Guest May Skrevet 21. September, 2021 Hej piger jeg er nystartet GP, og søger derfor råd og vejledning indenfor dette jeg håber at kunne finde en eller nogle at snakke med om dette på forhånd tak May Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 21. September, 2021 Hejsa May Velkommen til - håber du finder det, du søger. Hvor I landet annoncerer du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 21. September, 2021 (edited) Pas på psyken. Især hvis du ser det som en karriere. Mange bliver psykisk nedslidt. Også risiko for PTSD efter meget ubehagelige oplevelser. Det er et arbejde som har knækket mange mennesker, og for de fleste er mange andre typer jobs bedre, om så det er faglært eller ufaglært. Alt for mange kunder vil ikke have respekt for dig, og du kan nemt komme til at møde en psykopat. Redigeret 21. September, 2021 af Orgasmic Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 21. September, 2021 Hej May! Du skal være velkommen til at ringe til mig, send en sms hvis du er interesseret. Kram fra Liv 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. September, 2021 Jeg vil give dig det råd kun at lytte og tale med dine fremtidige kolleger, så som Liv der har åbnet mod dig. Vi mænd aner intet om hvad det indebærer at være glædespige, men vi udtaler os gerne . Håber du får en masse insider viden fra branchens kloge piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 21. September, 2021 Aarhuselsker skrev, for 55 minutter siden: Vi mænd aner intet om hvad det indebærer at være glædespige, men vi udtaler os gerne . Der har vi essencen af EG. Kan ikke siges bedre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 21. September, 2021 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Jeg vil give dig det råd kun at lytte og tale med dine fremtidige kolleger, så som Liv der har åbnet mod dig. Vi mænd aner intet om hvad det indebærer at være glædespige, men vi udtaler os gerne . Håber du får en masse insider viden fra branchens kloge piger Med lidt empati kan man sagtens regne ud hvordan det kan være at have det som erhverv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 21. September, 2021 Orgasmic skrev, for 1 time siden: Med lidt empati kan man sagtens regne ud hvordan det kan være at have det som erhverv. Hvis du tror du kan forestille dig det mangler du netop empati. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 22. September, 2021 (edited) Øbo skrev, 1 time siden: Hvis du tror du kan forestille dig det mangler du netop empati. Usikkerhed mht. ens fysiske og psykiske helbred. Man ved aldrig hvad man møder, hvis ikke det er en stamkunde. Glæde. Nydelse. En følelse af at gøre noget godt for andre, og at det arbejde man udfører er vigtigt. Traumer. Økonomisk usikkerhed. Stress. Dage hvor man er helt grædefærdig og andre hvor man oser af glæde efter en fantastisk oplevelse. osv. osv. Ikke svært og jeg er endda autistisk som ifølge mange vist betyder at man har svært ved at finde ud af sådan noget. Redigeret 22. September, 2021 af Orgasmic Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 22. September, 2021 Orgasmic skrev, for 7 timer siden: Usikkerhed mht. ens fysiske og psykiske helbred. Man ved aldrig hvad man møder, hvis ikke det er en stamkunde. Glæde. Nydelse. En følelse af at gøre noget godt for andre, og at det arbejde man udfører er vigtigt. Traumer. Økonomisk usikkerhed. Stress. Dage hvor man er helt grædefærdig og andre hvor man oser af glæde efter en fantastisk oplevelse. osv. osv. Ikke svært og jeg er endda autistisk som ifølge mange vist betyder at man har svært ved at finde ud af sådan noget. Alle undersøgelser der er lavet af området modsiger dine fantasier. Mange helt almindelige job indebærer fuldstændig de samme elementer som du opremser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 22. September, 2021 Øbo skrev, for 22 minutter siden: Alle undersøgelser der er lavet af området modsiger dine fantasier. Mange helt almindelige job indebærer fuldstændig de samme elementer som du opremser. De frustrerende oplevelser på mit andet arbejde fylder helt bestemt mere for mig, end de frustrerende dele af dette arbejde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 22. September, 2021 Hej May, Liv vil helt sikkert være en god person at sparre med, jeg har selv fået råd ved hende til tider. Hvis du gerne vil snakke med flere, er du også velkommen til at sende mig en besked. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny startegi Skrevet 22. September, 2021 Hvem siger det ikke er en mand som gemmer sig bag denne profil, ja sorry men tanken har strejfet mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 22. September, 2021 Nannas Hjørne skrev, 1 time siden: De frustrerende oplevelser på mit andet arbejde fylder helt bestemt mere for mig, end de frustrerende dele af dette arbejde. Du lider af falsk bevidsthed tydeligvis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 22. September, 2021 Øbo skrev, for 38 minutter siden: Du lider af falsk bevidsthed tydeligvis Ak ja, det er tragisk hvor glad jeg er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 22. September, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 57 minutter siden: Ak ja, det er tragisk hvor glad jeg er. Tydeligvis et tegn på at der er noget helt galt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 22. September, 2021 Tja at tale med kunderne gode ud af hvad de vil have leveret - Og find så ud af om det er den verden du vil være I, og pas rigtig godt på dig selv - der er ikke meget medlidenhed fra nogen og endnu mindre støtte, hvis du går ned med flaget, det er meget stigma for de udøvende i salg af sex branchen. Hels og Lykke uanset din(e) beslutning(er) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg