Hop til indhold
Madame Illona

Kondomer

Recommended Posts

JunkieKid skrev, for 32 minutter siden:

Du må være godt slatten forneden efter 1000 omgange

Wtf? 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 39 minutter siden:

Er der nogle af jer piger som har et link til hurtig levering af 1000 stk kondomer og som er til at stole på 

Jeg går godt nok ikke ind under kategorien 'piger', men vil da lige komme med et input alligevel ... 

Kondomer : Diskret leveret : 12 GRATIS Kondomer med ordrer. (kondomland.dk) 

De har f.eks. 1000 London kondomer til 1.500,-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 1 minut siden:

Har kontaktet dem og er også derfra jeg plejer at bestille fra men dem der bruges her har de ikke på lager men ser om de kommer retur Mandag 

xér fingre ,,, Tak for link

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 1 minut siden:

Ja desværre .....

Lad vær at bekymre dig om det smukke. Små hjerner - små fornøjelser. Håber du har det godt. <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 2 minutter siden:

Har kontaktet dem og er også derfra jeg plejer at bestille fra men dem der bruges her har de ikke på lager men ser om de kommer retur Mandag 

xér fingre ,,, Tak for link

Jeg foretrækker til enhver tid London. Men det er jo med forskel. X'er også for du finder nogle. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JunkieKid skrev, for 1 time siden:

Du må være godt slatten forneden efter 1000 omgange

Ved du ikke at nogen piger bruger at bide spidsen af - og så en gang rundt om pik og evt. nosser - det er meget billigere, nemmere og mere hygienisk end div. mærkelige penisringe - så er du sgu ikke slatten mere ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

Er også de 2 steder vi har benyttet i mange år... Altid god service og lyn hurtig levering 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 4 timer siden:

Jeg foretrækker til enhver tid London. Men det er jo med forskel. X'er også for du finder nogle. 

Jeg ved godt de er billige og mærket er anerkendt.. Men føler det relevant at påpege at de er MEGET små. Det både forøger risikoen for at det sprænger og er utroligt ubehageligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen
CR90 skrev, for 8 minutter siden:

Men føler det relevant at påpege at de er MEGET små.

Ejjjjj, det er altid sådan nogle jeg får trukket over banditten...:-o:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
CR90 skrev, for 28 minutter siden:

Jeg ved godt de er billige og mærket er anerkendt.. Men føler det relevant at påpege at de er MEGET små. Det både forøger risikoen for at det sprænger og er utroligt ubehageligt.

Jeg er heller ikke vild med de alm London kondomér  da jeg syntes de har for langt et reservoir. Vi bruger bla Durex ambassador glyder og til de store "banditter " de ekstra store fra London ;) Men tror jeg er heldig de kommer Mandag ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
CR90 skrev, for 4 timer siden:

De er ikke meget små? 

Og bortset fra det er jeg ret sikker på også fås i xl? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 4 timer siden:

Jeg er heller ikke vild med de alm London kondomér  da jeg syntes de har for langt et reservoir. Vi bruger bla Durex ambassador glyder og til de store "banditter " de ekstra store fra London ;) Men tror jeg er heldig de kommer Mandag ;) 

Godt at høre at du har forskellige på lager. Det burde være standard.
Personligt foretrækker jeg Sagami. Nok det bedste man kan få, men desværre en smule dyrere.

Frække Tanja skrev, for 57 minutter siden:

De er ikke meget små? 

Og bortset fra det er jeg ret sikker på også fås i xl? 

Det gør de. Men dem der var linket til, var de "almindelige". Det er dem der er billige i 1000 styks pakninger og de er 52mm. hvilket er tæmmeligt småt.
Jeg forstår at du naturligvis ikke kan sætte dig ind i det, men et kondom der er for småt, er MEGET ubehageligt. Hvis jeg skulle vælge imellem billige, små London kondomer, eller ingen sex, ville jeg ærligt talt vælge ingen sex, 11 gange ud af 10.

Del dette indlæg

Link til indlæg
CR90 skrev, for 30 minutter siden:

Godt at høre at du har forskellige på lager. Det burde være standard.
Personligt foretrækker jeg Sagami. Nok det bedste man kan få, men desværre en smule dyrere.

Det gør de. Men dem der var linket til, var de "almindelige". Det er dem der er billige i 1000 styks pakninger og de er 52mm. hvilket er tæmmeligt småt.
Jeg forstår at du naturligvis ikke kan sætte dig ind i det, men et kondom der er for småt, er MEGET ubehageligt. Hvis jeg skulle vælge imellem billige, små London kondomer, eller ingen sex, ville jeg ærligt talt vælge ingen sex, 11 gange ud af 10.

Ja okay. Har da ellers en del gæster med ganske store pikke. Og de har da intet nævnt. Hmm måske de bare har prøvet af være venlige. Hvilket jo ikke er så smart. For hvis ikke jeg ved der er et problem kan jeg jo intet gøre ved det. Da jeg af gode grunde ikke selv kan mærke det. 

Men tak for info. Jeg må sørge for det også er noget behageligt til de kæmpe pikke. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 3 minutter siden:

Ja okay. Har da ellers en del gæster med ganske store pikke. Og de har da intet nævnt. Hmm måske de bare har prøvet af være venlige. Hvilket jo ikke er så smart. For hvis ikke jeg ved der er et problem kan jeg jo intet gøre ved det. Da jeg af gode grunde ikke selv kan mærke det. 

Men tak for info. Jeg må sørge for det også er noget behageligt til de kæmpe pikke. :D

Jeg bruger selv dem her til de store 

https://www.kondomgrossisten.dk/london-kondomer-c-323.html

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 50 minutter siden:

Jeg ville ærligt talt ikke blive overrasket hvis størstedelen slet ikke ved at der er mere end en størrelse. Det er ikke noget der står med kæmpe bogstaver på pakken og praktisk talt alt hvad du finder i supermarkeder og apoteker er samme 52-53mm.
Jeg opdagede det først da jeg for nogle år siden havde en kæreste der ikke kunne tåle latex. de eneste latexfri de havde i den lokale sexshop, var Sagami som er 58mm. Opdagede øjeblikkeligt at de passede perfekt og føltes 1000 gange bedre.

Du kunne meget vel tænkes at gøre dem en kæmpe tjeneste.

Redigeret af CR90

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fandt først sent i livet ud af at man kunne få kondomer, som faktisk passede. 

Bruger  I dag pesante  XXL,  som i øvrigt fås billigt hos sinful de damer :-)

Det ideelle for mig ville nok være et par millimeter mere cirka 62, da de ovennævnte og så sidder pænt til. Man bruger dem  da de er billige og gode.  Jeg skulle hilse at sige, at der er en verden til forskel efter cirka i to  årtier at have kæmpet med f.eks. London standard med flere.  Derfor er det også et problem, at de fleste GP er ikke er glade for at man medbringer sine egne. Ved ikke om det er fordi de er bange for, at man skulle være en psykopat, der har prikket et lille hul i tutten forinden?

Moralen er at jeg tror at rigtig mange mænd ville blive glade for et bredere størrelsesudvalg  I stedet for one size fits all,  som næsten med vold skal tvinges ned over ens gamle kære ven. 

L

Redigeret af Leglover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...