YNWA 63 Skrevet 26. September, 2021 Der har jo i øvrigt tidligere været en tråd om et arrangement med flere mænd sammen med hende. Tror ikke det blev til noget, men er klar hvis det bliver muligt. Eller måske bare en eller to er frisk på “sambesøg” Snuske du kan jo lige byde ind med en kommentar om det kunne være en tanke du stadigvæk har 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 205 Skrevet 26. September, 2021 YNWA skrev, for 54 minutter siden: Desværre ikke. Havde ikke indtryk af at hun tilbød det dengang, men vil helt sikkert prøve det næste gang. Ved du om hun er til analsex også så??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 205 Skrevet 26. September, 2021 YNWA skrev, for 38 minutter siden: Der har jo i øvrigt tidligere været en tråd om et arrangement med flere mænd sammen med hende. Tror ikke det blev til noget, men er klar hvis det bliver muligt. Eller måske bare en eller to er frisk på “sambesøg” Snuske du kan jo lige byde ind med en kommentar om det kunne være en tanke du stadigvæk har Det gad jeg seriøst godt at prøve med hende da......WOW.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 63 Skrevet 26. September, 2021 Ståpik skrev, Lige nu: Det gad jeg seriøst godt at prøve med hende da......WOW.... Tror ikke hun tilbyder det, men gad virkelig også godt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 205 Skrevet 26. September, 2021 YNWA skrev, for 13 minutter siden: Tror ikke hun tilbyder det, men gad virkelig også godt Er hun til analsex??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 63 Skrevet 26. September, 2021 Ståpik skrev, for 24 minutter siden: Er hun til analsex??? Tror jeg ikke... desværre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Snuske89 Skrevet 27. September, 2021 YNWA skrev, for 16 timer siden: Der har jo i øvrigt tidligere været en tråd om et arrangement med flere mænd sammen med hende. Tror ikke det blev til noget, men er klar hvis det bliver muligt. Eller måske bare en eller to er frisk på “sambesøg” Snuske du kan jo lige byde ind med en kommentar om det kunne være en tanke du stadigvæk har Jeg sluger ved blow ja det har været oppe og vende med flere om mig, det er bare svært og få enderne til og nå sammen omkring det.. men du er da velkommen til og finde et par stykker så kan i jo bare skrives sammen og finde nogen datoer og så må vi håbe jeg kan den dag mht anal er det kun min mand og et par få heldige der har været der, jeg er ikke afvisende overfor det men min mand skal deltage eller ha varmet mig op først.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 63 Skrevet 27. September, 2021 Snuske89 skrev, for 21 minutter siden: Jeg sluger ved blow ja det har været oppe og vende med flere om mig, det er bare svært og få enderne til og nå sammen omkring det.. men du er da velkommen til og finde et par stykker så kan i jo bare skrives sammen og finde nogen datoer og så må vi håbe jeg kan den dag mht anal er det kun min mand og et par få heldige der har været der, jeg er ikke afvisende overfor det men min mand skal deltage eller ha varmet mig op først.. Husker godt tråden omkring flere sammen med dig, og at det løb ud i sandet. Lad os se om vi kan få enderne til at nå hinanden. Jeg er selv en del omkring og oftest på Sjælland, men det skal ihverfald ikke afholde mig fra at kontakte dig for et frækt møde bare os to Og mht anal, fint hvis din mand deltager eller varmer dig op først. Vi har faktisk tidligere skrevet sammen om at din mand skulle deltage, men han blev forhindret, så vi klarede den også ret fint alligevel Ser meget frem til næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Snuske89 Skrevet 27. September, 2021 Ja det lyder spændende om det kan lade sig gøre jeg er frisk ihvertfald.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 27. September, 2021 Jeg er også frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 205 Skrevet 28. September, 2021 Snuske89 skrev, den 27.9.2021 at 08:25: Jeg sluger ved blow ja det har været oppe og vende med flere om mig, det er bare svært og få enderne til og nå sammen omkring det.. men du er da velkommen til og finde et par stykker så kan i jo bare skrives sammen og finde nogen datoer og så må vi håbe jeg kan den dag mht anal er det kun min mand og et par få heldige der har været der, jeg er ikke afvisende overfor det men min mand skal deltage eller ha varmet mig op først.. Skal det forståes sådan at din mand altid er til stede når du har kunder/gæster eller hvordan??? Og hvis han ikke er deltagende er han så på sidelinjen og kigger på?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 63 Skrevet 28. September, 2021 Ståpik skrev, for 2 timer siden: Skal det forståes sådan at din mand altid er til stede når du har kunder/gæster eller hvordan??? Og hvis han ikke er deltagende er han så på sidelinjen og kigger på?? Ikke for at jeg skal svare for den skønne Snuske, men jeg kan berolige dig med at manden ikke er til stede eller deltager ved besøg. Hun skriver jo også at det kun er hvis hun skulle sige ja til anal at manden er tilstede - som opvarmer eller med i selve akten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 205 Skrevet 28. September, 2021 YNWA skrev, for 7 minutter siden: Ikke for at jeg skal svare for den skønne Snuske, men jeg kan berolige dig med at manden ikke er til stede eller deltager ved besøg. Hun skriver jo også at det kun er hvis hun skulle sige ja til anal at manden er tilstede - som opvarmer eller med i selve akten Så han tager lige fri fra job når der er kunder der vil kneppe snuske i røven........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Snuske89 Skrevet 29. September, 2021 Ståpik skrev, for 18 timer siden: Skal det forståes sådan at din mand altid er til stede når du har kunder/gæster eller hvordan??? Og hvis han ikke er deltagende er han så på sidelinjen og kigger på?? Nej han er ikke til stede bare rolig… og nej hvis der skal anal til er det hvis det skal arrangeres flere om mig, så både ja og nej til han tager fri for job, jeg har ikke anal med en enkelt kunde, det skal planlægges Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Snuske89 Skrevet 29. September, 2021 Ståpik skrev, den 26.9.2021 at 16:25: Er hun til analsex??? Nope er jeg ikke☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlackMagic18 22 Skrevet 30. September, 2021 De gange jeg har besøgt hende, har jeg bestemt intet haft at klage over. Jeg har fået fuld valuta for pengene. Alt var som forventet og det var intet at klage over. Hun er dejlig og jeg kommer bestemt igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 137 Skrevet 2. Oktober, 2021 virker til dette endte med en masse god reklame 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg