latinerkvarteret 93 Skrevet 25. September, 2021 Nogen der kender noget til det nye sted der er åbnet i toppen af ny munkegade? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. September, 2021 latinerkvarteret skrev, for 10 minutter siden: Nogen der kender noget til det nye sted der er åbnet i toppen af ny munkegade? Har du prøvet at søge med tlf nummeret på AL - hvis du kender nummeret altså Nogle skriver det på facaden. Hedder stedet noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinerkvarteret 93 Skrevet 25. September, 2021 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Har du prøvet at søge med tlf nummeret på AL - hvis du kender nummeret altså Nogle skriver det på facaden. Hedder stedet noget? Der står ikke noget endnu, kun nogen priser på massage. Går en tur forbi senere og lurer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. September, 2021 latinerkvarteret skrev, for 22 minutter siden: Der står ikke noget endnu, kun nogen priser på massage. Går en tur forbi senere og lurer Gå ind, i steder for forbi Der sker en masse i byen omkring ejerne af de forskellige klinikker og piger der går selvstændig. Så det kan nemt være kendte ansigter du møder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lukas_A 33 Skrevet 26. September, 2021 Jeg følger med i denne tråd, da jeg min vej er gået forbi dette sted et par gange, det ser meget interessant ud derinde har overvejet det som destinationen næste lørdag, glæder mig til at høre din anmeldelse @latinerkvarteret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 26. September, 2021 Det er Nom Thaimassage Ny Munkegade 92 8000 Aarhus Tlf.: 81628194 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 26. September, 2021 Der er lukket om søndagen 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. September, 2021 8000 skrev, for 6 minutter siden: Der er lukket om søndagen 8000 Hvem besøgte du så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 26. September, 2021 Aarhuselsker skrev, for 1 time siden: Hvem besøgte du så? Bare en af de gamle kendte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NN 8000 85 Skrevet 26. September, 2021 https://www.nomthaimassage.dk/450244201 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. September, 2021 8000 skrev, for 52 minutter siden: Bare en af de gamle kendte Jeg troede hun havde lukket om søndagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. September, 2021 NN 8000 skrev, for 2 minutter siden: https://www.nomthaimassage.dk/450244201 Det ser meget ud til det er et "grønt" sted Hvis du leder efter andre "TYPER" massage eller lignende ydelser, må du henvende dig andre steder. Det tilbyder jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 172 Skrevet 27. September, 2021 (edited) Jeg har været på besøg for nyligt. Nydelige lokaler, men ikke i Thai stil. Ligner mere en dansk klinik. Der sidder også en dansk svigermor i forkontoret og passer telefonen. Nom selv er venlig og imødekommende. Det er et absolut mørkegrønt sted, blev bedt om at beholde underbukserne på (trods min ellers uimodståelige charme ). Massagen...tja...jeg vil nok kalde det wellness massage. Jeg tror de fleste damer vil finde det behageligt og damen før mig var også meget tilfreds. Til mig og mine infiltrationer er det slet ikke grundigt nok. Efter min mening er det ikke en typisk thai klinik. Det fik mig snarere til at tænke på danske massører som jeg besøgte inden jeg fik øjnene op for thai massage. Jeg kommer næppe igen, til mit behov for grøn massage findes der bedre bud indenfor bygrænsen. Redigeret 27. September, 2021 af Prikken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NN 8000 85 Skrevet 25. August, 2022 Var forbi i dag. Lyst, spartansk sted. Mørkegrønt, fik også besked om at beholde underbukserne på. Jeg var faktisk godt tilfreds med massagen, som var hård, og det lille nips gik endda på min ryg i starten. Vand til sidst, prisen meget rimelig (350) efter 2022 standard. Tror jeg kommer igen. NN 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg