Hop til indhold
Hedonis

Massage af mand

Recommended Posts

Dette forum hedder Anmeldelse af piger og klinikker i Jylland, så jeg regner med at en mandlig massør med eget sted også falder ind under begebet "klinik". Men der er et twist for dem der gerne ser muligheden for at kombinere med excellent kvindeligt selskab som ekstra. Det kommer vi til senere.

Jeg blev tilbudt at prøve en behandling med denne massør:

https://annoncelight.dk/showad/327564

Jeg blev oplyst på forhånd at han er "gay" men at det egentlig ikke er relevant, eftersom der ikke, som i overhovedet ikke, forventes andet end massage. Dertil er han meget kompetent og erfaren med særlige problemer i muskulaturen. Min prøvetime (som dog kun var en halv) blev bestilt og der er ingen tvivl om at han kan sit kram. Meget anderledes dybtgående end det man ofte finder hos thai massørerne. Tåler faktisk ingen sammenligning sådan i generelle termer. Jeg gjorde selv opmærksom på at fokusere på nakke og lænd. Jeg har været stiv og øm i nakken gennem længere tid. Jeg var så træt om aftenen og gik tidligt i seng. Næste morgen sad massagen ligesom stadigvæk og arbejdede i kroppen og alt var bedre. Tænk hvis jeg havde taget en hel time. Det gør jeg næste gang.

Som en lille krølle på historien havde jeg så også en halv time bagefter med Melina eller Sweet Paula:

https://annoncelight.dk/showad/308150

Det var hendes kontakt til massøren der fik mig den vej. Altså jeg kender hende i forvejen så det var hende, der spurgte om jeg ville prøve en behandling med ham - og de deler lokale så det var jo oplagt.

Sweet Paula er det sødeste væsen, lille, smuk og meget velskabt. Nogen herinde har nok mødt hende. Jeg vil blot tilføje, at det føles så godt og naturligt i hendes selskab, som det kan blive under disse omstændigheder. Svært at præcisere alt det gode. Vi har mødtes en del igennem en længere periode og der opbygges en tryghed ved at kende en person bedre end de tilfældige møder. Så man kan sige at jeg er bias´ed her men er hun overfor andre som mig, er det en klar anbefaling til en lille lykkerus.

Begge kontaktes gennem SnapChat. Det falder ikke alle lige let at håndtere den app ved jeg, men det er altså vejen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rebellen

Hvor omtrent er lokalieterne i Aarhus,jeg ved godt at det ikke er tilladt med præcis adresse ?

Jeg har skrevet med massøren via snap chat 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 

nå det blev prøvet idag i en time :) og må sige hold da op han kan give massage. Han er fra Colombia/Peru og arbejder til dagligt med det i hans hjemland 

blev godt taget imod og så Pæne forhold i en stor flot villa.. ingen pirring eller pillen kun proff massage. 

Han er her kun 4 uger så i skal nok skynde jer. 

sted 10

massage 10 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...