Hop til indhold
Charmetrold

Piger med meget store fødder med mange tydelige blodårer/vener!!!

Recommended Posts

Hej folkens :)

jeg søger en pige med meget store fødder hvor blodårerne er meget tydelige. Det tænder mig simpelthen at en pige har store fødder med mange tydelige blodårer/vener, så hvis der er en pige derude må I endelig sige til. På forhånd tak 

F7DA70A3-9554-47F1-B81F-AF9A1FB65D94.png

Redigeret af Charmetrold

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
Charmetrold skrev, for 3 timer siden:

Hej folkens :)

jeg søger en pige med meget store fødder hvor blodårerne er meget tydelige. Det tænder mig simpelthen at en pige har store fødder med mange tydelige blodårer/vener, så hvis der er en pige derude må I endelig sige til. På forhånd tak 

F7DA70A3-9554-47F1-B81F-AF9A1FB65D94.png

prøv nogen af fitnesspigerne - det kan være en "bi ting" af overtræning - synes jeg husker domina Sharon havde et par fremtrådende årer på hænder og fødder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
Charmetrold skrev, for 1 minut siden:

Tak for svaret. Der er bare ikke rigtig nogen fitness piger lige p.t. 

Der er Fernanda som har en flot krop men hun lyder så skidesur i hendes annonce at jeg ikke har haft den fornøjelse... Sharon kommer til Kbh med jævne mellemrum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
slikken fyr skrev, for 7 minutter siden:

Hvad med hende her, hun har store hænder og fremtræden blodåre her det plejer at følges ad rent anatomisk, du kunne jo spørge efter et billede af fødder.

https://annoncelight.dk/showad/295934

Tak for foreslaget. Men jeg er åbenbart for ung til at hun gider at tage imod mig. Jeg er nemlig under 35 år

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...