moden vestjyde 38 Skrevet 22. September, 2021 https://annoncelight.dk/showad/300497 hej jeg har nu forsøgt 2 gange at komme ind ved hende men begge gange har der været lys og skilt med åben lyste men hver gang ikke kommet nogen ud at åbne vil høre om det er særlig seriøst eller om det kun er mig som man ikke åbner for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjøller 20 Skrevet 22. September, 2021 Har du lavet en aftale med hende inden du dukkede op? Mange piger lukker kun op hvis de har en aftale med dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 45 14 Skrevet 22. September, 2021 Kjøller skrev, for 11 minutter siden: Har du lavet en aftale med hende inden du dukkede op? Mange piger lukker kun op hvis de har en aftale med dem. Tænker det er lidt svært at lave en aftale på forhånd, når der ikke fremgår kontakt informationer på profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjøller 20 Skrevet 22. September, 2021 Vestjyde 45 skrev, for 5 minutter siden: Tænker det er lidt svært at lave en aftale på forhånd, når der ikke fremgår kontakt informationer på profil Nej, det kan jeg da egentlig godt se. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moden vestjyde 38 Skrevet 22. September, 2021 Vestjyde 45 skrev, for 21 minutter siden: Tænker det er lidt svært at lave en aftale på forhånd, når der ikke fremgår kontakt informationer på profil ja nemligt rigtig kan ikke ringe inden men også om andre har haft held Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 22. September, 2021 Det er ikke hende på billedet der er på stedet, billedet er tyvstjålet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg