Hop til indhold

Recommended Posts

jeg søger disse traditionelle thai sex klinikker hvor man kan få et godt og hurtigt knald for 500 kr. de findes jo stadig, og ofte er det de små steder hvor ejeren selv arbejder, eller i hvert fald har gjort det og ved hvad god service er.

jeg skriver under anmeldelser, og derfor vil jeg også komme med et eksempel som inspiration til andre. ålborggade nr. 3 (tror

jeg) på østerbro. her kan man få et glimrende knald for 500 kr i 20 minutter. og for 700 får man en halv time hvis man har været der et par gange... det er søde almindeligt udseende piger, som gør hva de kan for een. og det passer mig rigtigt godt at få det hele på relativt kort tid.

men der må være masser af tilsvarende steder. så sig frem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg søger disse traditionelle thai sex klinikker hvor man kan få et godt og hurtigt knald for 500 kr. de findes jo stadig, og ofte er det de små steder hvor ejeren selv arbejder, eller i hvert fald har gjort det og ved hvad god service er.

jeg skriver under anmeldelser, og derfor vil jeg også komme med et eksempel som inspiration til andre. ålborggade nr. 3 (tror

jeg) på østerbro. her kan man få et glimrende knald for 500 kr i 20 minutter. og for 700 får man en halv time hvis man har været der et par gange... det er søde almindeligt udseende piger, som gør hva de kan for een. og det passer mig rigtigt godt at få det hele på relativt kort tid.

men der må være masser af tilsvarende steder. så sig frem.

Amager storbarmet thai pige hedder den vist i Ekstrabladet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...