Hop til indhold
Guest Kaspersen

Variation fra besøg til besøg?

Recommended Posts

Guest Kaspersen

Som stamgæst kan jeg godt blive bekymret for om jeg kan fastholde kvindens interesse, altså ud over pengene. Jeg er hverken super opfindsom, super performer eller bare sådan super generelt.:rolleyes:

Hvor varieret er jeres besøg ved samme kvinde? Hvad gør I for at holde det 'spiced up', altså andet end at besøge en anden...?:lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Roger Rabbit

GP’en har nøjagtigt det samme problem. Hun skal også skabe variation, justere krydderierne så du får lyst til at komme igen og igen. Kunder, der vender tilbage gang på gang, er de bedste. Også i sex-industrien.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kaspersen skrev, 1 time siden:

Som stamgæst kan jeg godt blive bekymret for om jeg kan fastholde kvindens interesse, altså ud over pengene.

Jeg tror man ret hurtigt fornemmer hvis kvindes interesse kun omhandler pengene.
Og så er det ligegyldigt hvad du prøver af tiltag….om du så både kan stå på hovedet og synge nationalsangen imens du nusser hende i nakken med dine fødder.
Som stamgæst tror jeg så heller ikke at det er den fornemmelse du har, for så var du ikke stamgæst.

Men jeg kan godt følge dit ønske om at fastholde en vis fornyelse i det der, måske mest  fra ens egen side, kan føles som det samme hamsterhjul hver gang man besøger kvinden.
I min fantasiverden kan jeg jo ruske hende godt og grundigt rundt på lagenet, og gøre det i rigtig lang tid. :ph34r:
I virkeligheden falder jeg ofte tilbage til “det vi plejer at gøre”.
Men jeg har dog prøvet at inkludere kvinden i nogle ønsker fra min side, og også spurgt om hun havde nogle idéer til hvordan hun kunne tænke sig det kunne ske næste gang man lige faldt ind over dørtrinnet.

For mit vedkommende har jeg prøvet at hive ting ind fra min fantasiverden (jeg mangler bare lige at få det der med “rigtig lang tid” med :rolleyes:), og det har også hjulpet at tage en anden vinkel i starten af hvert møde…..netop for at det ikke skal være efter den samme drejebog hver gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel som i alle andre forhold i sidste ende et spørgsmål om at skabe en tillidsfuld og respektfuld kemi ved blandt andet at udvise oprigtig interesse for partneren både før, under og efter akten. Samtalen før og efter betyder alt er min erfaring hvilket nu har bragt mig til mit 4. faste forhold til en GP, så det virker begge veje.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...