Hop til indhold
Guest Mosadam

Hvor "finder" i bollevenner/kærester?

Recommended Posts

Guest Mosadam

Har et "sjovt" spørgsmål til jer.

Jeg er 21 år, og har aldrig haft en kæreste/bolleven. Jeg har haft få engangsknald og besøgt GP'er. 

Det skyldes nok at jeg er rimelig introvert og har haft selvtillidsproblemer.

Jeg har dog lagt dem bag mig (grundet fitness og vægttab) og føler derfor mig klar til at "score" damer. 

Hvordan gør i? Bruger i dating-sites eller gør i det "in real life"?

Vh

Adam

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mosadam skrev, for 21 minutter siden:

Jeg er 21 år, og har aldrig haft en kæreste/bolleven. Jeg har haft få engangsknald og besøgt GP'er. 

Jeg har dog lagt dem bag mig (grundet fitness og vægttab) og føler derfor mig klar til at "score" damer. 

Vh

Adam

Adam

Folk søger forskellige ting i en kæreste. Jeg søge en person, som jeg har lyst til at tale med hver dag, og som er et skønt menneske. Sex mm. er blot en ting på listen. 

Jeg finder kærester, ved at tale med pigerne jeg møder på min vej i livet. Det kan være i Netto, i sportsklubben, på arbejdet, hos venner og i byen. Derefter hænger jeg ud med dem, og finder ud af, hvem de er som mennesker. 

Hvis du er meget introvært, kan nettet også være en mulighed, men "kærlighed" finder du i mødet mellem 2 mennesker irl.

Eroguide og købesex har intet med kærlighed at gøre. Måske nærmest det modsatte. Det er intet personligt i købesex - det er jo netop dette - købesex. Men det kan måske være godt til at afmystificere sex og piger

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mosadam
Liverpool skrev, for 9 minutter siden:

Adam

Folk søger forskellige ting i en kæreste. Jeg søge ren person, som jeg har lyst til at tale med hver dag, og som er et skønt menneske. Sex mm. er blot en ting på listen. 

Jeg finder kærester, ved at tale med pigerne jeg møder på min vej i livet. Det kan være i Netto, i sportsklubben og i byen. Derefter hænger jeg ud med dem, og finder ud af, hvem de er som mennesker. 

Hvis du er meget introvært, kan nettet også være en mulighed, men "kærlighed" finder du i mødet mellem 2 mennesker.

Eroguide og købesex har intet med kærlighed at gøre. måske nærmest det modsatte. Det er intet personligt i købesex - det er jo netop dette - købesex.

Hmm ja. Har også fået nok af Købesex - i hvert fald køb af almindelig sex.

Vil gerne lægge det bag mig.

Tror jeg må prøve dating på nettet indtil videre. Og samtidig arbejde på at være mere udadvendt.

Og mange tak for det gode svar!

Redigeret af Mosadam

Del dette indlæg

Link til indlæg

-Måske er det "intet personligt i købesex" -men det er mange herinde det tager det personlig -bliver skuffet/såret og ikke forstår hvorfor GP -f.eks. ikke bare honorer de ønsker, og nogen gange krav i forhold til indlevelse osv...-ved et besøg  Nogen kommer med blomster/gaver til GP og er stamkunde -og om ikke andet er det jo en "personlig oplevelse" for en selv. Tror da også nogle finder hinanden på den måde -men sker nok ikke så tit. Mange kunder er virkelig ensom -og har måske ikke andre muligheder, hvis man vil være intim med en kvinde -og måske drømmer om at "rede" en gp ud af synden;-) Men når man er 21år burde det være andre muligheder -og tag chancen -hvor den byder sig ved kvindelig kontakt -du skal ikke lave om på dig selv -og tro på sådan som du er også er "godt nok" for den rette kvinde -hvornår hun dukker op er så lige spørgsmålet -og hvor mange du skal igennem før hun er der ved man aldrig;-) men du skal ikke lede efter en kæreste... Nyd du er ung og har livet for dig -hvis du ikke får noget -er det ikke noget forkert i at belønne sig selv med en gp i ny og næ -"for meget hånd" er ikke altid det rette... Du kan jo finde ud af hvilken typer du er til, og hvad det tænder dig -og få en god oplevelse med en kvinde -nogen gange mindre god -men så finder du bare en anden -det vigtigste er du står ved dig selv og dit værd -selv om andre fortæller dig andet -det er en hård verden vi lever i -du bestemmer selv hvor hårdt du skal have det -få det bedste ud af det altid;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har det nogenlunde ligesom dig, og synes faktisk scor.dk er et okay sted.

Du skal dog være obs. på det tager noget tid før der sådan rigtigt sker noget derinde(i min erfaring) også koster det selvfølgelig noget.

Jeg har nu kontakt til et par stykker, hvor vi skrives ved og mødes i ny og næ. så det er ikke kæreste hvis det er det du søger.

Men nærmere bolle/hygge venner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
Mosadam skrev, for 4 timer siden:

Vh

Adam

jeg har fået en masse fisse på afrodating som jeg snildt kan anbefale... selvfølgelig hvis man er til mørke kvinder :-) ikke de store dikkedarer eller dyre middage...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Nielsen
numsekenderen skrev, for 24 minutter siden:

jeg har fået en masse fisse på afrodating som jeg snildt kan anbefale... selvfølgelig hvis man er til mørke kvinder :-) ikke de store dikkedarer eller dyre middage...

Spændende men jeg kan ikke finde en hjemmeside på afrodating kan du give den tak?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
Kim Nielsen skrev, for 49 minutter siden:

Spændende men jeg kan ikke finde en hjemmeside på afrodating kan du give den tak?

afrointroductions.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
hyggeglad skrev, for 4 timer siden:

Har det nogenlunde ligesom dig, og synes faktisk scor.dk er et okay sted.

Du skal dog være obs. på det tager noget tid før der sådan rigtigt sker noget derinde(i min erfaring) også koster det selvfølgelig noget.

Jeg har nu kontakt til et par stykker, hvor vi skrives ved og mødes i ny og næ. så det er ikke kæreste hvis det er det du søger.

Men nærmere bolle/hygge venner.

Scor.dk er et fint sted at møde mennesker, man ikke ellers ville være stødt ind.
Uanset om det er ven, kæreste, bolleven, one-night-stand du søger. Jeg har bruger/har brugt sitet gennem mange år og har haft mange super oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det kommer nok an på hvordan man lever sit liv. 
Hvis man kommer meget ud, er mellem mange mennesker tit, eller man mere holder sig for sig selv. 
Det er rimeligt  nemt at score en bolleveninde i byen, til fester eller hvor man nu færdes. 

Er man god til kropssprog går det nemt. Der er ingen piger der går i Mee Too svingninger, fordi du kigger smilende på dem, giver dem elevatorblikket og kigger dem i øjnene. Fastholder de dit blik, er du godt på vej og kan bare gå hen til hende og starte en samtale. Et hint: De fleste mennesker vil hellere tale om dere fritidsinteresse, end deres arbejde. Og er pigen interesseret, er selv det fladeste kompliment velkommen. 

Jeg har connected med nogle stykker pga mit job. Jeg fremstiller og sælger nogle ret dyre produkter. Kommer der en kunde jeg er interesseret i, viser jeg det ved at kigge intenst på hende. Nogle få af dem foreslår at salgsprisen kan afregnes i ydelser. Dette naturligvis efter at  de have fortalt at det er mange penge for dem, og jeg har vist min interesse. En kvinde kan altid fornemme hvis du er interesseret. 
I nogle tilfælde har jeg sagt ja. Lige pt har jeg et langvarigt forhold til en kunde. Hun har for længst betalt produktet. Andre gange har det været en lidt kedelig kort affære. 
Endelig sker det at man udvikler et forhold til en pige man  betaler for at besøge, og betalingen bortfalder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Det er rimeligt  nemt at score en bolleveninde i byen, til fester eller hvor man nu færdes. 

Ja, hvis man har 'taw' på det ... 
Problemet er netop, at det er det ikke alle der har ...
Jeg har lige haft en lang snak med netop en GP jeg besøger, om det .. og hun fortalte at det var frustrerende for hende at gå i byen, fordi de unge er meget kyniske i deres måde at håndtere hinanden på ... hvis en mand ikke kan 'charme sig ind' på den rigtige måde, bliver han vist vintervejen ret hurtigt og kontant ... 
Hvis man er indadvendt og ung, er chancen nok større i andre fællesskaber end i byen ... 
(Jeg selv har aldrig kunnet finde ud af at 'gå i byen' ... )

Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Der er ingen piger der går i Mee Too svingninger, fordi du kigger smilende på dem, giver dem elevatorblikket og kigger dem i øjnene. Fastholder de dit blik, er du godt på vej og kan bare gå hen til hende og starte en samtale.

Rigtig godt sagt.
Jeg har et job hvor jeg omgås en del yngre kvinder, og igennem årene har jeg været meget bevidst om præcis det du skriver ... 
Mit indtryk er, at den form for flirt har mange piger intet imod (og hvis man kan mærke at nogen ikke er interesseret i det, la'r man bare vær' )
Tvært imod giver det en god atmosfære i situationen ... 
(I mit job kan jeg så ikke bruge det til at 'gå videre' men det er så en anden sag ... så må man lære sig at nyde dét man kan og må ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
numsekenderen skrev, for 6 timer siden:

Lyder lidt for nemt, :-o ka det nu passe :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
snakie skrev, for 11 timer siden:

Scor.dk er et fint sted at møde mennesker, man ikke ellers ville være stødt ind.
Uanset om det er ven, kæreste, bolleven, one-night-stand du søger. Jeg har bruger/har brugt sitet gennem mange år og har haft mange super oplevelser.

jeg ville nu ikke ligefrem anbefale scor til en kærestesøgende ung mand, sitet er fuldstændig håbløs og få kontakt til kvinder, der var engang for 5-10 år siden den fungerede bedre. de fleste unge mænd i den alder er væk igen i løbet af kort tid og ja jeg er stadig medlem under andet nick med 10+ år

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MisterX

Lad være med, at bruge tid på netdating. Det er simpelthen alt for tidskrævende. Tag en tur i et storcenter engang imellem og tag kontakt til de piger, som du finder interessant. Du skal ikke prøve på, at lave om på dig selv, men prøv, at øve dig på, at snakke med kvinder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor end der er mennesker.

Der er dog sket en ret voldsom (og sørgelig) udvikling i samfundet, som måske kan være et problem for dig. Og måske kan det hjælpe dig.
Gennemsnittet af mennesker idag og i særdeleshed din aldersgruppe, er funktionelt sociale analfabeter. Social medie og lign. lort har ganske enkelt frataget dem evnen til at forstå menneskelig interaktion der ikke foregår igennem en skærm.

Det har nok gjort det en del sværere for de fleste at møde folk i den virkelige verden, men for nogle af os har det gjort det pinligt let. Simpelthen fordi de fleste er meget mindre vant til den slags, så du har meget lettere ved at gøre et stærkt indtryk.

Den enkeltstående vigtigste ting på den front har ikke ændret sig. Det handler om selvtillid og psykologi. Hvis du kan læse folk, har god forståelse for evolutionær samt adfærds psykologi og har selvtilliden til at tage kontakt og styre situationen, er selve "scoringen" mest en formalitet.

Det lyder kynisk, men der ER en facitliste. Lær svarene udenad, og du skal nok klare dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chock Dims
sneræven skrev, for 11 timer siden:

Ja, hvis man har 'taw' på det ... 
Problemet er netop, at det er det ikke alle der har ...

...
Hvis man er indadvendt og ung, er chancen nok større i andre fællesskaber end i byen ... 
(Jeg selv har aldrig kunnet finde ud af at 'gå i byen' ... )

Hvis manden nu er landskendt keramiker og fremstiller dyre og stoore vaser som kvinder bare ikke kan stå for, så har en en stor fordel. Det har intet med at have "taw" på det. Hvis man åbner øjne og ører så er der altid muligheder.

Bare slap af og ikke forcere noget.  Kvinder (nogle) kan godt lide at man lægger mærke til dem og specielt bliver de irriteret hvis man ikke lægger mærke til dem.

sneræven skrev, for 11 timer siden:

Rigtig godt sagt.
Jeg har et job hvor jeg omgås en del yngre kvinder, og igennem årene har jeg været meget bevidst om præcis det du skriver ... 
Mit indtryk er, at den form for flirt har mange piger intet imod (og hvis man kan mærke at nogen ikke er interesseret i det, la'r man bare vær' )
Tvært imod giver det en god atmosfære i situationen ... 
(I mit job kan jeg så ikke bruge det til at 'gå videre' men det er så en anden sag ... så må man lære sig at nyde dét man kan og må ... 

Jeg møder forskellige kvinder i alle aldre hver dag i forbindelse med job. Et smil kan altså også bare være et smil, men den gamle mands tip med at fastholde blikket er en god indikation på at de også ønsker en flirt og  er åbne - og nok ikke mere lige der hvor mødet sker. Det kommer måske næste gang. Så relax.

Som 21 årig var jeg selv usikker og meget på samme måde som TS. Besøgte dog aldrig købedamer, men tog stille og roligt og usikkerheden forsvandt af sig selv. Resultatet var en masse lækker sex med rigtige damer der havde lyst til mig, og stadig ingen købedamer til at tømme pungene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtig gode råd fra erfarne hanner til en ung medbroder. Ja, man skal passe på med købesex. Det er så nemt og for normal indkomst mennesker også så dyrt. Det kan mærkes, hvis man fyrer 4.000 af om måneden på manges budget. Man lærer nok noget om sex, men ikke om hvordan man omgås mennesker derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mosadam skrev, den 25.9.2021 at 14:13:

Vh

Adam

Jeg undrer mig... er du ikke på Tinder som alle andre unge? Jeg er selv på den introverte side og synes online dating er guds gave til typer som mig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liverpool skrev, den 25.9.2021 at 14:23:

Adam

Folk søger forskellige ting i en kæreste. Jeg søge en person, som jeg har lyst til at tale med hver dag, og som er et skønt menneske. Sex mm. er blot en ting på listen. 

Jeg finder kærester, ved at tale med pigerne jeg møder på min vej i livet. Det kan være i Netto, i sportsklubben, på arbejdet, hos venner og i byen. Derefter hænger jeg ud med dem, og finder ud af, hvem de er som mennesker. 

Hvis du er meget introvært, kan nettet også være en mulighed, men "kærlighed" finder du i mødet mellem 2 mennesker irl.

Eroguide og købesex har intet med kærlighed at gøre. Måske nærmest det modsatte. Det er intet personligt i købesex - det er jo netop dette - købesex. Men det kan måske være godt til at afmystificere sex og piger

Hej Adam

Jeg er helt enig med Liverpools skriv her.
Start med at tale med de kvinder du møder på din vej, på et tidspunkt møder du en, hvis øjne glimter i din retning og hvis du vil have hende, så inviter hende ud, brug tid på hende… det værste der kan ske er et nej, og det dør du ikke af… men hvis du har set det rette glimt, så vil hun også gerne bruge tid på dig.

Glædes piger kan godt bruges til at afmystificere sex og piger (ved ikke hvor meget du har stiftet bekendtskab med den verden), men vælg en dansk pige, som tilbyder GFE, og forklar hende situationen, og køb nok tid. Og lad vær med at forelske dig i hende :wub:, det skal du gøre i hende du møder irl, som sender glimt til dig<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne godt tænke mig at vide om nogle her inde oprigtig har positiv erfaring med sex-sider?. Jeg kalder det sex sider da det ikke handler om dating men kun om at have sex med et fremmede menneske. 

Hvilke sider har man haft succes med?

Jeg har hørt at det er fup og svindel, med falske profiler og billeder??? Ved ikke om det er rigtig?. 

Der må selvfølgelig være andre ligesindede, som higer efter at møde nye sexpartner. Så hvor mødes man er det store spørgsmål???

Hilsen Bella2000 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Bella2000dk skrev, for 5 timer siden:

Jeg kunne godt tænke mig at vide om nogle her inde oprigtig har positiv erfaring med sex-sider?. Jeg kalder det sex sider da det ikke handler om dating men kun om at have sex med et fremmede menneske. 

Hvilke sider har man haft succes med?

Jeg har hørt at det er fup og svindel, med falske profiler og billeder??? Ved ikke om det er rigtig?. 

Der må selvfølgelig være andre ligesindede, som higer efter at møde nye sexpartner. Så hvor mødes man er det store spørgsmål???

Hilsen Bella2000 

Jeg har været en del på scor og haft det sjovt - men jeg ved ikke helt, om min oplevelse kan bruges som reference, for det er helt sikkert noget andet som kvinde :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har været en del på scor og haft det sjovt - men jeg ved ikke helt, om min oplevelse kan bruges som reference, for det er helt sikkert noget andet som kvinde :D

Ja som kvinde er det noget andet. Som mand er det op ad bakke ,en meget stejl bakke.:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
sweetstone skrev, for 7 minutter siden:

Ja som kvinde er det noget andet. Som mand er det op ad bakke ,en meget stejl bakke.:(

Det er helt sikkert ikke for at negligere at det kan være svært som mand på de sider, men kvinder har også deres udfordringer. Jeg sad så sent som i onsdags og trillede tommelfingre, fordi min date pludselig blev tavs på chatten, da jeg lige ville tjekke op på, at han faktisk kom med et par venner som lovet, inden jeg gav min adresse ud :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 4 minutter siden:

Det er helt sikkert ikke for at negligere at det kan være svært som mand på de sider, men kvinder har også deres udfordringer. Jeg sad så sent som i onsdags og trillede tommelfingre, fordi min date pludselig blev tavs på chatten, da jeg lige ville tjekke op på, at han faktisk kom med et par venner som lovet, inden jeg gav min adresse ud :ph34r:

Man for tit tudet i ørerne, " kvinderne er det svage køn "  Det løgn , de er det stærkeste køn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...