Orgasmic 178 Skrevet 21. September, 2021 Tror i at man kan have for lidt kropskontakt med andre mennesker? Måske i en grad hvor det påvirker det mentale helbred? Kan det være derfor at nogle mennesker er deprimerede? Hvis det fx er længe siden at overhovedet har så meget som givet hånd til et andet menneske. Eller er kropskontakt med andre lige meget? Er det mere det at se og snakke med andre som er det vigtige? Med kropskontakt mener jeg ikke noget seksuelt, men bare at føle et andet menneske. Et håndtryk her, et kram der osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 259 Skrevet 22. September, 2021 Jeg har stort behov for fysisk kontakt. Det har intet med sex at gøre, selv om jeg også nyder det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. September, 2021 Naturligvis har man behov for kropskontakt, hud kontakt. Alle de hunde og katte ældre mennesker har opfylder noget af dette behov. Store dele af wellness massagen ligeledes, og også derfor mange ligefrem tilbyder at kramme for betaling. Jeg kender selv et par thaipiger som har nogle få. ældre, kunder som køber tid til bare at ligge sammen med pigen. Det er med garanti også en del danske glædespiger der oplever at få spørgsmålet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 22. September, 2021 cuddling jeg mener at nogle dejlige GP tilbød det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 22. September, 2021 Nogen gange kaldt hudsult. Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 22. September, 2021 Jeg vælger altid en kvindelig frisør. Der ligger ikke noget seksuelt i det, men jeg synes bare det er trygt at blive nusset lidt om af en kvinde. Og når jeg besøger en fræk kvinde, så er nusseriet og berøringerne da rigtig vigtige. Havde jeg ikke de muligheder tror jeg rigtig meget på at det ville påvirke mig negativt. Så ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 22. September, 2021 Jeg har ikke set så mange der tilbyder "cuddling" uden sex, men det skulle findes hvis man leder efter det. Berøring har været væsentligt for mig på samtlige besøg jeg har været på, og måske den ene ting der altid er lykkedes at udføre. Jeg er da glad for at blive passivt berørt, og også for at holde om med tæt kropskontakt, men mine håndflader er også ret følsomme, og massage til pigen som start er en klar favorit hos mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 22. September, 2021 (edited) Har ladet mig fortælle at nogle af de børnehjemsbørn man fandt i Rumænien efter Ceaușescus fald ikke var ved at dø af sult - men af mangel på fysisk berøring. (Beklager formatteringen, det er for bøvlet at rette op på mobilen!) Redigeret 22. September, 2021 af slip 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 22. September, 2021 Een af grundene til, at jeg besøger en pige en gang imellem, er netop hudkontakt og kropskontakt. Måske har det at gøre med, at det ikke var almindeligt med kropskontakt så snart børnene var over en vis alder, der hvor jeg voksede op - langt ude på landet ... Det er nok derfor jeg er ret vild med at kropskysse og kramme pigerne ... jeg oplever også, at det i sig selv har en virkning, både fysisk og psykisk ... Om det ligefrem gavner helbredet kan jeg faktisk ikke helt finde ud af - men det hænger også sammen med at de gode virkninger bliver opvejet, så at sige, af skrupler og spekulationer ved at besøge GP'er For mig er sec ikke så nødvendigt, men det erotiske aspekt har jeg svært ved at undvære - eller se bort fra ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 23. September, 2021 Derfor elsker jeg b2b massage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny startegi Skrevet 23. September, 2021 Alle mennesker har brug for både kropskontakt samt social kontakt, ellers visner vi simpelthen, ligesom en plante som ikke får vand og gødning. Bare at kramme et andet menneske har positiv virkning på vores hjerne og sind . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 24. September, 2021 (edited) slip skrev, den 22.9.2021 at 22:22: Har ladet mig fortælle at nogle af de børnehjemsbørn man fandt i Rumænien efter Ceaușescus fald ikke var ved at dø af sult - men af mangel på fysisk berøring. (Beklager formatteringen, det er for bøvlet at rette op på mobilen!) Ja det passer nu var børnene ikke ved at dø, men de havde det forfærdeligt og og formentligt lider de stadig af mangel på fysisk stimuli - derfor det er så vigtigt at sidde med sine børn og de oplever hudkontakt fra fra og mor hører deres stemme o.s.v. Det er påvist i USA af Rene Spitz Redigeret 24. September, 2021 af Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 28. September, 2021 Aarhuselsker skrev, den 22.9.2021 at 08:17: Naturligvis har man behov for kropskontakt, hud kontakt. Alle de hunde og katte ældre mennesker har opfylder noget af dette behov. Store dele af wellness massagen ligeledes, og også derfor mange ligefrem tilbyder at kramme for betaling. Jeg kender selv et par thaipiger som har nogle få. ældre, kunder som køber tid til bare at ligge sammen med pigen. Det er med garanti også en del danske glædespiger der oplever at få spørgsmålet. Ja ikke ofte, men spørgsmålet er der. Og fornemmer de der spørger er lidt beklemt ved det. Som om de spilder min tid ved kun at ville det. Har egentlig aldrig tænk på at sætte det på menuen. Også fordi jeg ikke vidste der var er ord for det. Og ja man kan godt blive depri ved mangel på kontakt med andre mennesker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 28. September, 2021 (edited) SweetMilf6630 skrev, for 13 timer siden: Har egentlig aldrig tænk på at sætte det på menuen. Også fordi jeg ikke vidste der var er ord for det. I piger kunne sagtens tilbyde cuddling. Hos jer, er der den fordel at det ikke er et 'no-go' at få lyst ... Og at der er mulighed for 'skin-to-skin' ... Jeg snakkede med en GP jeg besøgte, om det med cuddling. Hun sagde, at hun havde overvejet det. Men priserne for de kurser, hun skulle tage, afholdt hende fra det. SweetMilf6630 skrev, for 13 timer siden: Og fornemmer de der spørger er lidt beklemt ved det. Nogle piger bliver lidt krænkede - eller i hvert fald forbavsede - hvis man ikke vil ha' 'rigtig' sex ... Det har jeg prøvet en enkelt gang ... Måske synes hun ikke hun 'leverer varen' eller ikke er tiltrækkende nok ... Jeg skriver som regel, før et møde, at jeg måske bare vil 'kæle-kramme' .. M-e-n tit og ofte sker der andre mystiske ting ... Pudsigt egentlig at definitionen på 'sex' er så snæver ... Redigeret 28. September, 2021 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4417 Skrevet 28. September, 2021 sneræven skrev, for 37 minutter siden: Jeg snakkede med en GP jeg besøgte, om det med cuddling. Hun sagde, at hun havde overvejet det. Men priserne for de kurser, hun skulle tage, afholdt hende fra det. Kurser i cuddling, ligefrem?!? Mon ikke en tilstrækkelig portion empati, menneskelig varme og livserfaring kan gøre det ud for de manglende kurser? sneræven skrev, for 42 minutter siden: Nogle piger bliver lidt krænkede - eller i hvert fald forbavsede - hvis man ikke vil ha' 'rigtig' sex ... ... Måske synes hun ikke hun 'leverer varen' eller ikke er tiltrækkende nok ... Du har sikkert ret. Omvendt vil en erfaren og opmærksom GP forhåbentlig opfange kundens ønske og efterkomme det, også når det handler om andet end “rigtig sex”. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 29. September, 2021 sneræven skrev, for 9 timer siden: I piger kunne sagtens tilbyde cuddling. Hos jer, er der den fordel at det ikke er et 'no-go' at få lyst ... Og at der er mulighed for 'skin-to-skin' ... Jeg snakkede med en GP jeg besøgte, om det med cuddling. Hun sagde, at hun havde overvejet det. Men priserne for de kurser, hun skulle tage, afholdt hende fra det. Ja det vil jeg da gøre fremover. Skal bare lige rette det på min hjemmeside, så folk ved det. Kurser lyder lidt mærkeligt i mine ører, men måske der er andre krav hvis man arbejder på klinik. Min første tanke er om hun har ment den “kurs”, den pris. Hun ville kunne tage for det afholdt hende fra det….??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 29. September, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 11 timer siden: Kurser lyder lidt mærkeligt i mine ører, men måske der er andre krav hvis man arbejder på klinik. Jo, det giver god mening ... Har sendt dig en PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 30. September, 2021 Orgasmic skrev, den 22.9.2021 at 00:10: Tror i at man kan have for lidt kropskontakt med andre mennesker? Måske i en grad hvor det påvirker det mentale helbred? Kan det være derfor at nogle mennesker er deprimerede? Hvis det fx er længe siden at overhovedet har så meget som givet hånd til et andet menneske. Eller er kropskontakt med andre lige meget? Er det mere det at se og snakke med andre som er det vigtige? Med kropskontakt mener jeg ikke noget seksuelt, men bare at føle et andet menneske. Et håndtryk her, et kram der osv. Spændende og vigtigt emne! Det fænomen du beskriver, har faktisk et navn, og kaldes “hudsult”. Berøring og nærhed er så fundamental for vi menneskers trivsel - både fysisk og psykisk - og får vi ikke disse behov opfyldt jævnligt, ja, så kan det i værste tilfælde udmunde i både stress, depression og ensomhedsfølelse. Når vi føler os set af andre mennesker, og rørt ved, udskiller vores hjerne hormonet Oxytoxin, som direkte bidrager til følelser af lykke, velvære ro og tilknytning. Der er iø. også lavet en del undersøgelser på bl.a plejehjem, der beskriver, hvordan berøring har fået beboernes Oxytoxinnivauer i hjernen til at vokse, hvilket har medført bedre livskvalitet, hvilket er meget tankevækkende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 30. September, 2021 Kun En Pige skrev, for 6 minutter siden: Når vi føler os set af andre mennesker Nemlig. I de perioder hvor jeg ikke føler mig set går det i hvert fald lyn hurtig med at komme ned i kulkælderen efter noget rendyrket 'ked-af-det'. Det er fuldt på højde med at mangle den fysiske berøring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 30. September, 2021 Kaspersen skrev, for 2 minutter siden: Nemlig. I de perioder hvor jeg ikke føler mig set går det i hvert fald lyn hurtig med at komme ned i kulkælderen efter noget rendyrket 'ked-af-det'. Det er fuldt på højde med at mangle den fysiske berøring. Lige præcis. Dog er der desværre primært fokus på den fysiske del, hvilket er trist, for vi har alle brug for at blive set, som dem vi er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 1. Oktober, 2021 (edited) Kaspersen skrev, for 16 timer siden: . I de perioder hvor jeg ikke føler mig set går det i hvert fald lyn hurtig med at komme ned i kulkælderen efter noget rendyrket 'ked-af-det' Helt enig - kender fornemmelsen ... Det er faktisk een af grundene til at jeg vælger at arbejde ud over pensionen ... Kun En Pige skrev, for 16 timer siden: Dog er der desværre primært fokus på den fysiske del, hvilket er trist, for vi har alle brug for at blive set, som dem vi er. Jeg ville faktisk foreslå jer piger, at I kunne tilbyde 'kaffe-dates' - bare almindelig hyggesnak .. Men det tør jeg ikke ... Jeg siger det fordi jeg har erfaring med det ... Jeg har besøgt een af de voksne piger her under corona, hun tilbyder samtaler ... Vi har flere gange mødtes en time og snakket både om sex, og om alt mulig andet, over en kop kaffe og et par kager ... Det er rigtig hyggeligt ... Mange af os mænd elsker kvindeligt selskab, og det er rart at man ikke behøver helt at 'lægge bånd' på det erotiske ... Redigeret 1. Oktober, 2021 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. Oktober, 2021 sneræven skrev, for 3 minutter siden: Mange af os mænd elsker kvindeligt selskab, og det er rart at man ikke behøver helt at 'lægge bånd' på det erotiske ... Helt enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 1. Oktober, 2021 sneræven skrev, for 1 minut siden: Helt enig - kender fornemmelsen ... Det er faktisk een af grundene til at jeg vælger at arbejde ud over pensionen ... Jeg ville faktisk foreslå jer piger, at I kunne tilbyde 'kaffe-dates' - bare almindelig hyggesnak .. Men det tør jeg ikke ... Jeg siger det fordi jeg har erfaring med det ... Jeg har besøgt een af de voksne piger her under corona, hun tilbyder samtaler ... Vi har flere gange mødtes en time og snakket både om sex, og om alt mulig andet, over en kop kaffe og et par kager ... Det er rigtig hyggeligt ... Mange af os mænd elsker kvindeligt selskab, og det er rart at man ikke behøver helt at 'lægge bånd' på det erotiske ... Mon ikke mange af os tilbyder det allerede - det tænker jeg Sex og penetration behøver ikke altid at være omdrejningspunktet, er min erfaring, da der kan være andre behov, der fylder mere i nuet, hvilket i sig selv er smukt, fint og ægte. Hos de fleste piger betaler du ej heller for en given ydelse - du betaler for den tid, du bruger hos pigen, og bestemmer dermed (indenfor rimelighedens grænser) selv, hvad du ønsker, at tiden skal bruges på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4417 Skrevet 1. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, for 52 minutter siden: Hos de fleste piger betaler du ej heller for en given ydelse - du betaler for den tid, du bruger hos pigen, og bestemmer dermed (indenfor rimelighedens grænser) selv, hvad du ønsker, at tiden skal bruges på. De fleste danske piger, ja. Det forholder sig anderledes hos de fleste udenlandske piger, hvor enkelte af dem har meget omfattende lister over diverse ekstraydelser og dertil hørende priser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 2. Oktober, 2021 Den_glade_amatør skrev, den 1.10.2021 at 12:57: De fleste danske piger, ja. Det forholder sig anderledes hos de fleste udenlandske piger, hvor enkelte af dem har meget omfattende lister over diverse ekstraydelser og dertil hørende priser. Det tænker jeg gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg