Hop til indhold
Mook

Tak for et hurtigt besøg :)

Recommended Posts

Guest matrix
ekholmen skrev, for 22 minutter siden:

Search "Mook" and you shall find!:D

Mook

mange tak :-)

80 min GFE, det er jo heaven <3 jeg betaler gerne 2000 kr for en fed GFE :mrgreen: oplevelse :wub:

Redigeret af matrix

Del dette indlæg

Link til indlæg
matrix skrev, for 8 timer siden:

mange tak :-)

80 min GFE, det er jo heaven <3 jeg betaler gerne 2000 kr for en fed GFE :mrgreen: oplevelse :wub:

I will give you a kind advice

Read her ad and follow her three rules:

• NO poor hygiene
• NO disrespectful
• NO unprotected sex

She is a lady with a very hot temperament so, please threat her with respect. If you do, and if she accept you as a customer, then you are going to have one of the best experiences you can think of! She is a unique women! Just search for feedback here on Eroguide and you will understand what I mean!

Feedback

It is probably a good idea to read this thread from start as well (but I guess you have done that already :D). And, of course, always remember she is a human being so it depends in the end on your interpersonal feelings/relations ("kemi")! No guarantee that you will have the same fantastic experience that I, and many others, have had!

Del dette indlæg

Link til indlæg
ekholmen skrev, 1 time siden:

I will give you a kind advice

Read her ad and follow her three rules:

• NO poor hygiene
• NO disrespectful
• NO unprotected sex

She is a lady with a very hot temperament so, please threat her with respect. If you do, and if she accept you as a customer, then you are going to have one of the best experiences you can think of! She is a unique women! Just search for feedback here on Eroguide and you will understand what I mean!

Feedback

It is probably a good idea to read this thread from start as well (but I guess you have done that already :D). And, of course, always remember she is a human being so it depends in the end on your interpersonal feelings/relations ("kemi")! No guarantee that you will have the same fantastic experience that I, and many others, have had!

Bemærk! Denne tråd handler intet om markedsføring !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2
Mook skrev, 1 time siden:

Kære Mook, drop det, de danske mænd kan du på ingen måder diskuterer med, de svarer udelukkende kun for at holde sig selv vågen, så hvis du vil, så hold fast i dig selv og jo længerer holder du ud i dk :)

Mook skrev, 1 time siden:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tv 2 skrev, den 30.9.2021 at 22:32:

Kære Mook, drop det, de danske mænd kan du på ingen måder diskuterer med, de svarer udelukkende kun for at holde sig selv vågen, så hvis du vil, så hold fast i dig selv og jo længerer holder du ud i dk :)

Jeg er helt enig med dig<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...