Hop til indhold
Max5000

Er alm. pli blevet gammeldags?

Recommended Posts

Jeg har et par gange haft en annonce på annoncelight, hvor jeg søger en pige til noget hygge. I mine annoncer skriver jeg altid tydeligt hvad jeg søger og hvem jeg søger, jeg skriver også tydeligt hvem jeg er og hvor i landet jeg er osv. Alligevel får jeg utroligt mange henvendelser fra mænd som tænker at jeg nok rigtig gerne vil være sammen med dem selvom jeg på ingen måde har givet udtryk for det.

Når de skriver til mig er det næsten altid det samme, de skriver måske et ord og så skal man bruge en halv time på at finde ud af hvad det egentlig er de vil og at de er mænd og derfor at det er spild af tid. I dag fik jeg sådan en besked i dag og vil egentlig gerne dele den med jer og høre om det er normalt at man skriver til andre på den her måde? Se samtalen i bunden.

Er der nogen som vil stå ved at i skriver sådan her til de piger / mænd, i gerne vil besøge? For vil da gerne høre hvad tanken er når i henvender jer på den her måde.

At have disse annoncer på har også givet mig en anden forståelse for hvordan de piger som annoncere må have det og hvorfor det er nødvendigt at skrive ting som, læs hele annoncen, kun seriøse henvendelser osv. Tænker pigerne har det langt værre end jeg. Fortæl gerne om nogle af jeres eksempler, gode og dårlige. Vil da gerne høre lidt om hvordan det egentlig er for jer mere professionelle at annoncere og modtage henvendelser.

billede.thumb.png.b52b1f4e3a84c379b28a22f99b72ac8a.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max5000 skrev, for 1 minut siden:

Vil da gerne høre lidt om hvordan det egentlig er for jer mere professionelle at annoncere og modtage henvendelser.

Du har lige mærket det på egen krop ;) 

Et lille fif, ignorer alle henvendelser i stil med den du fik……Hi, Alder, Tid?, Send adresse…. Det er spild af tid. De seriøse (og det er dem, vi skal ha fat i) kan sagtens finde ud af at præsentere sig selv og skrive hvor og hvornår de vil mødes, og hvad det skal indeholde.

God fornøjelse :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er godt nok mange sociopatiske halvhjerner derude. Nu forstår jeg de mange forbehold man ofte ser i pigernes annoncer. Er det også derfor man ofte ser annoncer fra piger, der kun vil mødes med danske mænd ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Olympus

Det sker jeg chatter på Superchat. I gamle dage mødte jeg søde og ægte piger af den vej, som kunne føre frem til frækt møde. Nogle af pigerne var gratis og andre var prof.

I dag er superchat Danmarks største mødested for Bøsser og Biseksuelle mænd, som dækker sig ind under alle mulige tvivlsomme Nick. Tvivlsomme Nick, som har til hensigt og få dig fanget/lokket ind i deres perversiteter. 

Jeg ved ikke hvad oversagen er, dog kan man have en formodning - måske kontrol!

I gamle dage kunne man finde mange søde danske piger via Ekstrabladet, chats, forummer osv. I dag er der taget patent på at formidle sex på nettet, det koster penge. Et eksempel er Sugar Daters konceptet og sikkert mange andre sider.

Mange mænd kan sikkert ikke finde penge til at betale en pige, så forsøger at finde andre måder på, til at få sin lyst styret.

Max5000 skrev, 1 time siden:

Når de skriver til mig er det næsten altid det samme, de skriver måske et ord og så skal man bruge en halv time på at finde ud af hvad det egentlig er

Tilsyneladende er nogle mænd blevet så desperate efter sex, at de er villige til hvad som helst, hvilket er sørgeligt!

Redigeret af Olympus

Del dette indlæg

Link til indlæg
lidenskabogvarme skrev, for 29 minutter siden:

Der er godt nok mange sociopatiske halvhjerner derude. Nu forstår jeg de mange forbehold man ofte ser i pigernes annoncer. Er det også derfor man ofte ser annoncer fra piger, der kun vil mødes med danske mænd ?

Ja det tror jeg , de Pxxxxx tror de kan opføre sig som de gør hvor de kommer fra , totalt uden pli og respekt for andre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mustheaveu skrev, for 14 minutter siden:

Nu skal vi passe på med at generalisere og der er jo intet bevis for at det var en person med anden etnisk baggrund end dansk der rent faktisk skrev.

Det kan man næsten se udfra skrivemåden ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mustheaveu skrev, for 54 minutter siden:

Ja måske, men du ved det ikke = tomme beskyldninger

Isåfald er det en etnisk dansker der ER meget dårlig til at stave basale ord.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, 1 time siden:

Bror bruger danske mænd ikke medmindre det er meget religiøse kredse. Chef er også unikt etnisk :lol:

"Bror" kan en intelligent person også bruge til at sløre identiteten og det kan også bruges sarkastisk eller ironiserende. Var der ikke en kendt kvindemorder, der bevidst iførte sig overstørrelse sko?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zero
Max5000 skrev, for 3 timer siden:

Jeg har et par gange haft en annonce på annoncelight, hvor jeg søger en pige til noget hygge. I mine annoncer skriver jeg altid tydeligt hvad jeg søger og hvem jeg søger, jeg skriver også tydeligt hvem jeg er og hvor i landet jeg er osv. Alligevel får jeg utroligt mange henvendelser fra mænd som tænker at jeg nok rigtig gerne vil være sammen med dem selvom jeg på ingen måde har givet udtryk for det.

Når de skriver til mig er det næsten altid det samme, de skriver måske et ord og så skal man bruge en halv time på at finde ud af hvad det egentlig er de vil og at de er mænd og derfor at det er spild af tid. I dag fik jeg sådan en besked i dag og vil egentlig gerne dele den med jer og høre om det er normalt at man skriver til andre på den her måde? Se samtalen i bunden.

Er der nogen som vil stå ved at i skriver sådan her til de piger / mænd, i gerne vil besøge? For vil da gerne høre hvad tanken er når i henvender jer på den her måde.

At have disse annoncer på har også givet mig en anden forståelse for hvordan de piger som annoncere må have det og hvorfor det er nødvendigt at skrive ting som, læs hele annoncen, kun seriøse henvendelser osv. Tænker pigerne har det langt værre end jeg. Fortæl gerne om nogle af jeres eksempler, gode og dårlige. Vil da gerne høre lidt om hvordan det egentlig er for jer mere professionelle at annoncere og modtage henvendelser.

billede.thumb.png.b52b1f4e3a84c379b28a22f99b72ac8a.png

Der  er  desværre  en  del  mænd  der  blot  spilder andres  tid. 

Jeg  tror  at  dit  eksempel  er  en  meget  ung  mand  der  blot  synes  det  er  sjovt. 

Slet  beskederne  og  blokere  nummeret  vil  være  mit  bedste  råd til dig. 

Den  der  med  almindelig  pli  og  respekt  for  hinandens  tid, er  der  desværre  en  del  som  er  ligeglade  med.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
pdrhan skrev, for 3 timer siden:

Ja det tror jeg , de Pxxxxx tror de kan opføre sig som de gør hvor de kommer fra , totalt uden pli og respekt for andre

Du kan roligt regne med, at der er idioter på begge sider. Ligesom der er søde, dejlige og høflige mænd på begge sider. 

Så sent som i går fik jeg uopfordret et pikbillede fra en dansker, og havde mindst tre pæredanske tåber i røret….. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er måske lidt heldigere, end trådstarteren :rolleyes: har ofte haft annonce på AL, hvor jeg søgte piger/kvinder,

har kun fået larmende tavshed tilbage. Havde ikke billeder på,men skrev jeg var gavmild,pæn,seriøs.:)

Som mand er det op ad bakke.:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mustheaveu skrev, for 5 timer siden:

Nu skal vi passe på med at generalisere og der er jo intet bevis for at det var en person med anden etnisk baggrund end dansk der rent faktisk skrev.

Nu påstod eller antudede jeg faktisk heller ikke, at fjolset var etnisk - den betragtning må stå for din egen regning. Jeg spurgte blot ind til hvorfor så mange piger udelukkende ønsker besøg af skandinaviske mænd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pdrhan skrev, den 16.9.2021 at 10:05:

Det har jo intet med at være indvandrer eller ej at gøre. Come on. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...