Guest Aarhuselsker Skrevet 21. September, 2021 https://annoncelight.dk/showad/326961 Besøgte stedet. Adressen fremgår af annoncen. Der er sket meget, og til den gode side, siden Nana overtog stedet. Der er bla gjort rent, ryddet op og alt er nymalet. Nana er pigen med den store barm på fotos, og vil være kendt af mange der bevæger sig i det Århusianske thai miljø. Hun er en lille, let buttet pige, dejlig fast, blød, glat og varm. Meget velformet og harmonisk bygget. Og hun har er perlehumør, samt taler dansk. Massagen var knaldhård, og hun grinede lykkeligt når jeg ømmede mig. Hun kan som få, finde de steder der er årsagen til nakkesmerterne mv. Til slut trøstede hun mig ovenpå mishandlingen og det er hun rigtig god til. Hun er let at få fuldt engageret i løjerne, og er meget initiativ rig, og kan godt lide at bleve rørt og at røre. Jeg tvivler på der er ret mange som kan takke nej når hun spørger om man ønsker yderligere services, efter hun har varmet en op med sine varme hænder. Prisniveauet kender jeg ikke, men jeg gav hende hvad der svarer til alm. Århus pris, og det takkede hun for. Der er forbavsende gode P forhold rundt om klinikken efter kl 9 når folket er draget på job. Nana vil fortsat være på min runderings liste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 21. September, 2021 Alm Århus pris eksisterer lige så lidt som Vejle, Randers, Aalborg osv pris. hvad gav du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1991 Skrevet 21. September, 2021 Jeg gav 1000kr men er også pisse lækker. Forvent op til 1500 kr 8000 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. September, 2021 Beklager jeg har dobbelt posted. Aner ikke hvordan det er sket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 173 Skrevet 21. September, 2021 8000 skrev, for 43 minutter siden: Jeg gav 1000kr men er også pisse lækker. Forvent op til 1500 kr 8000 Fedt, så behøver jeg kun tage 800,- med! 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MightySmall 42 Skrevet 21. September, 2021 Prikken skrev, for 1 time siden: Fedt, så behøver jeg kun tage 800,- med! Der skal jeg hen asap. Har aldrig prøvet gratis FP….. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 21. September, 2021 Har hun arb hos jailak? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. September, 2021 dickens skrev, Lige nu: Har hun arb hos jailak? Jep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1991 Skrevet 21. September, 2021 Prikken skrev, for 3 timer siden: Fedt, så behøver jeg kun tage 800,- med! Hov misforståelse. Det ikke centimeter betaling. Der er ingen rabat. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 21. September, 2021 8000 skrev, 1 time siden: Hov misforståelse. Det ikke centimeter betaling. Der er ingen rabat. Øv, havde ellers overvejet lille Thai med lille mand og gratis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 21. September, 2021 Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: Jep Har hun taget på for husker hende overhovedet ikke som buttet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. September, 2021 dickens skrev, for 6 minutter siden: Har hun taget på for husker hende overhovedet ikke som buttet! Lidt, men buttet er nok heller ikke helt korrekt. Hun er bare lidt mere rund end de fleste thaier. Men der er ingen deller eller andet. Hun ser ud som på billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligeBenny 20 Skrevet 21. September, 2021 Må man røre ved hende under massagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. September, 2021 LiderligeBenny skrev, for 11 minutter siden: Må man røre ved hende under massagen Ja, tror hun ville undre sig hvis du ikke gjorde Hun var i dag meget pikant klædt på under første del af massagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NN 8000 85 Skrevet 21. September, 2021 Er der mulighed for super-/megafransk? Tak, NN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 21. September, 2021 -Ja man må snart en tur til århus... -hun lyder for nice -og hendes bryster må inspiceres nærmer... -Og det kan kun gå for langsomt jo! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. September, 2021 NN 8000 skrev, for 20 minutter siden: Er der mulighed for super-/megafransk? Tak, NN Jeg tror det ikke. Hos mig har hun altid brugt kondom ved blow, men nu har jeg også en grim diller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1991 Skrevet 21. September, 2021 (edited) De gange jeg har leget med hende på langenæs har alt været med gummi. Hilsen Flot Fyr Redigeret 21. September, 2021 af 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 6. Oktober, 2021 Er det den samme som hende her: https://annoncelight.dk/showad/327355 For det var hende der var på chaba for et par måneder siden da jeg var forbi? Men hvis det ikke er hende og en noget yngre model kan i fortælle lidt mere om udsende og oplevelsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Oktober, 2021 steve skrev, for 6 minutter siden: Er det den samme som hende her: https://annoncelight.dk/showad/327355 Nej det er det ikke. Nana har jeg beskrevet i min anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 6. Oktober, 2021 (edited) Aarhuselsker skrev, for 46 minutter siden: Nej det er det ikke. Nana har jeg beskrevet i min anmeldelse Okay så en smuk kvinde? Og hvor gammel vil du skyde hende til at være? Og var de 1000 kr for en times massage plus fuld pakke? Redigeret 6. Oktober, 2021 af steve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Oktober, 2021 steve skrev, for 16 minutter siden: Okay så en smuk kvinde? Og hvor gammel vil du skyde hende til at være? Og var de 1000 kr for en times massage plus fuld pakke? Nærmere lækker uden at være klassisk thai smuk. Midt 30 måske lidt mere er mit skud. Ja en 1000 tror jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 6. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, for 16 minutter siden: Nærmere lækker uden at være klassisk thai smuk. Midt 30 måske lidt mere er mit skud. Ja en 1000 tror jeg. Okay lækker uden at være thai smuk... Hvad er det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Oktober, 2021 steve skrev, for 11 minutter siden: Okay lækker uden at være thai smuk... Hvad er det ? Det må du finde ud af når du ligger der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Clint* Skrevet 15. Oktober, 2021 Havde for nylig bestilt tid med Nana hos Chaba. Ankommer og bliver modtaget i døren af en yngre pige, som ikke umiddelbart matcher de beskrivelser, jeg har set af Nana. Ovre i hjørnet sidder derimod en pige, som godt kunne være Nana. Spørger derfor “min” dame, om hun er Nana, hvilket hun svarer ja til. Ind i det tilstødende, klæder mig af og lægger mig til rette, hører så højrøstet Thai-chatter inde ved siden af, hvor ordet “Nana” bliver sagt flere gange. Tænker ikke videre over det, før damen returnerer og forklarer, at det altså alligevel ikke er hende, som er Nana. Det er så her jeg burde have rejst mig op og taget mit gode tøj og være skredet ud af lokalet, uden at værdige de to damer et blik. Men, men, dovenskaben, og de naive forhåbninger om at hun måske er ok, vinder, og jeg modtager tålmodigt en middelmådig massage, og elendig follow up.. Blot ment som en advarsel til de som er førstegangskunder hos Nana. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg