at man ikke føler at det bare skal overståes og blive sparket ud når jobbet er fuldført. Hun giver altid 110% og hun snakker rigtig god engelsk så der er ikke nogen misforståelser eller akavet situationer.

Hun er altid smilende og prøver altid at gøre besøget så godt som muligt.

Helt klart top karakter igen herfra og kan varm anbefale hende!

Ferie og ferie.. det er ikke længe siden jeg besøgte hende i Holsted

Del dette indlæg

Link til indlæg

Melinda er absolut toppen af toppen af piger i branchen. Og stedet i Glejbjerg er meget bedre end Holsted. Super værelse og super seng.

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg

Link til indlæg
numsemand83 skrev, den 12.10.2021 at 10:01:

Og hun er tilbage igen.

Hej Numsemand83,

Hun har nævnt at hun desværre ikke er interesseret i DP eller have to kunder på engang. Tror det må havde været en lille misforståelse. 

Redigeret af Dragonguy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...