Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Århus, Nana Thaimassage

Recommended Posts

Clint* skrev, for 39 minutter siden:

Havde for nylig bestilt tid med Nana hos Chaba. Ankommer og bliver modtaget i døren af en yngre pige, som ikke umiddelbart matcher de beskrivelser, jeg har set af Nana. Ovre i hjørnet sidder derimod en pige, som godt kunne være Nana. Spørger derfor “min” dame, om hun er Nana, hvilket hun svarer ja til. Ind i det tilstødende, klæder mig af og lægger mig til rette, hører så højrøstet Thai-chatter inde ved siden af, hvor ordet “Nana” bliver sagt flere gange. Tænker ikke videre over det, før damen returnerer og forklarer, at det altså alligevel ikke er hende, som er Nana.

Det er så her jeg burde have rejst mig op og taget mit gode tøj og være skredet ud af lokalet, uden at værdige de to damer et blik. Men, men, dovenskaben, og de naive forhåbninger om at hun måske er ok, vinder, og jeg modtager tålmodigt en middelmådig massage, og elendig follow up.. 

Blot ment som en advarsel til de som er førstegangskunder hos Nana.

Annoncen er også væk nu.

Søger man på Nana og Århus, så findes hun hun nu her, med Chaba billeder.

https://annoncelight.dk/showad/329677

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden:

Samme annonce, blot med ny  URL :)

Det lyder meget rigtigt. Men her bruger hun Phuangmalai butikkens navn, det mener jeg ikke var på tidligere. Men jeg mener også, at du et sted har nævnt at der er sammenhæng mellem Phuangmalai og Chaba. Man kunne så komme til at gå forkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Storspilleren skrev, for 7 minutter siden:

Det lyder meget rigtigt. Men her bruger hun Phuangmalai butikkens navn, det mener jeg ikke var på tidligere. Men jeg mener også, at du et sted har nævnt at der er sammenhæng mellem Phuangmalai og Chaba. Man kunne så komme til at gå forkert.

Ha, ha. Hun bruger jo stort set samme tekst til de to steder. Mange af billederne går igen, så der er nok noget sammendrift :) 
Det får hun nok rette til i morgen, når hun læser denne tråd :D  ikke smukke Nana? ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Ha, ha. Hun bruger jo stort set samme tekst til de to steder. Mange af billederne går igen, så der er nok noget sammendrift :) 
Det får hun nok rette til i morgen, når hun læser denne tråd :D  ikke smukke Nana? ;) 

Ja, det er måske gået lidt hurtigt med annoncen. Men det er jo heller ikke der hun skal bruge tiden, hun skal jo have fuldt fokus på tiden på briksen.

Og så lige dine sidste ord - hvad fedter du egentlig for?:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Storspilleren skrev, for 3 minutter siden:

hvad fedter du egentlig for

Fedter? mig? aldrig! :D
Hun er bare sød og lækker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bookede tid via det nye URL hvor jeg også kunne se at det var Phuangmalai adresse og tænkte som forholdsvis ny i Århus, at det var her hun holdte til.

Møder op 5min for sent og undskylder. Jeg blev pænt komplimenteret fra starten. Jeg er ny på kommentarfeltet her, men ikke helt ny i gamet. For mig er massagen vigtig, jeg træner en del og lige præcis i går, betød massagen rigtig meget for mig. Jeg fik en god og hård massage der var seriøs, den fik løsnet mig godt op og hun finder også hurtigt ud af, at massagen var vigtig for mig og at jeg også nyder at der er ro. Med fuld fokus på afslapning og en god massage ender det med at jeg vender mig om og også her for jeg i hvertfald lige 5min's seriøs og god massage inden der selvfølgelig bliver daffet til flaget og spørger ind til om den også skal have noget - Med flaget på højt aftaler vi B2B til 1000,- - Sex var ikke vigtigt for mig, jeg kom for en semi god massage med hertil afslutning. Hun for smidt tøjet og vi arbejder sig frem med kroppen, det ender over i en 69 hvor vi får nydt hinanden, hun lever sig enten godt ind i det, eller oprigtigt nyder det. Der er i hvertfald fugt i fugen og det var ikke fra mit spyt :biggrin:. Herefter vender hun sig sgu om og begynder at ride mig til at jeg må være ærlig en ret så hurtig kanon bliver skudt af, efter et godt BJ. Hvorefter jeg siger - aftalte vi ikke B2B?? Så griner hun og undskylder herefter mange gange - rigtig mange gange, det var hun ked af. 

