TommyHansen 2972 Skrevet 20. September, 2021 I midten af oktober holder en ung pige angiveligt sit debut-GB et sted på Sjælland. Prisen er noget over mit budget, men fred være med det, hvis der er andre, som er fristet af tøsen. Hører med glæde gerne fra nogle af de ærede brugere herinde fra, hvis de melder sig til arrangementet. ❤️Deluxe Gangbang Debut Sjælland 15 Oktober❤️ - Annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 20. September, 2021 Medmindre det er et meget lille rum, tænker jeg ikke hun skal regne med et rum fyldt, men den pris. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enigma 135 Skrevet 20. September, 2021 Reservation/forudbetaling på 250 kr. og billeder fra en polsk side: https://dupcia.pl/ogloszenie-towarzyskie-9341/Gdynia_Elena Det virker da en smule suspekt... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 20. September, 2021 Hej - - ah den annonce tror jeg ikke meget på, - se lige en gang på mailadresse @msgsafe.io den ligner meget de sædvanlige scammer på nettet, lad være at bruge den, det kan evt ende ud i, at i efterfølgende modtager strømme af spam mail. Billederne er næppe taget her i Danmark. Der skal betales reservation ?!?!? - - pas på Der skal medsendes et foto samt opgives koden : "læst og forstået" det sidste en form for manipulation. Jeg synes det stinker langt væk af svindel Mange hilsner Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 20. September, 2021 (edited) Det er en latterlig høj pris for at deltage aldrig i livet om jeg betale har været til et GB før hvor prisen kun var 500 annonce anmeldt som spam Redigeret 20. September, 2021 af BlackMagic2020 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 20. September, 2021 ahh I må da give, at han har brugt lang tid, på at udforme annoncen, den kredit skal han da have. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 20. September, 2021 Kr 4750,- for den pris kan man flyve til Thailand og retour og helt alene nyde mindst et par nætter med en sød thaipige Men hvis nogen har lyst til at se på manderøve og betale dyrt for det - så fred med det, men jeg kan have mine tvivl om de alle har reele intentioner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9592 Skrevet 21. September, 2021 Jeg er i den grad tilhænger af at betale et risikovilligt depositum, eller hele beløbet forud. Men med absolut forbehold for hvor/hos hvem et arrangement afholdes Og hvem der står for arrangementet. Selvfølgelig oser et arrangement som dette langt væk af potentielt bedrag. Alene prisen er idiotisk høj, hvis man har til hensigt at lokke flest muligt til at betale 250 kr for en reservation. Og 1300 kr for at se på til en spiller Nej den annonce er for tyk til at nogen kan lokkes til at betale forud. Med mindre at der satses på at lokke med mulighed for sex uden kondom, men den tror jeg heller ikke virker. Hvis hensigten virkelig er at virke troværdig, satte man prisen i underkanten af normal prisen, for at kunne løbe med x antal gange 250 kr. Alligevel er sådan en annonce irriterende midt i, at velrenommerede danske piger hos velrenommerede steder forsøger sig med depositum. For mange piger har oplevet for ofte, at der ikke kommer de mænd der har tilmeldt sig/bestilt tid. En måde til at vende den udvikling, kan være at udvikle en accept af forudbetaling. Annoncer som denne er ikke fremmende for at det kan lykkes Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jern Henrik 422 Skrevet 7. Oktober, 2021 Hey hey man får da lov til at spille pik for 1.300 kr. så hvad er problemet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 8. Oktober, 2021 er der nogen der har haft kontakt ? Det må være en fake annonce. prisen er jo helt ude i hampen, og forudbetaling uden at kende modtager er bare Heller ikke lige mig Så skal der skal sendes billede med. det er heller ikke sådan ligefrem super prof sat op. Hverken Tidspunkt på dagen eller varighed er beskrevet. Hvilket gør det praktiske lidt mere bøvlet for dem og kunden. selvom jeg er storfan af gb så bliver det nok ikke lige den her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg