Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/327431
Jeg har besøgt denne kvinde i dag. 

Hvis du blot vil have et hurtigt knald, så er hun fin - vil anbefale at vælge hendes Quicky.

Hvis du vil have indlevelse, så find en anden! 

Jeg bestilte 30 min med hende. 

Det er hende på billederne, men hendes hud er redigeret og ikke nær så køn i virkeligheden. Ikke fordi hun er grim, men ift. billederne er de efter min mening misvisende. Det som om hendes ansigt er solbrændt, da hun er rød i hele ansigtet. 

På det billede, hvor hun har ekstrabladet foran sig, ja der ser hun altså bare bedre ud på billedet.

Hendes intimbehåring er længere end trimmet(det er ikke lige mig), men ellers en flot kusse. Hun har faktisk en flot krop, fine former og en rigtig fin røv, hvilket nok var det som tændte mig ved hende. 

Blowjobbet er ikke noget at råbe hurra for. Fin variation med hånd og mund, men tror sgu at hun ramte den med tænderne flere gange - det var i hvert fald ikke særlig behageligt, men uden kondom som hun annoncere.

Under sexen, altså der var intet indlevelse i hendes ansigt. Koldt ansigt med lukket øjne og små støn undervejs. Hun rørte lidt mine boller under sexen hvilket var positivt, men så holdte hun også omkring pikken for at få en til at komme hurtigere, og det gjorde hun i alle stillingerne. 

Stedet er egentligt ok (sommerhusområde) forholdsvis diskret, men du kører forbi en bolig, hvor de er i gang med renovation, så der er nogle der arbejder derude. Du kan parkere hos naboens sommerhus som står tomt, for at din bil ikke vækker opsigt.

Jeg var derinde i under 30 min.

Da hun sagde der kun var x antal minutter tilbage, så gik hun ud fra et tidspunkt, som hun havde skrevet til mig (hun viste mig det) - og der var jeg igang med at parkere - jeg ville ikke diskutere det, da det aldrig fører til noget godt. 

Var ikke det værd, at betale 1000kr for.

Stedet: 7

Pigen: 6 - flot krop, din røv, hendes bryster er hjulpet, men sidder rigtig flot og naturligt.

Sex: 5 - jeg ved sgu ikke om den skal være lavere, der var ikke indlevelse, man alligevel rørte hun lidt ens boller som jo er meget rart. Og det var heller ikke fordi hun afviste de stillinger jeg bad om. 

Blowjob: 5 - den får 5 grundet variationen med hånd og mund, og hun slikkede også boller da jeg spurgte, men hun ramte nok med tænderne rigtig mange gange, så derfor får den 5, ellers havde den nok fået 7-8

Redigeret af sean4321

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt uden for Slagelse.

hun annoncerede ikke andre steder.

Hun sagde, at hun skulle “videre” på fredag. Jeg tror, at hun har fjernet annoncen nu grundet min anmeldelse, da jeg efterfølgende har modtaget “tomme” opkald fra et ukendt taletidskort samt hadefulde beskeder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...