denventende 97 Skrevet 20. September, 2021 Hej Jeg kan se via Google at der er mange thai steder i den indre by. Jeg søger massage + ekstra, gerne mere end HJ, det som vi i DK kalder for FP. Er der nogen af jer som for nyligt har været i Lübeck og har friske erfaringer. Jeg ved godt at nogle skriver at de ikke tilbyder seksuelle ydelser, men gør det alligevel. Så hvis der en nogen som har en konkret oplevelse vil jeg gerne høre fra jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jok7r 93 Skrevet 20. September, 2021 I have been to Lübeck 2 times this year and I had visited Relax House in each of my visits. http://relax-haus.com/ You can only get a HJ but I was happy with their service.You can also see the available girls. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 97 Skrevet 20. September, 2021 Jok7r skrev, for 2 timer siden: I have been to Lübeck 2 times this year and I had visited Relax House in each of my visits. http://relax-haus.com/ You can only get a HJ but I was happy with their service.You can also see the available girls. Thanks Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 97 Skrevet 11. Oktober, 2021 Så nærmer datoen hvor Lübeck skal besøges. Ankommer torsdag eftermiddag sammen med fruen, hvor vi skal nyde 5 dages ophold i byen, endnu en gang. Jeg forventer at der vil blive mulighed for "alene tid" med mulighed for 1 - 2 besøg. Overvejer en Thai klinik, men har svært ved at finde nogle thai stedet hvor det åbenlyst tilbydes mere end massage. Har set på Kanda, Warendorpstraße 36, 23554 Lübeck (har ikke hjemmeside) som jeg lige vil tage en tur forbi, da vi bor ikke så langt derfra. Men på Sexnord.de og på Ladies.de samt på Kaufmich.de er der en del dejlige kvinder, så håber at det lykkes at få kontakt med en der. Har snakket med et par kvinder og forhørt mig om mulighederne, så det forventer jeg nok skal lykkes. Jeg kommer med en opdatering. Hvis der er nogle af jer som har friske erfaringer fra Lübeck hører jeg gerne, jeg kører på torsdag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NN 8000 85 Skrevet 14. Februar, 2022 denventende skrev, den 11.10.2021 at 10:10: Så nærmer datoen hvor Lübeck skal besøges. Ankommer torsdag eftermiddag sammen med fruen, hvor vi skal nyde 5 dages ophold i byen, endnu en gang. Jeg forventer at der vil blive mulighed for "alene tid" med mulighed for 1 - 2 besøg. Overvejer en Thai klinik, men har svært ved at finde nogle thai stedet hvor det åbenlyst tilbydes mere end massage. Har set på Kanda, Warendorpstraße 36, 23554 Lübeck (har ikke hjemmeside) som jeg lige vil tage en tur forbi, da vi bor ikke så langt derfra. Men på Sexnord.de og på Ladies.de samt på Kaufmich.de er der en del dejlige kvinder, så håber at det lykkes at få kontakt med en der. Har snakket med et par kvinder og forhørt mig om mulighederne, så det forventer jeg nok skal lykkes. Jeg kommer med en opdatering. Hvis der er nogle af jer som har friske erfaringer fra Lübeck hører jeg gerne, jeg kører på torsdag. Fandt du noget i Lübeck? NN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg