manglerish 30 Skrevet 17. September, 2021 Er der nogen der har været forbi hende her https://annoncelight.dk/showad/320640 Er den god nok/ægte? Evt hvor cirka er stedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pingvinen 0 Skrevet 17. September, 2021 Hun er ganske ægte og imødekommende, og holder til i Islev. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 557 Skrevet 17. September, 2021 Og jeg fik verdens kedeligste sutter hos hende! Hun er egentlig sød nok, men jeg tændte overhovedet ikke på hende og endte med at ordne det selv ! Jeg ville hellere have ventet med at bruge de 500 kr til når Emily kommer tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
manglerish 30 Skrevet 17. September, 2021 Ledelsen skrev, for 3 timer siden: Og jeg fik verdens kedeligste sutter hos hende! Hun er egentlig sød nok, men jeg tændte overhovedet ikke på hende og endte med at ordne det selv ! Jeg ville hellere have ventet med at bruge de 500 kr til når Emily kommer tilbage Var hun for passiv eller er det noget andet der gør du ikke vender tilbage ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 557 Skrevet 27. September, 2021 manglerish skrev, den 17.9.2021 at 20:04: Var hun for passiv eller er det noget andet der gør du ikke vender tilbage ? Kom ind og betalte de 500 kr og jeg måtte selv bestemme og jeg ville sidde på en puf eller stå op, valgte at sidde ned. Våd serviet og så begyndte hun at sutte, men det var kedeligt og mono - Ingen leg med tungen, ingen øjenkontakt, intet der kunne noget.. Som sagt er hun sød nok, og andre for nok en bedre oplevelse men jeg ville hellere bruge tid på Emily eller Baleri- det er så meget bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg