Hop til indhold
hskøbenhavn50

Er penge mere værd end sex? Ja og det skal i huske

Recommended Posts

Hey,  Nu har jeg besøgt glædes piger i mange år, og har set mange forskellige priser, og mange forskellige ting i branchen. En ting som jeg dog tænker over er at, der ikke er nogen fast pris i branchen, desto højere pris en pige kan få for sin ydelse, desto bedere er det. Det vil sige køber du sex for 1000 kroner, så betyder det ikke sexen er 1000 kroner værd, men at du var villig nok til at betale det, (liderliglighed(sexuel depri) så hvis vi nu ved at sex ikke har nogen fast pris, hvordan ved man så om man betaler overpris eller den rigtige pris?  Sex er kun det værd i selv betaler i sidste ende, så lad være og giv 1000 kroner til en rumæns protistueret som i alligevel ikke har lyst til at røre ved. Der er 5 millioner kvinder som man kan have sex med gratis, hvorfor skal jeg betale 1000 kroner for at røre 1 procent af danmarks kvinder alle knalder hverdag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hskøbenhavn50 skrev, for 8 minutter siden:

Hey,  Nu har jeg besøgt glædes piger i mange år, og har set mange forskellige priser, og mange forskellige ting i branchen. En ting som jeg dog tænker over er at, der ikke er nogen fast pris i branchen, desto højere pris en pige kan få for sin ydelse, desto bedere er det. Det vil sige køber du sex for 1000 kroner, så betyder det ikke sexen er 1000 kroner værd, men at du var villig nok til at betale det, (liderliglighed(sexuel depri) så hvis vi nu ved at sex ikke har nogen fast pris, hvordan ved man så om man betaler overpris eller den rigtige pris?  Sex er kun det værd i selv betaler i sidste ende, så lad være og giv 1000 kroner til en rumæns protistueret som i alligevel ikke har lyst til at røre ved. Der er 5 millioner kvinder som man kan have sex med gratis, hvorfor skal jeg betale 1000 kroner for at røre 1 procent af danmarks kvinder alle knalder hverdag.

Jeg får meget gratis sex…..

men jeg tænder lidt på tanken om at købe det - og syntes det er dejligt, med meget forskelligt kvinder , det er svært at have 5/6 forskellige piger om måneden - jeg får heller aldrig problemer med pigerne bagefter, hun ringer ikke, møder vi hinanden, bliver der højest et lille smil, med et glimt i øjet - dette syntes jeg er alle pengene værd……

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zero
fræk6 skrev, 1 time siden:

Jeg får meget gratis sex…..

men jeg tænder lidt på tanken om at købe det - og syntes det er dejligt, med meget forskelligt kvinder , det er svært at have 5/6 forskellige piger om måneden - jeg får heller aldrig problemer med pigerne bagefter, hun ringer ikke, møder vi hinanden, bliver der højest et lille smil, med et glimt i øjet - dette syntes jeg er alle pengene værd……

Vigtig  pointe,  købesex  er  uforpligtende. Du  udvælger  gp,  bestiller  og  betaler.  

Mere  enkelt  kan  det  vist  ikke  blive.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Er penge mere værd en sex? Jeg ved ikke engang rigtigt hvad jeg skal sige til det. 

Penge er ikke mere værd, end det du bruger dem på/til. Har du få penge, er penge måske mere værd en sex, fordi pengene skal gå til livsnødvendige ting. Har du overskydende penge at prioritere med, handler det vel om hvilke oplevelser du synes det er værd at bruge dine penge på. 

Bliver du gladest af en pensionsopsparing eller sex? Bliver du gladest af et restaurantbesøg eller sex? En ferie eller sex? Forpligtende sex eller uforpligtende sex? Svaret er nok forskelligt, men nok må jo nå frem til at sex/samvær er en af de ting som er noget værd (det er trods alt et grundlæggende behov), siden de betaler for det. 

Hvem vil du betale for at have sex med? Ja, det må du da vitterlig selv om, inden for udvalget. 

Bliver sex bedre af at koste 1000 kr. fremfor, lad os sige, 500 kr? Måske, måske ikke, men forudsat at du vælger en selvstændig kvinde (nationalitet underordnet), bliver hendes kår bedre af 1000 kr., så ultimativt handler det om, om du kerer dig om forholdene for den person, du vælger at opsøge. I det lange løb vil jeg nok tro, at den som sætter prisen lavt får svært ved at holde til arbejdet og presser sig selv over måde, men det er måske ligegyldigt?

Hvis du slet ikke mener, at sex skal koste penge, jamen så står det  jo helt frit for at opsøge nogle af de 5 millioner kvinder, du nævner, og se om de vil give dig det, du vil have, på de vilkår du vil have det, og overlade købesex til dem som synes dét er den løsning som virker for dem. . Blot fordi der findes prostituerede, er der jo ingen købetvang, så når du spørger: "hvorfor skal jeg betale 1000 kroner for at røre 1 procent af danmarks kvinder alle knalder hverdag." er svaret: Det skal du ikke, du kan da bare lade være. 

Bare husk, at alle de kvinder som man kan have sex med gratis, er lige så lidt forpligtede til at have sex med dig, som du er forpligtet til at købe sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
hskøbenhavn50 skrev, for 2 timer siden:

så lad være og giv 1000 kroner til en rumæns protistueret som i alligevel ikke har lyst til at røre ved.

Det er godt du siger det. Jeg var lige ved at gøre det!

hskøbenhavn50 skrev, for 2 timer siden:

Sex er kun det værd i selv betaler i sidste ende

Næh, jeg har skam nogle gange fået købesex der var meget mere værd end det jeg betalte. Jeg synes det er tarveligt at du nedskriver den værdi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Nannas Hjørne skrev, for 14 minutter siden:

Bare husk, at alle de kvinder som man kan have sex med gratis, er lige så lidt forpligtede til at have sex med dig, som du er forpligtet til at købe sex.

Årets citat. Det er guld værd. Tak for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny startegi
Grydeskeen skrev, for 17 minutter siden:

Årets citat. Det er guld værd. Tak for det.

Rolig nu, Årets citat :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke prøvet det vilde efter genåbningen, men er dog nået dertil, at jeg måske ikke evner at have sex med piger, hvor der sidder en pimp, og scorer kassen - 

Så lige der, bliver penge mere værd en dårlig sex - for desværre oplever jeg desværre, men nok forståeligt, at sexen er derefter, når en kvinde er her, måske ikke helt af egen vilje ...

Betaler gerne for sex - og ja, når man ikke er 20 år længere, men samtidig tænder på en dejlig kvinde, så er der langt mellem mulighederne, for lige netop at finde en attraktiv pige, der styre biksen selv. 

Har dog stadig et par favoritter, ( der virkelig snart skal have et besøg for første gang) - og her er jeg sikker på, at det købesex, formegentlig giver mig oplevelser, der i min bog, overgår, hvad jeg må betale for.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er der jo vel mange ting at overveje her. Så lad os hoppe lidt rundt i det. Først og fremmest er det jo ikke alle der bare lykkes med at gå ud i byen og hoppe fra hul til hul gratis og ja 1000 kr. er mange penge i nogles økonomi, men det betyder jo så bare de må spare sammen det længere tid før de kan komme afsted og ja så er man også i situationen hvor det er endnu mere vigtigt at man så ikke ender i en dårlig oplevelse efter lang ventetid. Og ja man kunne jo sammenligne prisen med f.eks. en håndværker ( garantere ikke for præcise priser her ) men hvis du betaler 1000 kr. for 30 min hos en GP, ja det må jo så blive 2000 kr. i timen. Og lad os sige en håndværker skal have 400-500 kr. i timen og så skal der jo også nogle materialer til så lad os lege gennemsnittet så er 1000 kr. i timen ja så har din GP oplevelse været dobbelt så dyr pr. time som hvis du skulle f.eks. have haft malet huset. Men er det så helt fair ? Ja det er jo så spørgsmålet... Men tror ikke du finder en GP der bare kan ligge sig ned, sprede benene og modtage 8 timer om dagen 300 dage om året, hvor imod maleren tja det er jo ret alm. at male 8 timer om dagen og ja self. er det da hårdt fysisk og man bliver slidt ned over tid, men maleren kan trods alt købe en ny pensil når den gamle er godt slidt, sådan fungere det bare ikke den anden vej :P

Og ja personligt ville jeg da elske kun at skulle betale 500 kr. for 30 min med samme service men sådan ligger landet bare ikke og så må jeg spare op lidt længere før jeg kan komme afsted og i mellemtiden bare holde mig gode venner med min højre hånd :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man (læs: mænd) betaler tit for mere end det rent seksuelle. Kvinderne (den kloge af racen Homo S) ved det. Mange mænd ikke. 

Fysisk behov (tidsfaktor, liderlighed, ophobning) 

Fantasi (for mange ikke muligt hjemme eller generthed måske ift (ny) partner eller endda flovhed over at blive badet som en baby eller kaldt Frække Frederik og spanket i måsen 

Den menneskelige ensomhed (nok ikke mange anmeldelser med den åbenhed og erkendelse; er sikker på alle GP’ere kender og kan spotte den hos kunderne) 

Fysisk berøring, nærhed, ros verbalt etc

Om 800, 1200, 1500 eller 2200 for en time så er for meget, kommer vel an på kravet/forventningen og kundens egen optræden, lugt, manerer, given tilbage, afslappethed osv osv 

Var der ikke noget med en dame, der forleden mente, at landets forsvarsminister fortjente en medalje for at gå på arbejde? Så fortjener (sygeplejersker) og GP’ere da 10 medaljer hver dag. Men ja, alle ting og priser og ydelser er det værd, nogen vil betale. Simpelt. I en verden af udbud, efterspørgsel, kapitalisme og menneskelige behov. En fast pris kræver vel en fagforening og ensrettede regler iden skruebrækkere og pimps og så håber jeg da ikke, at der er 5 mio kvinder (man kan have sex med endda) i Danmark. Splitte mine Bramsen-sejl så da

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 7 timer siden:

Hvis du slet ikke mener, at sex skal koste penge, jamen så står det  jo helt frit for at opsøge nogle af de 5 millioner kvinder, du nævner, og se om de vil give dig det, du vil have, på de vilkår du vil have det, og overlade købesex til dem som synes dét er den løsning som virker for dem. . Blot fordi der findes prostituerede, er der jo ingen købetvang, så når du spørger: "hvorfor skal jeg betale 1000 kroner for at røre 1 procent af danmarks kvinder alle knalder hverdag." er svaret: Det skal du ikke, du kan da bare lade være. 

Spot on, Nanna :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
hskøbenhavn50 skrev, for 20 timer siden:

Der er 5 millioner kvinder som man kan have sex med gratis, hvorfor skal jeg betale 1000 kroner for at røre 1 procent af danmarks kvinder alle knalder hverdag.

@hskøbenhavn50 det er ikke helt sandt at det er gratis at have sex med normale kvinder ude i det normale liv. Er du gift ... så betaler du måske til hus, bil, mad, ferie osv fordi kvinden i dit liv vil have det. Har du er kæreste, så er det lidt det samme. Går du i byen, smider du måske også penge efter en tøs på mad og drinks. Så INTET er gratis i denne verden set groft på det.

Den eneste fordel ved GP besøg er, det er uforpligtigende og du kan smutte når du vil. Fordelen med en normal affære er så lige, at man måske får sex på ALLE tider af døgnet. Og at det ikke kun er afgrænset til en time eller halv, på ét bestemt tidspunkt.

Da jeg er alene i livet, kan jeg godt savne det, at vågne om morgenen når man har stivert på. Og kæreste eller konen lige hopper på én. Det er ikke rigtig muligt, når det er GP besøg. Jo kun hvis du måske har betalt kassen for en hel nat selvfølgelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har begået månedens bedste indlæg, @Nannas Hjørne. Udover det, som @Grydeskeen allerede har fremhævet, så er dette citat også fantastisk:

Nannas Hjørne skrev, for 20 timer siden:

Penge er ikke mere værd, end det du bruger dem på/til.

For det er nemlig så sandt og udtrykker på en fin måde, at vi jo hver især tillægger forskellige ting/ydelser forskellig værdi.

hskøbenhavn50 skrev, for 22 timer siden:

alle knalder hverdag.

Næh. Gid det var så vel. I hvert fald, hvis det er styret af lyst.

Muggi skrev, for 1 time siden:

Da jeg er alene i livet, kan jeg godt savne det, at vågne om morgenen når man har stivert på. Og kæreste eller konen lige hopper på én.

Det behøver man ikke være alene i livet for at savne… ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Penge har ingen egen værdi. En 100-krone seddel er et stykke papir der lover indehaveren, at andre der har valgt at deltage i samme monetære system vil bytte varer eller ydelser for dette stykke papir.
Pengene i sig selv har ingen værdi. Tror du ikke på mig, har jeg et eksperiment til dig. Jeg har nok noget i omegnen af 100000,- Italienske Lire liggende. Hvis du kan købe en liter mælk for dem, tror jeg på at penge har værdi.

I forhold til sex..
Jeg har et glimrende sexliv. Opretholder flere "casual" forhold baseret på sex og hygge. Det koster mig ikke noget udover en flaske vin eller to over en aften, en håndfuld gange om måneden.
Når jeg af og til vælger at betale for sex, er det ikke som sådan sex jeg betaler for, men det komplette fraværd af nogen form for forpligtigelser. Hurtigt, simpelt og funktionelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...