Jeg finder ud af herefter at hendes navn var Maya, hun var vel midt/slut 30'erne, men flot. Der bliver fortalt af "mutter" at jeg skulle bestille næste gang, hvor jeg nævner at det havde jeg altså gjort - hvorefter vi finder ud af at, der var kommet én lige før mig, som havde sagt at de havde bestilt tid. Så den person tog min tid, men det gør mig ikke noget. Jeg havde en RIGTIG god oplevelse med Maya - så tak til person der ikke selv kan finde ud af at bestille tid. 

Mvh. Den nye Århus blogger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Måtte atter kaste mig i favnen på Nana. Egentlig bestilte jeg blot tid på klinikken, uden at nævne hvem jeg ønskede massage af. Nana er meget lækker, så hende vil jeg gerne være med, men det er jo også forfriskende at blive forenet med en ny pige. Men det blev Nana, og som altid rigtigt godt. Godt massage, dog ikke så hård som sidst. Fantastisk pirring da jeg lå på maven. Det var lige før jeg fik hejst hoftepartiet lidt op så begejstret fik hun gjort mig. 
Og så en dejlig lang tur i elskoven med en glad pige som går frisk til legen, med et let prof anstrøg. 
Hun har fået sat endnu mere skik på stedet, og nu taget det der ellers var overnatningsrum i brug til massage. 
Jeg så lige kort en anden pige, men mest fra ryggen. Så der er andre end Nana på stedet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var ved chaba på Chr Kiers plads idag.

en yngre thai. Små bryster, lille røv. Temmelig fraværende og ingen øjenkontakt. 
afspritning af penis er bare ikke særligt turn-on for mig, så det var med halvfed vingummi i alle 3-4 minutter. 

hun masserede kun ryg og baglår. Ingen pirring overhovedet, selvom aftalen var lavet på forhånd.

hun kunne kun snakke engelsk. 
spild af penge hele vejen igennem.

æv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
MightySmall skrev, for 3 minutter siden:

en yngre thai. Små bryster, lille røv. Temmelig fraværende og ingen øjenkontakt. 
afspritning af penis er bare ikke særligt turn-on for mig, så det var med halvfed vingummi i alle 3-4 minutter. 

hun masserede kun ryg og baglår. Ingen pirring overhovedet, selvom aftalen var lavet på forhånd.

æv.

Det lyder som Rose

https://annoncelight.dk/showad/332411

Del dette indlæg

Link til indlæg
MightySmall skrev, 1 time siden:

æv.

hvis det var hana / rose, 

og det er der stor sandsynlighed for da hun også arbejder hos den anden Phuangmalai i midtbyen 

hun er spild af tid og penge 

ja, man bliver bare i dårligt humør af hende - så det er ikke ligefrem en happyending ;) 

Redigeret af peter.c

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
peter.c skrev, for 4 minutter siden:

så det er ikke ligefrem en happyending

Så må du selv :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
ms4me skrev, den 1.4.2022 at 11:49:

Nana er ikke længer hos Chaba. Nogen der ved hvor hun er nu?

Jo hun er.  
8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
8000 skrev, for 20 timer siden:

Jo hun er.  
8000

Det var da lige godt. Ringede dertil fredag sidste uge og fik at vide at hun ikke var der mere. 

Hvorfor sige sådan noget når ikke det passer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
ms4me skrev, for 12 timer siden:

Det var da lige godt. Ringede dertil fredag sidste uge og fik at vide at hun ikke var der mere. 

Hvorfor sige sådan noget når ikke det passer?

Det var 1. April du ringede. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte stedet forleden, da jeg før har haft fine ture med Nana.

Denne omgang var,  hmm langt under hvad jeg har oplevet med hende før. Hun virkede på mig som en træt kone. Bevares vi kom igennem men der var ikke meget fest fra hendes side.

Så hende lader jeg hvile i en rum tid. 

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogle der ved hvor Nana er nu, jeg var for nylig på besøg og de sagde hun var blevet fyret.....

Har prøvet hendes tidligere arbejdesplads da de forsat brugte hende billede men der er hun heller ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
TYR1975 skrev, for 16 timer siden:

Er der nogle der ved hvor Nana er nu, jeg var for nylig på besøg og de sagde hun var blevet fyret.....

Har prøvet hendes tidligere arbejdesplads da de forsat brugte hende billede men der er hun heller ikke

wow, ligefrem blevet "fyret"

så må der være puttet en ekstra chilli i Tom yum gun'n, for normalt siger de bare :" det ve  ikk- hun i Tailan "

:) selvom de udemærket ved, hun er bare flyttet til butikken rundt om hjørnet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg besøgt en håndfuld steder for at se om jeg kan finde Nana igen, det er ikke lykkedes desværre 

Jeg kan ud fra fra tråden se der er andre der lige som mig syntes hun var noget helt særligt på flere måder.

nogle der ved hvor hun arbejder henne nu ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...