Hop til indhold
Glarmesteren10

Massage Sara

Recommended Posts

Guest Tv 2
Goldfinger skrev, for 4 minutter siden:

Det ser det da ikke ud til. På annoncelight er der da hele 10 annoncer i Jylland, hvor navnet "Sara" popper op

Ha ha, sikkert men udfra overskriften (som mangler bynavn) så må man formode der er tale om Sara i Kolding og Åbenrå men blot et gæt? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tv 2 skrev, for 18 timer siden:

Ha ha, sikkert men udfra overskriften (som mangler bynavn) så må man formode der er tale om Sara i Kolding og Åbenrå men blot et gæt? 

Med mit indlæg havde jeg jo håbet på at TS havde uddybet sin overskrift, så den ikke kunne misforstås. Jeg synes det hurtigt bliver noget rod, hvis vi sådan skal lade det være op til fri fortolkning og "enhver" der kalder sig Sara, skal forholde sig til det og det samme med hendes kunder. Jeg må afstå fra sådanne gættekonkurrencer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2

Dog lidt ærgerligt TS ikke gør sig til kende ifbm skriv i tråden og manglende overskrift, men sådan er der dsv så meget herinde som folk hjælper med uden at få noget resultat

I min verden findes der dog kun en som kalder sig Massage Sara (tros mange Sara) men hun har dog været opdateret d 19/9. Så mon ikke hun er der endnu, jeg tror ikke hun behøver ny opdatering hver dag, blot mit bud :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...