MCE15 18 Skrevet 16. September, 2021 Hejsa Jeg er nysgerrig på at høre folks erfaring som sugar daddy (og Babe for den skyld), når man har en bedre halvdel derhjemme, og der ikke kan ligges sted til. Hvordan takler i og oplever i det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pennywise 61 Skrevet 16. September, 2021 Lyv+hotel= problem løst 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 346 Skrevet 16. September, 2021 (edited) Legelejlighed.dk Nogle babes tager imod besøg. Måske ikke første gang, men efterfølgende, når tilliden er der Redigeret 16. September, 2021 af thedanishdude 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 16. September, 2021 https://www.airbnb.dk/ - aftal evt. tidlig ind- eller sen udtjek - ellers må du jo booke 2 dage, hvis det skal ske i frokostpausen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 17. September, 2021 Det er ganske almindeligt på sd at aftalerne "afvikles" i bil... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 346 Skrevet 17. September, 2021 TorbenMadsen skrev, for 3 timer siden: Det er ganske almindeligt på sd at aftalerne "afvikles" i bil... Eller solcenter. Men det må være absolut sidste udvej. Jeg vælger det altid fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dadd 2 Skrevet 18. September, 2021 thedanishdude skrev, for 18 timer siden: Eller solcenter. Men det må være absolut sidste udvej. Jeg vælger det altid fra. Ja man bliver jo kun solbrændt på ryggen ) Der er mange muligheder, , svømmehal, omklædningsrum i tøjbutik , Har sågar fået et blow i en elevator, et bibliotek har ofte nogle kroge der ikke bliver brugt strand, skov osv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MCE15 18 Skrevet 19. September, 2021 Tak for de mange indslag! Jeg må have den kreative blok frem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg