Hop til indhold
Mook

Tak for et hurtigt besøg :)

Recommended Posts

Du har da virkelig fået tændt for vores omsorgsgen. Der er intet vi hellere vil end at hjælpe en kvinde i stor nød <3

Redigeret af Brutus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mook skrev, for 24 minutter siden:

Not at all !

Never say never until you tried ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Mook skrev, for 27 minutter siden:

Netop, defor kan jeg ikke en hver tid arrangere dem ! Med 70 min.forventer jeg da gerne at de ikke skal sprøjte så hurtigt, men det gør de alligevel -_-

Ja det sker så også her. Men nogen vil gerne nusse og hygge bagefter. De kommer til os for meget mere end bare udløsning. Og man kan som gp ikke forvente at blive tilfredsstillet. Men være glad når det sker. Jeg tilbyder gerne en runde to. Nogen kan andre kan ikke. 
Og husk at sige tak til dem der er gode og virkelig kan rykke dig rundt på lagnet, så er der chance for de kommer igen. Vi har vel alle vores favoritter. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Mook skrev, for 27 minutter siden:

Netop, defor kan jeg ikke en hver tid arrangere dem ! Med 70 min.forventer jeg da gerne at de ikke skal sprøjte så hurtigt, men det gør de alligevel -_-

Man skal også huske indimellem, at glæde sig over hurtigt tjente penge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 1 time siden:

Vi betaler jo for, at du intet kan forvente eller forlange.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 33 minutter siden:

Mook!

Du ringer og kalder    -   jeg kommer og knalder!!!!  :P

Som om jeg kender dit nummer :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agurken skrev, for 1 time siden:

Man skal også huske indimellem, at glæde sig over hurtigt tjente penge. 

Jo, nogle og ikke ofte :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 35 minutter siden:

Vi betaler jo for, at du intet kan forvente eller forlange.:D

Det accepterer jeg også :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Soapyman skrev, for 5 timer siden:

Jeg kommer og redder dig, den dagen vi har planlagt mukke Mook. Jeg gleder mig

samme vin?

Mook skrev, for 2 timer siden:

Be careful Soapyman, she complain once, don't let it be a habit! Dear Mook can be quite angry so you better keep all the way to the end of the  70 minutes!

Just a joke no bad intentions! :D:D:D

Our dear Mook is joking with us! I don't think that everything she has written and commented is for real but meant as a joke. That doesn't mean that some of the things she wrote is exactly what she feels but you have to make you own judgement! In any case she is a lovely woman! Don't miss out on her! <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2

Værd venlig at tage Mook seriøst, hun virker som en umiddelbar klog pige (jeg kender dog ej pigen) men umiddelbart virker hun som om hun ved hvad hun taler om, så spar hende venligst for xxxxxx kommentarer, Tak til dig Mook, fordi du ka :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tv 2 skrev, for 42 minutter siden:

Værd venlig at tage Mook seriøst, hun virker som en umiddelbar klog pige (jeg kender dog ej pigen) men umiddelbart virker hun som om hun ved hvad hun taler om, så spar hende venligst for xxxxxx kommentarer, Tak til dig Mook, fordi du ka :wub:

Dear Tv 2, I don't know if your comment was directed to me  but I can ensure you that I am very serious when it comes to Mook! I cant see anything in that I have written indicating that I don't take her seriously. She is one of the few  bright shining stars in Copenhagen! If you haven't meet her yet, try to do so, and you will understand what I mean.

Redigeret af ekholmen

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, for 12 timer siden:

Du har mit ;-)

Yes, yes. Men vi mødtes aldrig - I’m surprised :owe never met again since 2020

Del dette indlæg

Link til indlæg
ekholmen skrev, for 13 timer siden:

Be careful Soapyman, she complain once, don't let it be a habit! Dear Mook can be quite angry so you better keep all the way to the end of the  70 minutes!

Just a joke no bad intentions! :D:D:D

Our dear Mook is joking with us! I don't think that everything she has written and commented is for real but meant as a joke. That doesn't mean that some of the things she wrote is exactly what she feels but you have to make you own judgement! In any case she is a lovely woman! Don't miss out on her! <3

Hvad er pointen med din kommentar ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 1 time siden:

Hvad er pointen med din kommentar ?

Dear Mook, I think the point is clear, there is nothing hidden or implied in my comment. My point is exactly as written!

I want to ask you to forgive me for not fully understand how important the matter discussed in the thread are for you.

Tvivlsom

The answers and comments given in that thread has obviously not been enough for you! I hope you will find the answer you are looking for, maybe here at Eroguide, maybe from a customer, maybe from friend or a completely stranger. Good luck in your hunt! <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mook, du må have nogen helt specielle menneskelige egenskaber. Stort set alle, der har anmeldt dig har prist dig for din indlevelse og varme. Når du så helt klart skriver, at du på intet tidspunkt far fået sex mens du har været gp her, siger du jo samtidig, at din indlevelse har været 100 % show og at du intet har fået ud af det. Det er selvfølgelig helt fair, det er jo dit arbejde og de fleste as os går vel også på arbejde for at få penge, ikke for underholdningen. Hvad der undrer mig er så dine kunders reaktion. Selvom du klart skriver, at du intet føler ved at gå i seng med dem, føler de stadig omsorg for dig som om der var tale om gensidige følelser. Du har godt nok en gave.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ekholmen skrev, for 52 minutter siden:

Dear Mook, I think the point is clear, there is nothing hidden or implied in my comment. My point is exactly as written!

I want to ask you to forgive me for not fully understand how important the matter discussed in the thread are for you.

Tvivlsom

The answers and comments given in that thread has obviously not been enough for you! I hope you will find the answer you are looking for, maybe here at Eroguide, maybe from a customer, maybe from friend or a completely stranger. Good luck in your hunt! <3 

“Hunt” Why - I’m not a hunting!

I’m not into all that crap !

Del dette indlæg

Link til indlæg
lidenskabogvarme skrev, for 35 minutter siden:

Mook, du må have nogen helt specielle menneskelige egenskaber. Stort set alle, der har anmeldt dig har prist dig for din indlevelse og varme. Når du så helt klart skriver, at du på intet tidspunkt far fået sex mens du har været gp her, siger du jo samtidig, at din indlevelse har været 100 % show og at du intet har fået ud af det. Det er selvfølgelig helt fair, det er jo dit arbejde og de fleste as os går vel også på arbejde for at få penge, ikke for underholdningen. Hvad der undrer mig er så dine kunders reaktion. Selvom du klart skriver, at du intet føler ved at gå i seng med dem, føler de stadig omsorg for dig som om der var tale om gensidige følelser. Du har godt nok en gave.

Der ses ikke kun på muligheder for at kunne fungere i ordinær beskæftigelse - jeg har også følelser ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 5 minutter siden:

Der ses ikke kun på muligheder for at kunne fungere i ordinær beskæftigelse - jeg har også følelser ! 

Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår hvad du mener. Vi andre søger jo heller ikke at få dækket vores følelsesmæssige behov dækket i vores arbejde - eller misforstår jeg dig ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...