Hop til indhold
Dinner_at_the_y

Chang Mai, Karise - smuttede øjeblikkeligt

Recommended Posts

Intet link, men stedet ligger mellem Dalby og Karise. 
Skrev med dem, og havde min tvivl, men tænkte at jeg ville kære forbi og og se på forholdene. 
Stedet var en frygtelig ramponeret landejendom. I døren stod en gammel gråhåret thai, og jeg sagde straks nej tak. “Du kan få blondinen!”, råbte hun efter mig. 
Blondinen er Tanja fra Annoncelight (omtalt her). 
Kan kun advare mod stedet. Jeg kunne se ind ad døren at det lignede noget fra den værste afkrog i Sibirien. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chock Dims skrev, for 2 timer siden:

men hold da op det er ikke indbydende.

Nej men ikke desto mindre er der skam kunder i butikken. :blink:
-og jeg kan afsløre, at det er pænere udvendigt, end entreen jeg kunne se indvendigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, for 8 timer siden:

Skrev med dem, og havde min tvivl, men tænkte at jeg ville kære forbi og og se på forholdene. 
Stedet var en frygtelig ramponeret landejendom. I døren stod en gammel gråhåret thai, og jeg sagde straks nej tak. “Du kan få blondinen!”, råbte hun efter mig. 
Kan kun advare mod stedet. Jeg kunne se ind ad døren at det lignede noget fra den værste afkrog i Sibirien. 

Er vel en del år siden jeg besøgte gården , har vel besøgt stedet 5-6 gange , har besøgt Tanja, Alexandra, Laura, og et par stykker mere,alle østpiger. Thai mutter var allerede meget moden dengang. Og ja huset er forfaldent, men indvendigt var det ok (dengang)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, for 21 timer siden:

Du skulle måske ha massage af huset og fordi hun er gråhåret kan hun da godt være god til at give massage for det er hun med garanti 

Redigeret af Bgo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bgo skrev, for 8 timer siden:

Du skulle måske ha massage af huset og fordi hun er gråhåret kan hun da godt være god til at give massage for det er hun med garanti 

Det er muligt hun er det, men du har tydeligvis ikke været der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, for 2 timer siden:

Det er muligt hun er det, men du har tydeligvis ikke været der. 

Ja det har jeg og massagen er god og der er rent og pænt i rummet 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kører forbi stedet 1 gang om ugen arbejdsrelateret, da jeg så ejendommen var til salg, blev jeg nysgerrig hvad den kostede

blev lidt overrasket da udbudsprisen var 3 millioner:-o men der er så 10 tønder land jord med.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

hejsa vil det dermed sige at  den Gråhåret Thai Mutter , selv giver massage , og at den er god !  eller er det kun et bordel med ,

et udvalg af piger . Hvad angår prisen  , helt i skoven !!   Hektar pris max. i området er 182000 10000 tønderland = 5,5 hektar.

Huset  skal man da have penge for at fjerne!!!!!.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bgo skrev, den 18.9.2021 at 07:06:

Har været der for en tid siden, hun boller nu meget godt ☺️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gladforpir

Kommer der regelmæssigt og har god sex med Mutter. Hun elsker min pik og rider mig gerne. Bagefter tager jeg hende bagfra med udsigten til hendes gode røv og en finger i numsen på hende. 500 for fuld pakke.

Rummet er rent og pænt og du er altid velkommen. Jeg kommer der for sex, ikke for huset eller omgivelserne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gladforpir skrev, for 44 minutter siden:

Kommer der regelmæssigt og har god sex med Mutter. Hun elsker min pik og rider mig gerne. Bagefter tager jeg hende bagfra med udsigten til hendes gode røv og en finger i numsen på hende. 500 for fuld pakke.

Rummet er rent og pænt og du er altid velkommen. Jeg kommer der for sex, ikke for huset eller omgivelserne.

Har du nogensinde fået bj af Mutter? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej med jer , synes ikke rigtig jeg fik svar på om massage delen er god .

Jeg mener,  god hård proff Thai massage , eller er det bare en gang olie sjask , ,som rigtig mange andre stedet her i landet .

Hvor ligger prisen for 1 time ,gerne med HJ , hvis jeg føler for det.

og kan man regne med  en time er en time .

Var i Faxe sidste uge ,og har været der 2 gange , første gang middel god og 55 min , anden gang noget sjusk og ca 45 men  pris for en time ,

HJ  ikke noget at skrive om!!!!

så hermed slettet af listen hos mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
tronheim skrev, for 53 minutter siden:

hej med jer , synes ikke rigtig jeg fik svar på om massage delen er god .

Jeg mener,  god hård proff Thai massage , eller er det bare en gang olie sjask , ,som rigtig mange andre stedet her i landet .

Hvor ligger prisen for 1 time ,gerne med HJ , hvis jeg føler for det.

og kan man regne med  en time er en time .

Var i Faxe sidste uge ,og har været der 2 gange , første gang middel god og 55 min , anden gang noget sjusk og ca 45 men  pris for en time ,

HJ  ikke noget at skrive om!!!!

så hermed slettet af listen hos mig

Den er god og hun kan give hår massages 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gladforpir skrev, den 26.9.2021 at 15:26:

Ja, hun sutter gerne mod 200 ekstra. Desværre blow med gummi også

Prøv at starte med bad.. Har fået blow uden flere gange. Der er signalværdi i at starte med bad...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Kan fortælle at gården er solgt for 1.350.000 kr. :) og skødet er skrevet Brodgård :) . Stadig for meget alle bygningerne burde køres igennem af en bulldozer.

Og Mao er flyttet til Suså Landevej nord for Haslev og ja hun sutter mig dybt uden :) og hun bliver våd, meget våd når jeg slikker hende og hun giver en god massage efter mit (pik)hoved og er fræk til at give prostatamassage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
moden libertiner skrev, 1 time siden:

Kan fortælle at gården er solgt for 1.350.000 kr. :) og skødet er skrevet Brodgård :) . Stadig for meget alle bygningerne burde køres igennem af en bulldozer.

Og Mao er flyttet til Suså Landevej nord for Haslev og ja hun sutter mig dybt uden :) og hun bliver våd, meget våd når jeg slikker hende og hun giver en god massage efter mit (pik)hoved og er fræk til at give prostatamassage.

Ligger Suså Landevej ikke vest for Haslev?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...